Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

Член од
3 март 2013
Мислења
348
Поени од реакции
368
смени го маслото за почеток.....има некои масла кои во себе содржат малку влага, и се ствара емулзија на капачето.

ако и со друго масло вака прави....имаш негде прснат дихтон или семеринг, и влегува вода/течност за ладење во маслото
ова ми го прави само во град. Кога возам на отворено нема ништо. Возев тура од 200 км, немаше ништо.
 
Член од
8 јануари 2012
Мислења
10.277
Поени од реакции
15.401
Ako nema mnogu emulzija..teraj i ne se sekiraj.
Posle mnogu godini na istiot problem kaj moeto Citroenče Ax, go najdov izvorot na problemot,a toa e deka šipkata za merenje na nivoto na masloto ne dihtuvalo dobro, i ednostavno vnatre vleguval vozduh od nadvor, koj ima odredena vlažnost. Taa vlaga pravi emulzija

Kaj eden prijatel emilulzija se praveše od koristenje na Castrol maslo. Koga eden mehanicar ni kaža deka Castrolot od burinja pravi vakvi raboti, go smenivme masloto i problemot isčezna

Sekade e različno..i ako ne pravi mnogu...teraj
 

kazioX

Примерен форумџија
Член од
28 април 2011
Мислења
3.848
Поени од реакции
10.651
Треба да земам Пунто Ево 2011 денес ама нема резервен клуч, сега дознав за тоа. Колку отприлика чини да се направи таков за да знам колку да му барам да спушти ако не сака да направи резервен?
 

DEVIN

Beautiful Womans in your city for night
Член од
30 јуни 2015
Мислења
178
Поени од реакции
51
Треба да земам Пунто Ево 2011 денес ама нема резервен клуч, сега дознав за тоа. Колку отприлика чини да се направи таков за да знам колку да му барам да спушти ако не сака да направи резервен?
Би рекол околу 100е дека би било, ама не сум сигурен...
 
Член од
3 март 2013
Мислења
348
Поени од реакции
368
Ako nema mnogu emulzija..teraj i ne se sekiraj.
Posle mnogu godini na istiot problem kaj moeto Citroenče Ax, go najdov izvorot na problemot,a toa e deka šipkata za merenje na nivoto na masloto ne dihtuvalo dobro, i ednostavno vnatre vleguval vozduh od nadvor, koj ima odredena vlažnost. Taa vlaga pravi emulzija

Kaj eden prijatel emilulzija se praveše od koristenje na Castrol maslo. Koga eden mehanicar ni kaža deka Castrolot od burinja pravi vakvi raboti, go smenivme masloto i problemot isčezna

Sekade e različno..i ako ne pravi mnogu...teraj

еве после 20-25 км на отворен пат со брзина околу 100-120 кмх
 

Attachments

Член од
11 април 2012
Мислења
4.639
Поени од реакции
5.355
Треба да земам Пунто Ево 2011 денес ама нема резервен клуч, сега дознав за тоа. Колку отприлика чини да се направи таков за да знам колку да му барам да спушти ако не сака да направи резервен?
Барем во скопје цените стојат вака:
обичен клуч само со кодот е 50 евра, ако сакаш со електрика (да можеш да отклучиш заклучиш на копче) се од 4500 денари па нагоре, зависи и дали ќе бараш да биде со механизам или не и такви ствари
 
Член од
30 јуни 2020
Мислења
3.052
Поени од реакции
11.368
Каде можам да најдам вакво црево? Од интеркулер до усисна за Opel Astra J 1.7cdti



Sent from my iPhone using Tapatalk
За цени информирај се тука (квалитетни и приступачни):

Не знам кој ги носи овие во мкд али мислам дека можеш да ги најдеш во Бенфико - ск (078454603) или авто кети - бт (+38970395060).

