Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
Здраво работе се за дизел,запалам возам се е добро,подзастанам раскрсница и после на тргнување слабо прима гас,поточно газам што повеќе али не ја прима си оде по све поленка до дека повлече,и почне да троќира... до дизна ќе му дојде нешто или?
 
БМВ поради достапност за делови и одржување ,ги има и растурени за делови додека кај Тојота и Мазда ретко ги има .Но ако би бирал тогаш Тојота па БМВ и на крај Мазда
Автоматски споено мислење:

Здраво работе се за дизел,запалам возам се е добро,подзастанам раскрсница и после на тргнување слабо прима гас,поточно газам што повеќе али не ја прима си оде по све поленка до дека повлече,и почне да троќира... до дизна ќе му дојде нешто или?
На ладен мотор ти прави така или кога е загреан ??
 
Автоматски споено мислење:


На ладен мотор ти прави така или кога е загреан ??

Па последните 3 дена почна така да праве,поточно на тргнување после 1ден невозење, а исто се деси ја возев непокажа ништо,па ја паркирав и после 15мин на тргнување исто.Ја немам возено да долг пат,така да мислам на ладен мотор ќе му дојде.
 
Па последните 3 дена почна така да праве,поточно на тргнување после 1ден невозење, а исто се деси ја возев непокажа ништо,па ја паркирав и после 15мин на тргнување исто.Ја немам возено да долг пат,така да мислам на ладен мотор ќе му дојде.
Треба да издуваш на автопат со 3000 обртаи па после види дали пак истото и ако пак исто тогаш најпрвин да се исчисти гарежи , егр вентил итн.
Квалитетна нафта ќе точиш Макпетрол или Лукоил други не ги гледај и потоа издувај на автопат околу 1 час возење

Sent from my Samsung 20 Note Ultra 5G SM-N986U using Tapatalk
 
Последно уредено:
Дечки вака, цди мотор 143кс, пали одлично,вергла пократко од мнозинство цди што сум видел , мирно работи итн. Е проблемот е штом притиснеш потешко на гас вчадува црн чад. Кратко е тоа,штом развие обртаи престанува. Што поинтензивно ја притиснеш тоа поинтензивно вчадува, облаче упм. Мислење, да не ме тртат мајсториве?
 
Многу проблеми можат да бидат маф,турбото, дпф филтерот е можда изваден...може дизните да се за репарација а може и 500 000 км да има поминато, на таа километража нема дизел што не чади.


Инаку не треба да чади...било кој дизел произведен во последниве 30 години ако е во добра состојба и добро одржуван не треба да чади воопшто...можда ако педалата до патос ја згазиш во место, малку ама ептен малку едвај видливо да зачади црно за дел од секунда. Се повеќе од ова не е нормално и е знак за дефект или лош ремап или па изваден дпф филтер.
 
Последно уредено:
Здраво друштво, кај Golf 5 1.9 TDI 105 ks, проблемот со трокирањето при поголеми обртаи бил поради дизните. Прашањето ми е дали е можно да е до нафтата, го имам возено на обичен дизел и на био дизел?
 
Ако си полнел од Макпетрол нема шанси да е до нафатата, не може до е толку лоша да е за да трокира, нема ни да запали ако е нафатата.

Ако си го возел на дизел од туби и од трактори е тое друго.
 
Od DPF izvaden necadi kolata, cadi poradi loso izrabotenata mapa popravo klavat gotovi mapi.
Crn cad e poradi egr. Ako e dizna bel i crn cad vadi i ke trokira ke gasni vo vozenje.
 
Ако си полнел од Макпетрол нема шанси да е до нафатата, не може до е толку лоша да е за да трокира, нема ни да запали ако е нафатата.

Ако си го возел на дизел од туби и од трактори е тое друго.
Од Макпетрол и од Лукоил турав Био дизел и Екто дизел. За разлика од обичниот дизел, со овие горива подобро забрзуваше и помалку трошеше автомобилот.

Затоа си реков да не има врска со био горивата, оти на капачката стои "No bio diesel".

А сега кај нас што био дизелот има 6% био, другите 94% се обичен дизел (таква и информација имам) тоа си велам дека не менува многу во оптеретувањето на моторот, па да страдаат дизните од тоа.

Прашањето ми е од што може да страдаат дизните?
 
Od DPF izvaden necadi kolata, cadi poradi loso izrabotenata mapa popravo klavat gotovi mapi.
Crn cad e poradi egr. Ako e dizna bel i crn cad vadi i ke trokira ke gasni vo vozenje.
 
Од Макпетрол и од Лукоил турав Био дизел и Екто дизел. За разлика од обичниот дизел, со овие горива подобро забрзуваше и помалку трошеше автомобилот.

Затоа си реков да не има врска со био горивата, оти на капачката стои "No bio diesel".

А сега кај нас што био дизелот има 6% био, другите 94% се обичен дизел (таква и информација имам) тоа си велам дека не менува многу во оптеретувањето на моторот, па да страдаат дизните од тоа.

Прашањето ми е од што може да страдаат дизните?


Нафта само од Макпетрол и тоа обичен дизел (не био). Кај нас ретко кој купува биодизел и биодизелот е многу стоен по бензиските, а друго и големи шанси има да не е со тој квалитет ко на запад.
 
Предлог добра марка предни дискови од искуство, не од кажано или прочитано?
 

Kajgana Shop

Постови на неделата

Недела од 12 јули 2025

Политички случувања во Македонија - Генерална дискусија
Многу изгубија Вмро, Мицковски и Тошковски со ова. 30 години политички партии, еден не се најде да им каже дека не можат да идат со глава во ѕид, и дека не идат лично против Арсовска, туку против функцијата градоначалник на Град Скопје. Толкави...
Фан Клуб: Вардар
убаво е да се знае, не сите комити го делат ставот на “комити“
не може мене никој да ми наметнуваат како да размислувам.

иститие тие пред неколку години во ерата на најуспешните години на вардар бараа вардар да се повардарел. се повардари, си...
Политички случувања во Македонија - Генерална дискусија
тошковски постапува по судски налози. Конкретно за ова кај судот треба да ја бараш кривицата. Судот моментално не е под влада него ете е независен. ВМРО не смени ниеден судија кога дојде него тие што беа за време на СДС.

Аха, значи ако некој...

Недела од 5 јули 2025

Back
На врв Bottom