Наполни го акумулаторот, види дали ќе го задржи напонот. Друга опција е палење со кабли ама сепак на толку испразнет треба да го наполниш. Палење на туркање не би помислил ако не ми зависи животот на таква кола, можиш да направиш проблеми повеќе од шо ќе те кошта акумулатор да купиш.Да прашам, ги оставив светлата на Golf5 и акумулаторот се испразни. Сега кога го стартувам моторот, не вергла и таблата трепка брзо. Дали може да пробам да ја запалам на туркање?
Благодарам за советот.Наполни го акумулаторот, види дали ќе го задржи напонот. Друга опција е палење со кабли ама сепак на толку испразнет треба да го наполниш. Палење на туркање не би помислил ако не ми зависи животот на таква кола, можиш да направиш проблеми повеќе од шо ќе те кошта акумулатор да купиш.
После првата посета кај мајстор чисто онака да ја види и да кажи мислење тој меѓу другото ми кажа дека колата не се знае колку стоела на плац и не е возена подолг период и со адитив би прочистила евентуална нечистотија која системот може да ја повлечи (ако го разбрав добро).Едно големо НЕ за адитив.
Ако имаш мака со дизни, вадиш, чистиш и враќаш назад. Најдобар чистач за цел систем е вожња на отворено.
Друже, на автопат малце ќе ја нагазиш едно 140, све ќе излета што има. Ново уље и филтри и немаш гајле, тоа со тие адитиви ти е чиста превара.После првата посета кај мајстор чисто онака да ја види и да кажи мислење тој меѓу другото ми кажа дека колата не се знае колку стоела на плац и не е возена подолг период и со адитив би прочистила евентуална нечистотија која системот може да ја повлечи (ако го разбрав добро).
Инаку кога ја палам колата кратко секунда се слуша некогаш (не постојано) некој звук кратко како воздух да успушта некој длабок звук кој доаѓа како што осеќам од делот под возачкото седиште. Не сум воопшто искусен возач,еден другар ми предложи да се види ауспухот да не е скинат или има мала дупка. Ќе видиме што ќе се открие кога по детално мајстор ќе ја види на канал.
овде не гледам ништо лошо....еве после 20-25 км на отворен пат со брзина околу 100-120 кмх
Какви 13600, нека се гонат у три лепе.Фала, прашав во србија ама немале на лагер, во Olympia 13600 ден. ама само оригинал имале
Sent from my iPhone using Tapatalk
Црева за турбина за Opel Astra J 1.7 CDTI - 110 kоњи дизел (autocentar.mk)Фала, прашав во србија ама немале на лагер, во Olympia 13600 ден. ама само оригинал имале
Sent from my iPhone using Tapatalk
Za postari koli ok e masloto samo se menuva na 7000km. Go koristev na skoda 1.3 golf motor.Ќе го биде уљево или да зеам друго?
Ne e toa crevoЦрева за турбина за Opel Astra J 1.7 CDTI - 110 kоњи дизел (autocentar.mk)
Aј провери тука, ова е 2800 денари.
Им пратив на mail , го немаат моментално ама околу 120 евра е кај нив а тука кај нас дупло поскапо Се мислам дали да пробам да го залепам зашто само пластиката е напукната.Какви 13600, нека се гонат у три лепе.
Некаде 2017-2018 менував пукнато црево што е под турбина веднаш и го зедов за 1200ден кај нас, а идело од србиве (затоа и ти ја пратив страната да разгледаш).
Врти на броевите, пушти им ја сликата на viber и сигурно ќе се најде нешто.
Има и црн лепак (трака како онаа широката од салотејп големина иди) кој го ставаат т.е. мотаат околу пукнати црева ама тоа ти е само крпење и привремено решение, не е така да возиш може проблеми да се десат.
Доколку не најдеш кај овие врти на тој последниот број ќе ти направат по нарачка само ќе треба да им фо испратиш цревото (ако не си од бт) - што значи колата ти е во аут извесен период...
Корисни се секакоДечки дали препорачувате ставање на фолии на задни стакла, гледав од Новус дека нудат, колку штитат, колку се корисни, искуства, совети?
Мислев да земам оние како лепенки ама не ми се допаѓа како изгледа и се мислам да си ставам фолии прописно ама не знам колку се корисни.