Исто можеш по нарачка да ти изработат овие:
 
Член од
11 април 2018
Мислења
208
Поени од реакции
61
Имам Опел Корса Д 1.3 цдти,
90 хп, дали е добро да се стави еднократно некој адитив во нафтата (по предлог на еден мајстор), колата е половна купена и чисто за прочистување на системот според него. Воопшто не се разбирам во ова па некој совет дали ова е нормална постапка и што би добил со ова и кој адитив е најдобар?
 
Член од
8 јули 2017
Мислења
107
Поени од реакции
81
ako nema problemi so sistemot za gorivo togas nema potreba od nikakvi aditivi, imam kola so istiot motor veke 5 godini i 75.000 km, nikad ne sum stavil aditiv
 
Член од
26 октомври 2016
Мислења
2.027
Поени од реакции
1.521
Имам Опел Корса Д 1.3 цдти,
90 хп, дали е добро да се стави еднократно некој адитив во нафтата (по предлог на еден мајстор), колата е половна купена и чисто за прочистување на системот според него. Воопшто не се разбирам во ова па некој совет дали ова е нормална постапка и што би добил со ова и кој адитив е најдобар?
Едно големо НЕ за адитив.
Ако имаш мака со дизни, вадиш, чистиш и враќаш назад. Најдобар чистач за цел систем е вожња на отворено.
 

Kadaif

M.D.
Член од
21 јануари 2008
Мислења
6.862
Поени од реакции
8.425
Можно е да прегреала...сепак моторот е 1.7 а да ја возиш 40 минути на макс, не знам може и да зариба не само да прегрее..

За такви егзибиции мотор од 2.5 па нагоре...
Нема врска, ја имам истата кола со истиот мотор со 110 коња и сум ја возел стандард по 4 часа на немачки аутобан со 180 км на час и вакво нешто не ми се случило.
 
Член од
24 април 2021
Мислења
20
Поени од реакции
4
За цени информирај се тука (квалитетни и приступачни):

Не знам кој ги носи овие во мкд али мислам дека можеш да ги најдеш во Бенфико - ск (078454603) или авто кети - бт (+38970395060).

Исто можеш по нарачка да ти изработат овие:
Фала, прашав во србија ама немале на лагер, во Olympia 13600 ден. ама само оригинал имале


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

Kadaif

M.D.
Член од
21 јануари 2008
Мислења
6.862
Поени од реакции
8.425
Имам Опел Корса Д 1.3 цдти,
90 хп, дали е добро да се стави еднократно некој адитив во нафтата (по предлог на еден мајстор), колата е половна купена и чисто за прочистување на системот според него. Воопшто не се разбирам во ова па некој совет дали ова е нормална постапка и што би добил со ова и кој адитив е најдобар?
Адитиви во горивото се ставаат ако живееш во Западна Европа и возеш премиум гориво пошто тоа НЕ содржи био дизел/бензин состојки и количеството на сулфур е речиси на нула со што немаш доволно подмачкување на моторот од страна на горивото. Био состојките подмачкуваат на краток рок но на подолг рок ствараат гарежи и запушувања.

За Македонија која тука таму ќе начекаш "еуро дизел/бензин, (кој треба да содржи МИНИМУМ) процент на сулфур заради евро стандардот пошто сулфурните честички загадуваат. Инаку сепак имам впечаток дека во МК горивото има солиден процент на сулфур со фактот што кога ставав адитиви во горивото во МК не осетив никаква разлика. Србија со Белорусија беа последниот бастион на МЕГА сулфурните горива кои дури го запушуваа филтерот на гориво и мораш да го менуваш секоја година.

Сума сумарум, за МК мислам дека не ти требаат адитиви.
 
Член од
2 ноември 2015
Мислења
205
Поени од реакции
53
Да прашам, ги оставив светлата на Golf5 и акумулаторот се испразни. Сега кога го стартувам моторот, не вергла и таблата трепка брзо. Дали може да пробам да ја запалам на туркање?
 
Последно уредено:

Kajgana Shop

На врв Bottom