Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
Decki zdravo. So 10k eur sto podobro bi bilo da odigram, nesto novo od tipot ibiza, golf (so avt. kredit za preostanatoto) ili polovno passat 2017, isto 10k ucestvo ostanatoto na kredit/lizing? Fala, poz
Па искрено јас кога би давал 17-18К евра би земал нешто ново , има широк избор на добри возила за тие пари . А за половно би погледнал што имаат во Олимпија Моторс или Ауто Велт , они донасаат понови возила , а и ако имаш.некоја желба за нешто што немаат можат да ти најдат и да ти донесат ...
 
Па искрено јас кога би давал 17-18К евра би земал нешто ново , има широк избор на добри возила за тие пари . А за половно би погледнал што имаат во Олимпија Моторс или Ауто Велт , они донасаат понови возила , а и ако имаш.некоја желба за нешто што немаат можат да ти најдат и да ти донесат ...

Bev vo auto velt dobar bese izborot na koli i plakanje. tamu i vidov passati, no tocno koja i da e godina bea pominati cirka 150k km. inaku gledma deka prodava dosta, ima nekoj deal so ogromen plac vo germanija. poveketo koli se od 2015 pa nagore. So Olimpija sum imal rabota, servisot e katastrofa, cenite plafon nenormalni.
 
Па искрено јас кога би давал 17-18К евра би земал нешто ново , има широк избор на добри возила за тие пари . А за половно би погледнал што имаат во Олимпија Моторс или Ауто Велт , они донасаат понови возила , а и ако имаш.некоја желба за нешто што немаат можат да ти најдат и да ти донесат ...
А што би земал за 18 к ново?
 
Прво што ми паѓа на памет Дачија Дастер, Корса Фиеста со 1.0 - 1.4 мотор.
Ќе дадеш 18 к за досадна кола како дастер кој на првата година ќе почнат да се одлепуваат лајсните, и сите оние ситни детали кои следуваат од евтината изработка, додека за една година ко ќе сакаш да ја продадеш не би земал ни 10 к?
 
Megju Suzuki Vitara novata, i VW t rock noviot sto bi bilo podobro? I dveta mi se svigjaat kako kategorija i so ceni se plus minus priblizni
 
Ќе дадеш 18 к за досадна кола како дастер кој на првата година ќе почнат да се одлепуваат лајсните, и сите оние ситни детали кои следуваат од евтината изработка, додека за една година ко ќе сакаш да ја продадеш не би земал ни 10 к?

A zosto bi ja prodal za edna godina? I od kaj toa deka za godina dena ke i se odlepat lajsni ili ne znam ti sto? Poarno li ke mu bide so 3 godini star pasat so 200.000 pominati? Bog da cuva
 
Ќе дадеш 18 к за досадна кола како дастер кој на првата година ќе почнат да се одлепуваат лајсните, и сите оние ситни детали кои следуваат од евтината изработка, додека за една година ко ќе сакаш да ја продадеш не би земал ни 10 к?
Јас само набројав неколку, не кажав дека би земал :D
 
А што би земал за 18 к ново?
Киа Сид , Шкода Октавија , Рено Меган , Тојота Корола хечбек , Хјундаи И30 , Опел Астра и тн ... И сите овие може да ги земеш дизели за цена помеѓу 17 и 19К ... Е сега нема да се со ултимејт левел на опременост , ама нема да се ни основен ... И што е толку интересен Пасат , ако Дастер бил здодевен ?? Половна кола од цца 20К евра - да , ама да нема извозено повеќе од 30-40К км ... А три години стара и со 150-180 К , речиси на половина животен век моторот , јас фала , ама не фала , а друг како си сака ...
 
