А, ти си некоја помлада генерација, јас сум од тие олдскул фанови, кои баш сите овие работи што ги наброја ни се легендарни во Resident Evil и затоа го сакаме серијалот.
Исто како што има јаки олдскул ствари(дум, квејк, ) има и тапа(квејк 2ка). Затоа, дум и дум итернал , го имат вратено тој осет на класиците, без да компромизираат на квалитет и на гејмплеј.
Мојот проблем е жанрот на фиксирана камера што е производ на тоа време: резултат на ограничен хардвер, недостатокот од гејмплеј е компензиран со загатки, и плус веќе споменантите проблеми со контролите.
3то лице, за подобро или полошо, ја има револуционизирано хорор играта како жанр.
Освен 4ката, куп други серии имат следено во нивен пример(дед спејс, евил витин) меѓу другото. Тогаш, во тоа време, хоророт достигнува врв. Да, некои од нив имаат и акцент на акција, ама тоа е бидејќи аватарот не е третиран како здрвена марионета без способност за перцепија на дубина.
Пример за сварно лоша промена? Амнезија, и незјините стотици клонови. Ништо ново не носат на масата...