Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
5W40 е друга класа на квалитет од 10W40.
Фабрички ако треба 5w30 тогаш треба 5w30 и нашава клима не е толку различна од Германската. А ако веќе треба за друга климатска зона друго масло тогаш и тоа ќе го пишува во упаството. На крај кој како сака ама јас не би се заебавал со спецификации и фабрички напатствија.
sae.png
 
Не се разбирам јас од толкување табели од рандом извори, гледам фабричко упатство што кажува. :)

Иако искрено, според табелава и 10в40 би вршело работа на местото на 5в30. Но се што добиваш се окулу 1000 денари годишно, а за возврат идеш против препораки на производител. Сето тоа со верување дека тој што го напишал ова не го напишал само како општо водило туку и дека стриктно важи и за моторот на твоето возило (кое може да бара различно масло и од други причини... Слабо нешто ризик/бенефит моментот.
 
Друже појди на мајстор...да не имаш нешто лабаво на тркалата, или лагер за менување...со такви работи не се игра, зошто може тркалото буквално да испадне од колата и да летнеш во некој ендек.

Ќе ти каже мајсторот што е за менување, а па ако треба ќе ти стави и масло во мењачот.

Минатата недела пред да ја купам, бев кај механичар да ја провери колата. Ја стави на дигалка и рече дека подвозјето и кочниците се добри, тоа ми беше и најбитно. Затоа сега пред повторно да отидам сакам одприлика да знам што би можело да е проблемот, бидејќи не верувам дека на дигалка би се приметило што е проблемот.

Зуја мењачот. Ако е со 6 брзини. Кога возиш со трета и на додавање нагло туража и нагло одземање ако мрда рачката од мењачот гарант е лагер на мењач. А можи само да Зуја без да мрда рачката. M32 мењач носи фиат, алфа, ланчија, опел Астра х, зафира... Да сиз провериш и масло во мењач, обавезно да е до мах.

Го пробав ова прееска, и при нагло турирање во трета, рачката на мењачот не се тресе/мрда. Исто така при турирање во место, на околу 2500-3000 обртаи, тој звук го нема.
 
Дали има некој искуство со оперативен лизинг за физички лица, како одат отприлика месечните рати, чиј е товарот за одржување, сервисирање, осигурување итн? И дали знаете некој друг освен Порше Македонија да ја нуди оваа услуга?
 
Не се разбирам јас од толкување табели од рандом извори, гледам фабричко упатство што кажува. :)

Иако искрено, според табелава и 10в40 би вршело работа на местото на 5в30. Но се што добиваш се окулу 1000 денари годишно, а за возврат идеш против препораки на производител. Сето тоа со верување дека тој што го напишал ова не го напишал само како општо водило туку и дека стриктно важи и за моторот на твоето возило (кое може да бара различно масло и од други причини... Слабо нешто ризик/бенефит моментот.
Првата бројка означува вискосност на ниски температури, а втората на високи.

Квалитетно масло 5-40 можиш да го ставиш на која сакаш кола...па и од најновите
 
Минатата недела пред да ја купам, бев кај механичар да ја провери колата. Ја стави на дигалка и рече дека подвозјето и кочниците се добри, тоа ми беше и најбитно. Затоа сега пред повторно да отидам сакам одприлика да знам што би можело да е проблемот, бидејќи не верувам дека на дигалка би се приметило што е проблемот.


Однеси ја кај друг мајстор па ако треба и нека ја повози тој...сам многу тешко дека ќе откриеш што е. Ти треба канал, алати, хебли, чуда и пред се искуство.
 
Не се разбирам јас од толкување табели од рандом извори, гледам фабричко упатство што кажува. :)

Иако искрено, според табелава и 10в40 би вршело работа на местото на 5в30. Но се што добиваш се окулу 1000 денари годишно, а за возврат идеш против препораки на производител. Сето тоа со верување дека тој што го напишал ова не го напишал само како општо водило туку и дека стриктно важи и за моторот на твоето возило (кое може да бара различно масло и од други причини... Слабо нешто ризик/бенефит моментот.
Не е вискозитетот водач за тоа кое масло е пропишано, туку стандардот којшто производителот го бара.

Пример генерал моторс бара за поновите мотори dexos 2 додека за постарите dexos 1 стандард.

Мерцедес за некои мотори бара 229.51 за некои мотори 229.5 за други 229.31. Зависи кој мотор е. Никаде не се спомнуваат вискозитети од типот 5w30, 10w40 итн.

Важно е на маслото да пишува approved a не meet criteria.
 
купи си опелче баки, со тоа Ауди бос ќе одиш.
Имам мало градско и hatchback, но моментално имам потреба од возило со поголеми димензии во таа класа и цена помеѓу 5.000-6.500 евра.
 
Имам мало градско и hatchback, но моментално имам потреба од возило со поголеми димензии во таа класа и цена помеѓу 5.000-6.500 евра.

скупо одржавање имаат тие, освен тој 2.0тди што е. Ланче ако сакаш да мењаш цел мотор искача на тие коли, а тоа кошта многу. Ако гледаш нешто до кај 2 литра големина на мотор, све погоре изгор е, што за регистрација што за одржавање.
 
Проблеми кај Ауди А6 2005-2007?
2.0tdi klasicen problem: Maslena pumpa, Siemens dizni, zamaec, salter. Kaj 2.7 menjacot e katastrofa. 3.0tdi se odlicni. Avtomatik se no skapi za odrzuvanje. Za taja suma na pari imas vw phaeton koj se dosta pokazaja i podobar menjac imat negoli audi. E Sega ako vejke e izborot za audi a6, najdobra varianta ti e 3.0tdi. Samo gledaj nazad na venite na dolnio del od kaj stranata na vratite dali ima korozia oti tuka skapuva. Ako ima korozia racunaj cel prag vnatre pod plastika e popara. Imat na polumeseci nazad edno platno, se beri gjubre i cela skapuva.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom