Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

Дим4е

NZT-48, want some?
Член од
24 октомври 2007
Мислења
7.277
Поени од реакции
8.432
Здраво дечки,

Ме интересира дали има некој добар сервис за шевролет во Скопје?

Пред некоја недела брат ми зема каптива 2008г 2.0 AWD. Пошто он не ја користи секојдневно неделава примети некој проблем што не знаат да го дијагностицираат локалниве сервиси.

При нормално возење после некое време колата губи снага и моторот не крева повеќе од 2500 обртаи. Многу чест дефект со овие симптоми е MAF сензор ама проблем е што кога ќе се стави на компјутер не јавува никаква грешка.

Имам другарче што истиов проблем го имаше на форд и буквално без да знае дали ќе биде решен проблемот самоволно направи ре-мапирање на сензорот. Никој од мајсторите каде што одеше не му гарантираше дека ќе заврши работа туку сите беа со мислење “ абе види сензорот ама не ти гарантирам дека ќе завршиш работа”.

Јас сакам да го избргнеме исто тој дел и некој да каже “ да МАФ сензорот е иди смени/исклучи го” или да ми посочи што друго е проблемот.

Фала ви


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

argenthessis

Highflyer
Член од
9 јуни 2011
Мислења
1.611
Поени од реакции
2.129
Друже ќе однесете кај саглам дијагностичар што работи само тоа...може ќе треба и да се вози колата со приклучена дијагностика за да се види што е. Без ова тешко, никој не може да ти каже е тоа и тоа е.

Може милион работи да бидат...


Денешниве коли се премногу комплицирани за така да се погодува, треба време, знаење и искуство па да се одреди што е точно. Инаку на тепка може 10 делови да смениш на моторот и пак проблемот да остане зошто може да биде од лош контакт на жица или слично.
 
Последно уредено:

Дим4е

NZT-48, want some?
Член од
24 октомври 2007
Мислења
7.277
Поени од реакции
8.432
Друже ќе однесете кај саглам дијагностичар што работи само тоа...може ќе треба и да се вози колата со приклучена дијагностика за да се види што е. Без ова тешко, никој не може да ти каже е тоа и тоа е.

Може милион работи да бидат...


Денешниве коли се премногу комплицирани за така да се погодува, треба време, знаење и искуство па да се одреди што е точно. Инаку на тепка може 10 делови да смениш на моторот и пак проблемот да остане зошто може да биде од лош контакт на жица или слично.
Комплетно се сложувам, дали можеш да предложиш добар дијагностичар?


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

argenthessis

Highflyer
Член од
9 јуни 2011
Мислења
1.611
Поени од реакции
2.129
Не можам друже...во Скопје не знам некој, од Прилеп сум.
 
Член од
26 октомври 2016
Мислења
2.026
Поени од реакции
1.519
Здраво дечки,

Ме интересира дали има некој добар сервис за шевролет во Скопје?

Пред некоја недела брат ми зема каптива 2008г 2.0 AWD. Пошто он не ја користи секојдневно неделава примети некој проблем што не знаат да го дијагностицираат локалниве сервиси.

При нормално возење после некое време колата губи снага и моторот не крева повеќе од 2500 обртаи. Многу чест дефект со овие симптоми е MAF сензор ама проблем е што кога ќе се стави на компјутер не јавува никаква грешка.

Имам другарче што истиов проблем го имаше на форд и буквално без да знае дали ќе биде решен проблемот самоволно направи ре-мапирање на сензорот. Никој од мајсторите каде што одеше не му гарантираше дека ќе заврши работа туку сите беа со мислење “ абе види сензорот ама не ти гарантирам дека ќе завршиш работа”.

Јас сакам да го избргнеме исто тој дел и некој да каже “ да МАФ сензорот е иди смени/исклучи го” или да ми посочи што друго е проблемот.

Фала ви


Sent from my iPhone using Tapatalk
Odi kaj benjamin
Dobri se deckite. Ne go kazuva maf oti ne imaat dobra programa.
 
Член од
17 мај 2016
Мислења
3.672
Поени од реакции
4.153
Дечки купив адитив за дизни на комонреил мотор. Шишенцето е 250мл и треба да се стави во резервар од 75литри нафта. Кај мене максимум собира 53литри нафта. Дали ќе нема проблеми ако го ставам цело 250мл или да мерам околу 180мл?
 
Член од
25 февруари 2019
Мислења
351
Поени од реакции
203
Дечки купив адитив за дизни на комонреил мотор. Шишенцето е 250мл и треба да се стави во резервар од 75литри нафта. Кај мене максимум собира 53литри нафта. Дали ќе нема проблеми ако го ставам цело 250мл или да мерам околу 180мл?
Измери зошто да ти е во мисла, колку ќе ти помогни не знам.
 
Член од
26 октомври 2016
Мислења
2.026
Поени од реакции
1.519
Дечки купив адитив за дизни на комонреил мотор. Шишенцето е 250мл и треба да се стави во резервар од 75литри нафта. Кај мене максимум собира 53литри нафта. Дали ќе нема проблеми ако го ставам цело 250мл или да мерам околу 180мл?
Da go frlis vo gjubre za da nemas maka.
Ko ke padnis so nafta na 15litri ke pocni da ti trokira i na ladno pogrubo raboti motorot. Ostanva del odnego vo rezervarot. Dizna se cisti samo so vadenje na bosista. Eventualno ako vejke sinresen da stavas, na full rezervar turi 100mll.
 

argenthessis

Highflyer
Член од
9 јуни 2011
Мислења
1.611
Поени од реакции
2.129
Дечки купив адитив за дизни на комонреил мотор. Шишенцето е 250мл и треба да се стави во резервар од 75литри нафта. Кај мене максимум собира 53литри нафта. Дали ќе нема проблеми ако го ставам цело 250мл или да мерам околу 180мл?

Може и цело да го ставиш нема проблем. Инаку не помага баш ако веќе имаш проблем со дизни. Единствен адитив кој навистина помага до некоја мера е Bardahl или двотактол да ставиш малку. Ама трае дејството дур се потроши тој резервар.


Прашај џамбазите што ставаат во резервар за да ги шитнат голфовите, пасатите и бемвињата од 2008 со “190 000“ км.
 
Последно уредено:
Член од
17 мај 2016
Мислења
3.672
Поени од реакции
4.153
Може и цело да го ставиш нема проблем. Инаку не помага баш ако веќе имаш проблем со дизни. Единствен адитив кој навистина помага до некоја мера е Bardahl или двотактол да ставиш малку.
Немам проблем со дизните, онака го купив пошто фул резервар ќе полнам.
Автоматски споено мислење:

Eventualno ako vejke sinresen da stavas, na full rezervar turi 100mll.
Немам проблем со дизни го купив дека ќе полнам фулл резервар
 
Член од
12 мај 2009
Мислења
5.830
Поени од реакции
2.922
Немам проблем со дизните, онака го купив пошто фул резервар ќе полнам.
Автоматски споено мислење:


Немам проблем со дизни го купив дека ќе полнам фулл резервар
Полни слободно и можеш цело да ставиш со фул резервоар ,но со квалитетно гориво комбинирано со адитивот на пример од макпетрол и адитивот од Wurth е сега да прочиташ од адитивот за што е намената бидејќи има разлики за дизни и за турбо прочистување иако сите адитиви нема баш ефикасност туку само делумно и да не се претерува со адитиви и барем една или две годишно да ставаш зависи колку често возиш и толку и не верувам за штетноста. Само да спомнам, адитивот е исто како двотактол само има голема разлика , двотактол е помрсна и е наменето за двотактните мотори што немаат свој систем за подмачкување какви што имаат Варбург или Трабант или БМВ на времето и за моторцикли па дури и за пила за играње петок 13 додека кај адитивот е помалку мрсен и плус малку прочистувач нешто како фамин или разредувач значи по користење адитив и по некои 100/300км менувај филтри за гориво,масло и воздух и толку


Sent from my iPad using Tapatalk
 
Последно уредено:
Член од
5 септември 2012
Мислења
137
Поени од реакции
21
Дечки имам проблем со климата нешто, колата ми е vw polo бензинец...уште лани летото додека ја користев се случуваше одвреме навреме на некои 2 до 3 минути наеднаш да почне да дува топло и тоа доста топло па после пак се враќаше во нормала. Не дадов премногу значење и оставив така како што е, си реков не е страшно за кратко ако се уклучи топло. Е сега интересно е што и во зимно време кога пуштав топло знаеше да почне да дува ладно исто на кратко некое време...Сега еве некое време пак истото се случува, пуштам клима си работи се ок и по некое време - топло... само што трае уште подолго дувањето топло...фреоните ми се фул напунети, ми рекоа да го исчистам хладњакот со силен млаз вода - и тоа го направив и пак ништо...почна многу да ме нервира ова, има некој претстава што може да биде проблемот ?
 
Член од
25 февруари 2019
Мислења
351
Поени од реакции
203
Како ти е наместено на циркулација или од надвор? Пробај на двата начини дали има разлика. Дали температурата на моторот е во ред нормално дали ја постигнува и ја држи на средина?
 
Член од
8 јануари 2012
Мислења
10.268
Поени од реакции
15.381
Дечки имам проблем со климата нешто, колата ми е vw polo бензинец...уште лани летото додека ја користев се случуваше одвреме навреме на некои 2 до 3 минути наеднаш да почне да дува топло и тоа доста топло па после пак се враќаше во нормала. Не дадов премногу значење и оставив така како што е, си реков не е страшно за кратко ако се уклучи топло. Е сега интересно е што и во зимно време кога пуштав топло знаеше да почне да дува ладно исто на кратко некое време...Сега еве некое време пак истото се случува, пуштам клима си работи се ок и по некое време - топло... само што трае уште подолго дувањето топло...фреоните ми се фул напунети, ми рекоа да го исчистам хладњакот со силен млаз вода - и тоа го направив и пак ништо...почна многу да ме нервира ова, има некој претстава што може да биде проблемот ?
Sum čital deka problem pravi ,,ežot,,....eden ured so mnogu bocki koj lici na ež, a služi za detekcija na toplinata i prema detektiranoto kompjuterot otvara ili zatvara klapni

Patem....dali znae nekoj dobar serviser za Reno koli.

Potocno na moj drugar koj Reno Meganot( 1.4 100 ks) go ima kupeno nov od salon pred 7-8 godini, motorot nesto mu zeza, i mal uspon nemozi da go kaci ni so prva brzina( ne e lamelata)

Vo Kičevo i Prilep nikoj nemozi da go najdi problemot....na kompjuter ne vadi nikakvi greški
 
Член од
12 ноември 2008
Мислења
2.304
Поени од реакции
1.775
Patem....dali znae nekoj dobar serviser za Reno koli.

Potocno na moj drugar koj Reno Meganot( 1.4 100 ks) go ima kupeno nov od salon pred 7-8 godini, motorot nesto mu zeza, i mal uspon nemozi da go kaci ni so prva brzina( ne e lamelata)

Vo Kičevo i Prilep nikoj nemozi da go najdi problemot....na kompjuter ne vadi nikakvi greški
Нека видит со ауспухот, т.е. катализаторот дали е за менвење (кршење). Скоро ист проблем имав со VW Polo 1.4 бензин/плин. Никаква грешка на компјутер, а колата не влечит. Го однесов на мајстор ( Маџар во с.Косел Охридско) го среди.
 

Kajgana Shop

На врв Bottom