A zosto bi ja prodal za edna godina? I od kaj toa deka za godina dena ke i se odlepat lajsni ili ne znam ti sto? Poarno li ke mu bide so 3 godini star pasat so 200.000 pominati? Bog da cuva
Стариот пасат повеќе ќе издржи од дачијата во смисла на внатрешниот ентериер, додека со дастерот ќе се превртиш на втората кривина пошто добошот на задните тркала прегреал и не проработило ESP то како што треба.
Автоматски споено мислење:

Киа Сид , Шкода Октавија , Рено Меган , Тојота Корола хечбек , Хјундаи И30 , Опел Астра и тн ... И сите овие може да ги земеш дизели за цена помеѓу 17 и 19К ... Е сега нема да се со ултимејт левел на опременост , ама нема да се ни основен ... И што е толку интересен Пасат , ако Дастер бил здодевен ?? Половна кола од цца 20К евра - да , ама да нема извозено повеќе од 30-40К км ... А три години стара и со 150-180 К , речиси на половина животен век моторот , јас фала , ама не фала , а друг како си сака ...
30 000 градска се еднакви на 180 000 на отворено. За три години бројот на километража не игра ама баш никаква улога во однос на амортизацијата на деловите на моторот.

Шкодата, опелот и тојотата (мада и тука треба да си ги отвориш очите што мотор ќе избереш) се океј ама тоа другото што го наброја е тешка утка.
 
Последно уредено:
Киа Сид , Шкода Октавија , Рено Меган , Тојота Корола хечбек , Хјундаи И30 , Опел Астра и тн ... И сите овие може да ги земеш дизели за цена помеѓу 17 и 19К ... Е сега нема да се со ултимејт левел на опременост , ама нема да се ни основен ... И што е толку интересен Пасат , ако Дастер бил здодевен ?? Половна кола од цца 20К евра - да , ама да нема извозено повеќе од 30-40К км ... А три години стара и со 150-180 К , речиси на половина животен век моторот , јас фала , ама не фала , а друг како си сака ...


За модерниве коли 180 к е веќе критична километража, турбо моторчиња ко за во скутер ставање, трошат масло од нови. Добредојдовте во светот на planned obsolescence


Рачунај купуваш некоја кола со таков мотор, 1.4 тси на пример, горен на автопат во Германија со педала до патос, и послем три години ништо не се, тоа нова кола е.
 
Ако е за пежото смени се комлет не е скапо. Најчесто паѓаат стабилизатори и јабучици. Комплет се да купиш сосем чаури на вилушка и кратките спони не би требало да те фати повеќе од 60-70 евра. Деловите се живо џабе, чаурите на вилушката се по 600 ден од страна, јабучиците по 450, споните по 500, стабилизаторите по 500.


И послем скапи биле французите за одржавање...:pos:
А знаеш дека на пежо чаури и јабучици одат комплет сосе виљушка и дека од добрите една кошта од 4500 денари нагоре? Плус споните и стабилизаторите што одат посебно? Со работна рака испод 15.000 нема да помине.И не само што се скапи за одржавање туку и се најслаби на предница,не траат уопште по нашиве патишта
 
А знаеш дека на пежо чаури и јабучици одат комплет сосе виљушка и дека од добрите една кошта од 4500 денари нагоре? Плус споните и стабилизаторите што одат посебно? Со работна рака испод 15.000 нема да помине.И не само што се скапи за одржавање туку и се најслаби на предница,не траат уопште по нашиве патишта


Врска нема не тропај глупости, човекот има пежо 306 на кое јабучиците се посебно истото е и на 307 и 407...кој црни 15 000 тоа може ауди ако вози

Терајте те си ги опелите (полу-производите) ако ви се поевтини, никој не ве чепка. :pos:
 
Врска нема не тропај глупости, човекот има пежо 306 на кое јабучиците се посебно истото е и на 307 и 407...кој црни 15 000 тоа може ауди ако вози

Терајте те си ги опелите (полу-производите) ако ви се евтини, никој не ве чепка.
На Пежо толку ме кошташе,инаку имам и Опел и Фолксваген,тројно се поевтини на предница,и 2 пати појаки
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom