Penzionerski motor koj ako e odrzuvan trae najmalku uste tolkuМислење за 1.9 70хп дизел мотор на Пежо 206 од 2000 година? Поминати околу 150000км.
Мислење за 1.9 70хп дизел мотор на Пежо 206 од 2000 година? Поминати околу 150000км.
дали сецка моторот...или гуши?Се работи за Застава 101, 90та год...
На утро претежно, и во возење повеќе пати, не прима туража , т.е се гуши... променети свеќици...
Дали треба чистење карб. и како може најлесно пошто не сме во можност да се однесе на сервис...
Не сецка во возење, само не прима туража како што треба, се гуши, дали треба чистење карб.(дизната) пошто нема филтер за гориво, фала...дали сецка моторот...или гуши?
Во првиот случај е струјата проблем..а во вториот карбурацијата
Со рака пробав само затегачот, цврст беше. Ќе ги пробам и овие другиве дали се стегнати. Утре секако на сервис негде ќе идам за да ги затегнат па ќе видам дали е до нив или до нешто друго. Фала многуЗатегач на каишот веројатно. Друга опција е самата главна ременица (шајбна) од каишот. Генерално не е опасно да ја возиш вака само избегнувај високи вртежи на моторот дур се среди.
Е сега светни со ламба види добро некој дел да не шанта ептен да не е за паѓање е тогаш не би ти препорачал вожња.
земи Опел ако сакаш бензинец, не се замарај со овие, ѓаол ипол ќе те чинатДечки, некој искуство да сподели за Polo 2010-12 година 1.2 TSI 105 кс со автоматски менувач DSG, како се со потрошувачка, моторот дали е погоден, имаат ли некој проблем овие менувачи итн итн.. ?
Слаба страна се шајбните. Не се од едно парче метал туку се составени слично како дво-масен замаец. Направено е со цел да има помалце вибрации од моторот ама па затоа се расипуваат почесто. Обична ременица скоро никогаш не се расипува, милион километра да поминеш треба за да се расипе.@argenthessis, федерот кај затегачот не чинел. Го сменив затегачот SKF 2500ден, сега е океј. Најдоа и друг проблем, мал слој рѓа имало на шајбна на радилица, во иднина треба да ја мењам.