Војната на патиштата

  • Креатор на темата Креатор на темата Supervisor
  • Време на започнување Време на започнување
Иначе дефинитивно најнебезбедна раскрсница на Партизанска е онаа кај Лептокарија.
Удрија таму еден морон пред мои очи, на зелено полека возеше женава, идиотов претрча, го бапна солидно ама изгледа добар беше иако кривеше малку, одбиваше да го однесе до болница.
 
^^
Значи не е така лесно да се убие човек, дури и ако не го видиш ама ако се вози со нормална брзина.

Од каде го заклучи ова? Реков дека удрила во семафорот или жардињерата каде што ѝ лежи телото а не во жардињерата каде што се случил ударот, убаво се гледа дека тоа се случило на семафорите кои што се поблиску до нас на сликата горе пошто патиките ѝ се на сред раскрсница т.е. летала некои добри 5-10 метра.
Погрешно сум те разбрал... Сум те помешал, имаше некои што мислат дека ударот бил на следниот пешачки (до телото).
 
Ne e muabetot dali e kriv, zaso e kriv po zakon, duri i da bilo crveno za pesaci. Megjutoa ne mora da znaci deka si ja baral bejlata, moshe da e samo neiskusen vozac so naprail bejla. Ako ne ja procenil situacijata i videl na vreme, i so 50 mozhe da utepa covek. I za nego verojatno zivotot e zavrsen posle ova.

I so e so muabetov skapa kola. Deckoto e so citroen kaktus, ne vozi bmw x6.
И јас мислев вака, од што ги јаде совест не ни можат да живеат, се самоубиваат бидејќи не можат да ги поднесат сликите што им се враќаат, викав доволна казна им е тоа што мора да живеат со тоа до крај на животот, ама после гледам истите тие луѓе во странство си шетаат слободни, на сепаре со флаши дискотеки, буквално го живеат животот што му го скратиле на прегазениот. Страшно многу ме разбесни тоа.

Има една случка што ми ја прераскажале, ќе скратам на детаљи, бидејќи не сум сигурен дека човекот на кој му се има случено би сакал да се сподели, дека не го знам лично. Еден тип го собираат вака исто како пешак, лом бил цел, цела кариера во тоа што правел му се сјебува, ама битно жив останал. После неколку години го гледа човекот кој го прегазил и еден саат се мисли дали да му пријде, си рекол “сепак морам да му пријдам да го поздравам колку и да ми буди црни спомени сепак животот не поврзува со таа случка и имаме некоја конекција меѓу нас“, отишол најпријателски спремен да му прости кога овој му рекол “како се осмелуваш да ми доаѓаш, знаеш ли колку проблеми поради тебе имав со судови и полиции, и колата ми ја оштети“. Скроз се пореметени вредностите во општеството, така да не се нафаќам да проценувам више како се очекувало или како би требало некој да се однесува после одредена ситуација.
 
Потребни се мерки за отстранување од сообраќајот на ваквите ретарди, посебно ако се повторуваат со делата. Не зборувам за неколкумесечни забрани, туку за повеќегодишни и доживотни забрани... Пазете го ова:

Секој што возел на автопат ете со некои 150-тина км/ч, знае како е кога од средна лента наеднаш ти излегува во лева лента да претица некој што не погледнал во ретровизор пред да почне да претекнува. Малтене секојдневно се случува. Замислете ја истата ситуација ама со 320км/ч, нема шанси да застане а кога ќе го удри тој напред ударот е со над 200км/ч разлика во брзина. Како да удри застанат автомобил со ~200.
 
Јадни тие родители, многу е трагична секоја ваква случка... Ама сепак мислам дека нема доволно информации за тоа што се десило. Никој не го оправдува дечкото ама има тон безобразни пешаци кои не ни дигаат глава од телефон кога преминуваат. Трагично е за девојката, трагично е и за дечково.
 
И јас мислев вака, од што ги јаде совест не ни можат да живеат, се самоубиваат бидејќи не можат да ги поднесат сликите што им се враќаат, викав доволна казна им е тоа што мора да живеат со тоа до крај на животот, ама после гледам истите тие луѓе во странство си шетаат слободни, на сепаре со флаши дискотеки, буквално го живеат животот што му го скратиле на прегазениот. Страшно многу ме разбесни тоа.

Има една случка што ми ја прераскажале, ќе скратам на детаљи, бидејќи не сум сигурен дека човекот на кој му се има случено би сакал да се сподели, дека не го знам лично. Еден тип го собираат вака исто како пешак, лом бил цел, цела кариера во тоа што правел му се сјебува, ама битно жив останал. После неколку години го гледа човекот кој го прегазил и еден саат се мисли дали да му пријде, си рекол “сепак морам да му пријдам да го поздравам колку и да ми буди црни спомени сепак животот не поврзува со таа случка и имаме некоја конекција меѓу нас“, отишол најпријателски спремен да му прости кога овој му рекол “како се осмелуваш да ми доаѓаш, знаеш ли колку проблеми поради тебе имав со судови и полиции, и колата ми ја оштети“. Скроз се пореметени вредностите во општеството, така да не се нафаќам да проценувам више како се очекувало или како би требало некој да се однесува после одредена ситуација.
Zavisi so covek e, ako e nekoj so go boli kur, taka i kje produzi. Primer kiceec sigurno ne go jade sovest za toa so utepal tamu nekoj nebiten lik.

Megjutoa ima golemi sansi detevo na 22 godini da ne e iskusen vozac i naprailo greska vo afekt. Da ne se kurcelo, vozel pijan ili brzo a sepak da dojde do ovaa situacija. Kolku i da vozis sporo ako ne ja procenis situacijata i ne go ocekuvas pesakot nema da zakocis u taa sekunda.
 
Џабе реконструкција. И возачот на џипот кај млечен беше виновен за смрт на сопругот и плодот на Н.Д. па од судот првично доби условна па потоа по триста жалби и протести, 2 години. За убиство 2 години.
 
Ако е точна информацијата дека поминал на црвено, следниот пат нека помине на црвено преку железничка пруга.
 
https://www.youtube.com/watch?v=L7Gm0WONi3g

Како 1 на 10 е емисијава, баш објаснува многу детали за мртви агли и кој е крив и што треба да се прави на вакви ситуации. Многу убаво е што се опфатени двете гледишта што ги имаме тука на форумов, едното дека пешачкиот е опасност сам по себе и како што кажа Рон мислам мн е поопасно да застанеш зашто некој ќе те шибне од позади и другава на моралистите дека мора на секој пешачки строго да намалиш брзина за да провериш дали има пешаци.

Пак се потврдува дека на булеварот на пешачки, пешакот мора да ја изгуби предноста за проаѓање, односно да проаѓа само кога нема возила, затоа што кога има возила оној што го пропушта креира мртов агол и опасност по секој еден учесник во сообраќајот.

Пак ќе повторам ова се случки кај што нема семафор или истиот не работи, ако типот прошол на црвено нема што да дискутираме.

Фактот е еден дека пешачки премини на булевари се опасност сами по себе, најдобро решение би било подземни премини како оние во Автокоманда и кај Континентал кои минуваат под булеварот. И пак таму претрчуваат пешаци зашто ги мрзи да одат по скали.
 
Последно уредено:
Не се глупирајте со лежечки полицајци на булевар. Каде сте виделе во друга држава такви „решенија“



Чекај, ја удрил толку силно да предницата му е уништена а девојкава се одбила само пола метар лево? Ама чевлите и летнале наназад неколку метри?
Погледни ја фотографијата и кажи ми пак дека сето тоа е можно...



Прво теоретски дискутираш хипотетични ситуации? Пошто во конкретнава ситуација ете има сведоци, друштвото на удрените кои сите заедно топтан поминале, и има друго возило кое на сите им застанало. Второ макар и теоретски да дискутираш, во било која хипотетична ситуација кога на премин има застанато возило - МОРА И ТИ ДА ЗАСТАНЕШ. Што не ти е јасно тука?

Софија, кај Парадајз трговскиот. 6 лежечки полицајци има, ама не од тие гимените, туку асфалт голем, дури и поголем од тој после Макпетрол во Козле.
 
Софија, кај Парадајз трговскиот. 6 лежечки полицајци има, ама не од тие гимените, туку асфалт голем, дури и поголем од тој после Макпетрол во Козле.
Toa e isklucok, zaos generalno vo sofija ne ni ima pesacki na najprometnite bulevar, tuku ima podzemni premini.
 
Лежечи на Партизанска и таман да го видиме првиот Evil Knievel од Кондово.
 
Фактот е еден дека пешачки премини на булевари се опасност сами по себе, најдобро решение би било подземни премини како оние во Автокоманда и кај Континентал кои минуваат под булеварот. И пак таму претрчуваат пешаци зашто ги мрзи да одат по скали.

Не би сакал да ја коментирам случкава од вчера зошто деталите за што и како се случило се уште не се објавени официјално ама за овие подземни пешачки премини или оние што се над булеварот ко тој во Влае ние треба да имаме полиција која доколку правиш прекршок и не го користиш преминот ригорозно ќе казнува, нема да има врски и нема да има замижување пред очигледен прекршок.

Истото важи и за возачи низ Скопје, поготово навечер, каде огромен процент поминуваат на чисто црвено(онака додека други коли стојат) чисто ради свој курч и можеби тик ток видео.

Исто така од пред месец-два има лежечки на сред пластичарска, веројатно поради тоа што некој лудувал навечер и си ја користел ко писта ама ете скоро пола па и повеќе е изваден.
 
Мене ми личе токму на ваква ситуација каде вина имат сите возила, вклучително и пешаците.

Никој освен тој што мава од позади тука не е крив. Прва работа што инструкторот ти ја кажува, кога почињаш да возиш е да држиш дистанца од колата пред тебе за да можеш да закочиш ако тој пред тебе закочи. Осново правило. Бар 40-тина метри. Види го тој позади колку е блиску до колата што ја мава. Ни 10 метри нема растојание меѓу нив. Тој напред не може да пази и за тој позади него. Единствен кривец е тој позади.
 
Софија, кај Парадајз трговскиот. 6 лежечки полицајци има, ама не од тие гимените, туку асфалт голем, дури и поголем од тој после Макпетрол во Козле.
Ако мислиш на вакви:
D3TTqozXkAIxtNX.png

Треба вака низ цела Македонија да биде, па да те видам и ко ќе нема пешаци дали ќе рокаш со 60 или ќе идеш право на механичар.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom