Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
Дали има некој искуство со Rombat Tundra акумулатори? Гледам даваат 30 месеци гаранција, добра ударна снага.
 
Друже знам една кола го возат три години за понатаму не знам...а тоа гаранција, 30 месеци ако полни алтернаторот како треба и не забораваш вклучени светла, ова она...секој акумулатор би издржал.
 
Некој со еуро 5 дизел мотор да каже како се справува со честото уклучување на регенераторот на дизелпартикел филтерот? Колата се вози само градска и ми се уклучува на секои 100 километри. Гадното е коа ќе се уклучи регенераторот обично е во гужва и не можам колата да ја издувам. Ставам адитиви во горивото да се регенерира на ликви моли ама тие се ставаат на секои 2 000 километри. Некое чаре? (Вадењето на филтерот не е опција, јбг у Немачка е)
 
Некој со еуро 5 дизел мотор да каже како се справува со честото уклучување на регенераторот на дизелпартикел филтерот? Колата се вози само градска и ми се уклучува на секои 100 километри. Гадното е коа ќе се уклучи регенераторот обично е во гужва и не можам колата да ја издувам. Ставам адитиви во горивото да се регенерира на ликви моли ама тие се ставаат на секои 2 000 километри. Некое чаре? (Вадењето на филтерот не е опција, јбг у Немачка е)
Ne mora da bide samo euro 5 dizel za da ima dpf. Ednas nedelno izduvaj ja, inace ke go zapusis filterot.
Ako vozis samo gradska kupi si benzinec bidejki realno nemas nikakvi pridobivki od dizelot koa ne go vozis na otvoreno.

Jas kaj mene neam problem ali vozam pretezno otvoreno, iako regen skoro sekogas ke mu tekne da pocne koa sum u grad.
 
Треба да издуваш на автопат со 3000 обртаи па после види дали пак истото и ако пак исто тогаш најпрвин да се исчисти гарежи , егр вентил итн.
Квалитетна нафта ќе точиш Макпетрол или Лукоил други не ги гледај и потоа издувај на автопат околу 1 час возење

Sent from my Samsung 20 Note Ultra 5G SM-N986U using Tapatalk
Иначе 9год строго макпетрол.
Купив средство за чистење сензори.Отворив,испрскав ставив правец автопат,гас обрти газење гас.
Е сега на почеток засецкуваше,после никако,ја одмарав колата и назад пак никакво сецкање.
Е сегаа пази утре дента кога се олади колата иста песна сецка/трокира 1ва,2ра,3та,4та, и на крај чарето го најдов во кабелчето ( го извадив ) на Маф/Мап сенроз оди лета нема гајле,е вака ќе троши повеќе навта.. ( до дека не знемам сензор) фала и позз.

Пс. Инфо искуства некој за Акумулатор 75 Еxside ili Varta, Varta silver,и ако е 77 не би претставувало проблем?
 
Последно уредено:
Ne mora da bide samo euro 5 dizel za da ima dpf. Ednas nedelno izduvaj ja, inace ke go zapusis filterot.
Ako vozis samo gradska kupi si benzinec bidejki realno nemas nikakvi pridobivki od dizelot koa ne go vozis na otvoreno.

Jas kaj mene neam problem ali vozam pretezno otvoreno, iako regen skoro sekogas ke mu tekne da pocne koa sum u grad.
Таа кола ми е купена пред 7 години и сега ми е втора кола, па се вози само градска. Јбг не ми се продава.
 
Dali dokolku go izvadis dpfot(primer vo MK) i istata kola ja vozis-registriras vo DE dali ke plakjas pogolema davacka?

Не е тоа паметно.
Кога ќе одам на технички ќе видат дека нема PDF и автоматски колата за германски стандард е технички неисправна. Плус и ќе ми ропнат кривична пријава за укривање на данок (co2 данок)
 
Дали има некој искуство со Rombat Tundra акумулатори? Гледам даваат 30 месеци гаранција, добра ударна снага.
Пишав тука во форумот на 13ти месец целосно откажа и то со најдомаќинско возење. По кратко докажување сакаа да го полнат, цела среќа што можев да го измерам со апарат и покажа голем отпор, ми дадоа нов.
 
Дали има некој искуство со Rombat Tundra акумулатори? Гледам даваат 30 месеци гаранција, добра ударна снага.
Топ акумулатор го користам 5ипол години на пежо 206, нема никаква мака. Зимај го не се мисли
Автоматски споено мислење:

Некој со еуро 5 дизел мотор да каже како се справува со честото уклучување на регенераторот на дизелпартикел филтерот? Колата се вози само градска и ми се уклучува на секои 100 километри. Гадното е коа ќе се уклучи регенераторот обично е во гужва и не можам колата да ја издувам. Ставам адитиви во горивото да се регенерира на ликви моли ама тие се ставаат на секои 2 000 километри. Некое чаре? (Вадењето на филтерот не е опција, јбг у Немачка е)
Да разбиеме еден мит, DPF регенерација е процес што возачот не би требало ни да го почуствува во вожња. Кај VW 1.6TDI и 2.0TDI кога ќе се напуни сакето(soot) околу 20 грама, автоматски си го почнува процесот за регенерација што трае од прилика 10-15 минути. Во технички исправно возило (зборам за VW за другите незнам) регенерацијата може да стартува и на 1500 вртежи, доволно е да не го прекинуваш возилото(пали-гаси).

Бонус: DPF филтерот има рок на траење од 200 000км, после тоа треба да се испере или да се замени за да се задржа ЕУ стандардот
 
Последно уредено:
Да разбиеме еден мит, DPF регенерација е процес што возачот не би требало ни да го почуствува во вожња. Кај VW 1.6TDI и 2.0TDI кога ќе се напуни сакето(soot) околу 20 грама, автоматски си го почнува процесот за регенерација што трае од прилика 10-15 минути. Во технички исправно возило (зборам за VW за другите незнам) регенерацијата може да стартува и на 1500 вртежи, доволно е да не го прекинуваш возилото(пали-гаси).

Бонус: DPF филтерот има рок на траење од 200 000км, после тоа треба да се испере или да се замени за да се задржа ЕУ стандардот

Nema vrska. Se oseka bidejki ke osetis promena na zvukot na motorot i vrtezite se pokacuvaat, kaj nekoi koli se osekja mirizba. Aktivna regeneracija pravi na odreden kapacitet(obicno okolu 45%) a ne na krajniot kapacitet na filterot. Voziloto treba da se vozi nad odredena brzina(obicno nad 50km/h) za da sogori. U princip sekade se spomnuva nad koja brzina da se vozi, a ne vrtezi. Ako vozis gradska dodeka pravi regen pogolema e verojatnosta deka regenot ke prekine.

Bonus: pak nema vrska.

Filterot nema rok na traenje i zavisi kako vozis. Moze da go zapusis na 30iljadi, a moze i da tera 300 iljadi.
Kaj mene na starata kola(audi a4 2.0tdi b8.5) e momentalno na 241600km i spored tebe ja treba da go menjam, iako pominuva tehnicki i iako nikogas sijalicka ne svetnala. Audi ustvari preporacuva dpf inspekcija koja mislam bese na 180 ilajdi km, ali ne sum go nosel bidejki nema potreba. Nikogas ne sum stavil aditivi za cistenje ili slicno.
[/QUOTE]
 
Kaj site koli regeneracia dpf pravi na otvoreno a ne vo grad. Ako pocni da pravi regeneracia i vo grad znaci e nad70% zatnat i spasot e cistenje ili zamena so nov. Kajnas normalno brusalicata.
 
Антифризот на колата дошол на минимум. Иначе течноста е розова и е како "нова" и не смрди на издувни гасови. Нивото на моторно масло е ок и не се забележуваат нечисти работи на него. Колата чади бело само 1-2 минути не секогаш, краткотрајно по што не сум сигурен дали гори антифриз или пак станува збор за кондензација од ладниот воздух во ауспухот. Моторот до сега не ми прегреал а и кога проверував колку има антифриз како да се отвори многу лесно капачето

Секако ќе ја носам на дијагностика.

Прашањето ми е од што мислите дека може да губи антифриз? Флеки под колата немам забележано.
 
Kaj site koli regeneracia dpf pravi na otvoreno a ne vo grad. Ako pocni da pravi regeneracia i vo grad znaci e nad70% zatnat i spasot e cistenje ili zamena so nov. Kajnas normalno brusalicata.
Od kaj znae kolata dali e u grad ili na avtopat druze?
Bez razlika kade e (grad, selo, planina, more,avtopat) koga ke stigne do 45% pocnuva da pravi regen ova ti e utsvari aktiven regen, a imas i pasiven koj se pravi dodeka si se vozikas na avtopat i ne go ni osekjas. Ako e vo grad,selo itn najverojatno ke se prekine iako ima i drugi varijacii radi koi ne bi ni pocnal, primer ako vozis na rezerva gorivo. Na 70% soot vekje imas upalena sijalicka na sal tabla, i najverojatno ke otide u limp mode.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom