Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
Нека видит со ауспухот, т.е. катализаторот дали е за менвење (кршење). Скоро ист проблем имав со VW Polo 1.4 бензин/плин. Никаква грешка на компјутер, а колата не влечит. Го однесов на мајстор ( Маџар во с.Косел Охридско) го среди.
сега неможи да вози до таму...нема шанса да ја искачи Пресека. мора на шлеп
 
сега неможи да вози до таму...нема шанса да ја искачи Пресека. мора на шлеп


Да не е затнат филтерот за гориво?

Има ко сито во резерварот мора да се отвори да се види. Инаку за катализаторот само да се отштрафи пред него граната или ауспухот и да вози така, ако има снага колата тогаш затнат е.
 
Да не е затнат филтерот за гориво?

Има ко сито во резерварот мора да се отвори да се види. Инаку за катализаторот само да се отштрафи пред него граната или ауспухот и да вози така, ако има снага колата тогаш затнат е.
Katalizatorot go izvadil .....mozebi tuka mu se stvara problem

Za pumpata neznam....no poveke mehanicari mu proveruvale sve i sešto....

Jas mu dadov mislenje deka ili lambda sondata dava pogrešni podatoci ili vadenjeto na katalizatorot napravilo nekoja zbrka vo parametrite na kompjuterot
 
Само дијагностика друже...и тоа некој што стварно се разбира.

Кајлите на ремениците од ребрастиот да се проверат какви се..,самите ременици може да се прошлајфувани на брегастата и кога се проверува моторот е на репери а уствари вентилите не отвораат и затвараат кога треба.

Ова може само со осцилоскоп да се види затоа некој само што стварно разбира и има многу опрема...за жал не знам некој да ти препорачам...ако колата е релативно нова, не е на одмет ни во рено официјален сервис да ја однесе на дијагностика.
 
Последно уредено:
Katalizatorot go izvadil .....mozebi tuka mu se stvara problem

Za pumpata neznam....no poveke mehanicari mu proveruvale sve i sešto....

Jas mu dadov mislenje deka ili lambda sondata dava pogrešni podatoci ili vadenjeto na katalizatorot napravilo nekoja zbrka vo parametrite na kompjuterot
Sam go izvadil ili go vadel kaj nekoj i mu cepkale vo parametri na kompjuter?
Inace neka ja odnese kaj ovlasten za dijagnostika bidejki zavisi sho ured koristat drugive kaj sto bil, mozno e da ne pokaze kaj niv, a da pokaze kaj ovlasten.
 
Дечки имам проблем со температурата на колата, па ако сте имале слично искуство, совет би бил добредојден.
Се работи за Нисан Микра од 1998. Температурата крева кога се вози на пострмен пат со нагорнина. Мислевме дека проблемот е термостатот па го сменивме, но повторно се случува истото. Потоа го миевме ладњакот неколку пати со вода. Излезе мн нечистотија и колата беше ок некое време, се до пред некој ден кога повторно на нагорнина температурата качи. Само што ке се застани и колата се става во лер, температурата паѓа и можи да се продолжи со возење. Ова се случува само ако се вози на нагорнина подолго време, на рамен пат или наизменично нагоре надолу нема проблем. Пр од БТ до ПП би стигнала без проблем, но накај Плетвар веќе би загреала и неколку пати треба да се застани за да излади.
Некој со сличен проблем и како го решил?
 
Многу работи можат да бидат...водна пумпа, ладњакот да е затнат, иако сте го чистеле...решение е само замена со нов. Друга опција е изгорен диктон на глава...особено ако е на плин колата.
 
Автоматски споено мислење:

Многу работи можат да бидат...водна пумпа, ладњакот да е затнат, иако сте го чистеле...решение е само замена со нов. Друга опција е изгорен диктон на глава...особено ако е на плин колата.

На бензин е. Има и плин ама не работи, не знаат да го поправат тоа е др глупа приказна. Нема мајстор во БТ што знае да го поправи, не прима плин и гасни. Година и повеќе е само на бензин. Замена на ладњакот би било следно најверојатно и мајсторите со кои се консултиравме велат дека ке се среди, но така велеа и за термостатот и плус тоа искуство со плинот каде 10 пати ја поправаа.... не ми се мн сигурни.
 
Дечки имам проблем со температурата на колата, па ако сте имале слично искуство, совет би бил добредојден.
Се работи за Нисан Микра од 1998. Температурата крева кога се вози на пострмен пат со нагорнина. Мислевме дека проблемот е термостатот па го сменивме, но повторно се случува истото. Потоа го миевме ладњакот неколку пати со вода. Излезе мн нечистотија и колата беше ок некое време, се до пред некој ден кога повторно на нагорнина температурата качи. Само што ке се застани и колата се става во лер, температурата паѓа и можи да се продолжи со возење. Ова се случува само ако се вози на нагорнина подолго време, на рамен пат или наизменично нагоре надолу нема проблем. Пр од БТ до ПП би стигнала без проблем, но накај Плетвар веќе би загреала и неколку пати треба да се застани за да излади.
Некој со сличен проблем и како го решил?

Najmalku što moziš sa napravis e da staviš nekolku stotini grama soda bikarbona vo vodata, vozi ja kolata nekolku denovi i ispustija. Vidi kakva tinja ke izlezi.
Najdobro ispustanje e da se izvadi stegata od najdolnoto crevo od kaj ladnjakot

Po potreba povtori go ova

No sepak ima sansa i za drug problem...istroseni perki od pumpa....podizgoren dihton...
 
Najmalku što moziš sa napravis e da staviš nekolku stotini grama soda bikarbona vo vodata, vozi ja kolata nekolku denovi i ispustija. Vidi kakva tinja ke izlezi.
Najdobro ispustanje e da se izvadi stegata od najdolnoto crevo od kaj ladnjakot

Po potreba povtori go ova

No sepak ima sansa i za drug problem...istroseni perki od pumpa....podizgoren dihton...
Можно ли е да е термо прекидачот? Да ја уклучува перката покасно од што треба?
Автоматски споено мислење:

Дечки имам проблем со температурата на колата, па ако сте имале слично искуство, совет би бил добредојден.
Се работи за Нисан Микра од 1998. Температурата крева кога се вози на пострмен пат со нагорнина. Мислевме дека проблемот е термостатот па го сменивме, но повторно се случува истото. Потоа го миевме ладњакот неколку пати со вода. Излезе мн нечистотија и колата беше ок некое време, се до пред некој ден кога повторно на нагорнина температурата качи. Само што ке се застани и колата се става во лер, температурата паѓа и можи да се продолжи со возење. Ова се случува само ако се вози на нагорнина подолго време, на рамен пат или наизменично нагоре надолу нема проблем. Пр од БТ до ПП би стигнала без проблем, но накај Плетвар веќе би загреала и неколку пати треба да се застани за да излади.
Некој со сличен проблем и како го решил?
Дали си сигурна дека кога ке застане во место температурата паѓа? Да не е обратно?
 
Автоматски споено мислење:



На бензин е. Има и плин ама не работи, не знаат да го поправат тоа е др глупа приказна. Нема мајстор во БТ што знае да го поправи, не прима плин и гасни. Година и повеќе е само на бензин. Замена на ладњакот би било следно најверојатно и мајсторите со кои се консултиравме велат дека ке се среди, но така велеа и за термостатот и плус тоа искуство со плинот каде 10 пати ја поправаа.... не ми се мн сигурни.


Пумпа, диктон или ладњак. Не може друго што да биди. Перките ако не работат нема да паѓа температурата кога застанеш, тоа што паѓа е знак дека работат.

Сепак бидејќи имала плин колата некогаш можно е да е диктонот. Може ова да се провери релативно лесно, ако е диктон има тестови може да се испита. Се чудам Битола да нема добри сервисери...авто ремонт не знам дали работи демката уште, човекот е добар мајстор.
 
Последно уредено:
Дечки имам проблем со температурата на колата, па ако сте имале слично искуство, совет би бил добредојден.
Се работи за Нисан Микра од 1998. Температурата крева кога се вози на пострмен пат со нагорнина. Мислевме дека проблемот е термостатот па го сменивме, но повторно се случува истото. Потоа го миевме ладњакот неколку пати со вода. Излезе мн нечистотија и колата беше ок некое време, се до пред некој ден кога повторно на нагорнина температурата качи. Само што ке се застани и колата се става во лер, температурата паѓа и можи да се продолжи со возење. Ова се случува само ако се вози на нагорнина подолго време, на рамен пат или наизменично нагоре надолу нема проблем. Пр од БТ до ПП би стигнала без проблем, но накај Плетвар веќе би загреала и неколку пати треба да се застани за да излади.
Некој со сличен проблем и како го решил?
Ke stavite cist antifriz G12+.
Koga ke zagrej kolata videte dali crevata se podueni i dali pravi meurcina vo kazanceto za voda.
Ne e dihton na glava 100% poso vo ler temperaturata ke zamini vo crveno.
Prva brzina na perka mora da pali na 90 stepeni a ako nevrti perka, znaci ti zatajuva termoprekidacot. Od 95 stepeni ako odi nagore togas e loso. Kaj nekoj opeli temperaturata odi do 100ka i nemat zijan motorite taka da nesto slicno e i kaj nisan. Vodna pumpa ako e problem i vo ler ke kreva temperatura. Ili ladnjak ili problem vo termoprekidac baraj. Odi pirkovski gorno orizari ke ti ja sredat kolata.
 
Можно ли е да е термо прекидачот? Да ја уклучува перката покасно од што треба?
Автоматски споено мислење:


Дали си сигурна дека кога ке застане во место температурата паѓа? Да не е обратно?

Сигурно, во место температурата паѓа одма кога колата ке застани.

Ke stavite cist antifriz G12+.
Koga ke zagrej kolata videte dali crevata se podueni i dali pravi meurcina vo kazanceto za voda.
Ne e dihton na glava 100% poso vo ler temperaturata ke zamini vo crveno.
Prva brzina na perka mora da pali na 90 stepeni a ako nevrti perka, znaci ti zatajuva termoprekidacot. Od 95 stepeni ako odi nagore togas e loso. Kaj nekoj opeli temperaturata odi do 100ka i nemat zijan motorite taka da nesto slicno e i kaj nisan. Vodna pumpa ako e problem i vo ler ke kreva temperatura. Ili ladnjak ili problem vo termoprekidac baraj. Odi pirkovski gorno orizari ke ti ja sredat kolata.

Веќе ја возев на антифриз и го испуштивме кога почна да крева за да го измиеме ладњакот. Беше темна боја, по неколку пати измивање со вода излезе доста губре и повторно ја наполнивме со вода. За проба возевме на истиот пат каде загреваше и темп беше ок. По неколку недели повторно загрева. Инаку нема подуени црева, перката се вклучува кога ке се постигне температура и работи цело време. Е сега за казанчето, дупнато е во горниот дел и има само малку вода во него, ама тоа е така веќе 5 години, а почна да загрева пред месец-два, па не знам колку тоа влијае.

Ова со термо прекидачот, ако тоа е проблемот, претпоставувам би било забележливо во сервис? И колку би било тоа причината ако перката работи, а работи?
 
Дечки имам проблем со температурата на колата, па ако сте имале слично искуство, совет би бил добредојден.
Се работи за Нисан Микра од 1998. Температурата крева кога се вози на пострмен пат со нагорнина. Мислевме дека проблемот е термостатот па го сменивме, но повторно се случува истото. Потоа го миевме ладњакот неколку пати со вода. Излезе мн нечистотија и колата беше ок некое време, се до пред некој ден кога повторно на нагорнина температурата качи. Само што ке се застани и колата се става во лер, температурата паѓа и можи да се продолжи со возење. Ова се случува само ако се вози на нагорнина подолго време, на рамен пат или наизменично нагоре надолу нема проблем. Пр од БТ до ПП би стигнала без проблем, но накај Плетвар веќе би загреала и неколку пати треба да се застани за да излади.
Некој со сличен проблем и како го решил?
Дихтон на глава, каналите кај што оди водата се блокирани, треба рамнење глава и нов дихтон...
Автоматски споено мислење:

Се работи за Застава 101, 90та год...
На утро претежно, и во возење повеќе пати, не прима туража , т.е се гуши... променети свеќици...
Дали треба чистење карб. и како може најлесно пошто не сме во можност да се однесе на сервис...
 
Последно уредено:

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom