Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

Kadaif

M.D.
Член од
21 јануари 2008
Мислења
6.858
Поени од реакции
8.418
Прегледај го приврзокот 321516
Za ovde mislev. Ovde najcesto skapuva a gore e cista.
Ова е удар од камен/че кој навреме не бил саниран па р'ѓосало. Дури од сликава се гледа дека е површински и не е длабински. Ова може со еден молив за третирање на рѓа лесно да се исчисти и со соодветен лак боја на ауди да се "замачка"

За р'ѓа се мисли кога бојата стои а р'ѓата доаѓа од под лакот.

Ова што си го постирал не би рекол дека е проблем.
61im2CXuHHL._AC_SS450_.jpg
Лакот и боја за колата оригинал на ауди. Само бојата мора да одговара со кодот за бојата на каросеријата. Мада на опел оригиналните кодови не одговараат со нијансата на боја. Како ќе ти се погоди :)

71+oo7jDdbL._AC_SL1500_.jpg
"Моливот" за третирање на р'ѓа. Ова ја вади без проблем.
 
Член од
25 ноември 2013
Мислења
1.657
Поени од реакции
1.519
2.0tdi klasicen problem: Maslena pumpa, Siemens dizni, zamaec, salter. Kaj 2.7 menjacot e katastrofa. 3.0tdi se odlicni. Avtomatik se no skapi za odrzuvanje. Za taja suma na pari imas vw phaeton koj se dosta pokazaja i podobar menjac imat negoli audi. E Sega ako vejke e izborot za audi a6, najdobra varianta ti e 3.0tdi. Samo gledaj nazad na venite na dolnio del od kaj stranata na vratite dali ima korozia oti tuka skapuva. Ako ima korozia racunaj cel prag vnatre pod plastika e popara. Imat na polumeseci nazad edno platno, se beri gjubre i cela skapuva.
3.0 i 2.7 imaat problemi so injectori. Ako ne se lazam imaat problem i so zategac na lance i lanceto tropa. Ova i kaj novite modeli seuste im e problem. Nekolku ponovi modeli gledav bidjeki sakav da zimam 3.0tdi a4 ili a6 i na site lanceto im tropase radi zategacot i e engine out za menjanje kos to vekje spomnaa.
Phaeton 3.0tdi gi ima istite problemi.

U sekoj slucaj problemive ne znaci deka i on ke gi ima.
Автоматски споено мислење:

Ова е удар од камен/че кој навреме не бил саниран па р'ѓосало. Дури од сликава се гледа дека е површински и не е длабински. Ова може со еден молив за третирање на рѓа лесно да се исчисти и со соодветен лак боја на ауди да се "замачка"

За р'ѓа се мисли кога бојата стои а р'ѓата доаѓа од под лакот.

Ова што си го постирал не би рекол дека е проблем.

Лакот и боја за колата оригинал на ауди. Само бојата мора да одговара со кодот за бојата на каросеријата. Мада на опел оригиналните кодови не одговараат со нијансата на боја. Како ќе ти се погоди :)


"Моливот" за третирање на р'ѓа. Ова ја вади без проблем.
Zavisi od bojata i starosta na voziloto. Nekoi boi ke izbledat so tek na vreme i za toa nijansata nema da odgovara. Ali se sreduva i toa, malku poliranje okolu i nema da se primetuva :D
 

argenthessis

Highflyer
Член од
9 јуни 2011
Мислења
1.611
Поени од реакции
2.129
Проблеми кај Ауди А6 2005-2007?
Убедливо најголем проблем од сите е тоа што ќе има мин. 500 000 км поминато...е од тоа сите други проблеми послем идат...

Шинати од возење се тие, никој не купил А6-ка дизел за да оди до маркет и назад, јака километража е, шасиски попушта дури и да не е скапана...замор на материјали.

Се попушта турбо, мењач, мотор, ништо не е вечно.
 
Последно уредено:
Член од
27 мај 2016
Мислења
365
Поени од реакции
144
Убедливо најголем проблем од сите е тоа што ќе има мин. 500 000 км поминато...е од тоа сите други проблеми послем идат...

Шинати од возење се тие, никој не купил А6-ка дизел за да оди до маркет и назад, јака километража е, шасиски попушта дури и да не е скапана...замор на материјали.

Се попушта турбо, мењач, мотор, ништо не е вечно.
Бунар без дно се вика тоа, мајсторите тријат раце за такви муштерии со такви коли. Ене ја кутрата моја кола од таквите неможам на ред да дојдам за мал сервис .:icon_mrgr:
 

Kadaif

M.D.
Член од
21 јануари 2008
Мислења
6.858
Поени од реакции
8.418
3.0 i 2.7 imaat problemi so injectori. Ako ne se lazam imaat problem i so zategac na lance i lanceto tropa. Ova i kaj novite modeli seuste im e problem. Nekolku ponovi modeli gledav bidjeki sakav da zimam 3.0tdi a4 ili a6 i na site lanceto im tropase radi zategacot i e engine out za menjanje kos to vekje spomnaa.
Phaeton 3.0tdi gi ima istite problemi.

U sekoj slucaj problemive ne znaci deka i on ke gi ima.
Автоматски споено мислење:


Zavisi od bojata i starosta na voziloto. Nekoi boi ke izbledat so tek na vreme i za toa nijansata nema da odgovara. Ali se sreduva i toa, malku poliranje okolu i nema da se primetuva :D
Нема врска со избледување на бојата. Бојата е иста како што ја купив колата и ич сонце нема видено. Дури на сообраќајната фино си пишува сино. А бојата што дојде со истиот код на боја беше речиси црна.
 
Член од
10 февруари 2022
Мислења
5
Поени од реакции
0
Здраво друштво, имам еден проблем се работи за passat 1.9 tdi 74kw 101hp колата сама гаси при возење одкако ќе изгаси некогаш пали (по 2 3 верглања) некогаш не и го празни акумулаторот после тоа ако се пали со кабли секогаш ќе запали или со буткање исто секогаш пали што може да е проблемот?.Не ја возам веќе 4 дена одкако почна ова но секој ден ја палам да поработи малку.Инаку и порано првото палење(понекогаш и не само првото) тешко палеше исто и деновиве и последниот пат кога ми изгаси почна да треси во место малку и дадов гас и почнаа да паѓат под 800 обратаите и повише да треси и изгаси и нејке да запали истото се деси и сега кога работеше во место.Благодарам однапред.
Автоматски споено мислење:

Од што може да треси (големо тресење) колата САМО при тргнување АКО тргнува без гас (само кумплуг) додека ако тргнува со мала гас нема проблем.Освен буфери (држачи) што може да е.Истото е и за рикверц.
 
Последно уредено:
Член од
26 октомври 2016
Мислења
2.026
Поени од реакции
1.521
Здраво друштво, имам еден проблем се работи за passat 1.9 tdi 74kw 101hp колата сама гаси при возење одкако ќе изгаси некогаш пали (по 2 3 верглања) некогаш не и го празни акумулаторот после тоа ако се пали со кабли секогаш ќе запали или со буткање исто секогаш пали што може да е проблемот?.Не ја возам веќе 4 дена одкако почна ова но секој ден ја палам да поработи малку.Инаку и порано првото палење(понекогаш и не само првото) тешко палеше исто и деновиве и последниот пат кога ми изгаси почна да треси во место малку и дадов гас и почнаа да паѓат под 800 обратаите и повише да треси и изгаси и нејке да запали истото се деси и сега кога работеше во место.Благодарам однапред.
Автоматски споено мислење:

Од што може да треси (големо тресење) колата САМО при тргнување АКО тргнува без гас (само кумплуг) додека ако тргнува со мала гас нема проблем.Освен буфери (држачи) што може да е.Истото е и за рикверц.
Za tresenjeto e zamaecot. Ovaj model nosi varijabilen zamaec. Toa so gasni mozi da e senzor na radilica ali pozelno e da se napravi diagnostika.
 
Член од
7 јануари 2015
Мислења
955
Поени од реакции
629
И давта не се лоши,но Аутомакедонија некако почнаа да работат шкарт.Пријател носеше Астра кај нив за обична работа(не свиреше свирката),за да на крај у гаража у маало за 2 Скопски ја оправија...
Да ми препорачате кој мајстор поправа ова - Свирката на свири астра/зафира?
 

argenthessis

Highflyer
Член од
9 јуни 2011
Мислења
1.611
Поени од реакции
2.129
Здраво друштво, имам еден проблем се работи за passat 1.9 tdi 74kw 101hp колата сама гаси при возење одкако ќе изгаси некогаш пали (по 2 3 верглања) некогаш не и го празни акумулаторот после тоа ако се пали со кабли секогаш ќе запали или со буткање исто секогаш пали што може да е проблемот?.Не ја возам веќе 4 дена одкако почна ова но секој ден ја палам да поработи малку.Инаку и порано првото палење(понекогаш и не само првото) тешко палеше исто и деновиве и последниот пат кога ми изгаси почна да треси во место малку и дадов гас и почнаа да паѓат под 800 обратаите и повише да треси и изгаси и нејке да запали истото се деси и сега кога работеше во место.Благодарам однапред.
Автоматски споено мислење:

Од што може да треси (големо тресење) колата САМО при тргнување АКО тргнува без гас (само кумплуг) додека ако тргнува со мала гас нема проблем.Освен буфери (држачи) што може да е.Истото е и за рикверц.

Да провериш компресија на моторот?


Тешко палење и немање сила на моторот на лер гас (затоа тресе при тргање) се класични симптоми на слаба компресија кај дизел.


Сепак е пасат со кизнај колку километра поминати.
 
Последно уредено:
Член од
5 јануари 2012
Мислења
9.288
Поени од реакции
4.961
Поздрав. Како можам да го решам овај проблем кај Фиат Пунто 1.2 2001 год? 20220210_172458.jpg
 
Член од
25 ноември 2013
Мислења
1.657
Поени од реакции
1.519
Поздрав. Како можам да го решам овај проблем кај Фиат Пунто 1.2 2001 год?Прегледај го приврзокот 321779
Bi trebalo da imas negde dugme ili mesto za kluc za da go aktiviras sovozackoto vozdusno pernice. Ova sea pokazuva deka e deaktivirano. Baraj po net za tvojata kola kade e locirano bidejki na nekoi ima dugme na drugi treba so kluc da se zavrte u on ili off pozicija.
 
Член од
29 јуни 2014
Мислења
25.678
Поени од реакции
42.256
Поздрав. Како можам да го решам овај проблем кај Фиат Пунто 1.2 2001 год?Прегледај го приврзокот 321779
најверојатно имаш некој дефект на ербег системот, треба дијагностика. Пробај да го ресетираш, извај ја позитивната клема на акумулаторот и врати ја пак. Ако го снема супер, ако не ќе ќе мора на дијагностика.
 
Член од
8 јануари 2012
Мислења
10.270
Поени од реакции
15.388
Поздрав. Како можам да го решам овај проблем кај Фиат Пунто 1.2 2001 год?Прегледај го приврзокот 321779
Види кога ќе ја отвориш соввозачката врата, на конзолата одма зад средниот отвор за вентилација има нешто како ,,брава,,....со клучот за палење постави го на зелената или,,ОН,, положба

Еден електричар за сличен проблем ми има спомнато дека има наоѓано на тој прекидач/брава, од внатрешна страна т.е. испод пластиката да има лабав контакт на жица до бравата....или паднато да е жицата.
тоа се проверува така што ќе ја наместиш главата каде треба да стојат нозете од совозачот(гимнастика) и ќе ги побараш жиците

вака е кај Алфата...би требало да е слично и кај Пунтото биејќи се фактички иста фирма
 
Член од
8 јули 2006
Мислења
54
Поени од реакции
30
Дечки ај едно прашање. Opel Corsa C денеска приметив вода на внатрешно стакло , како да не кондензира. Имам закажан сервис во Олимпија ама сакам да прашам што може да биде.
 

argenthessis

Highflyer
Член од
9 јуни 2011
Мислења
1.611
Поени од реакции
2.129
Пушта казанчето за парно. Треба да се смени а тоа вклучува многу работа, 100 евра е само работна рака, во Скопје дури и повеќе. Казанчето е 50 евра и нагоре за некое квалитетно.
 

Kajgana Shop

На врв Bottom