Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
Кога ќе пуштам клима колата почнува чудно да се однесува, при застанување обртаите многу варираат се спушта до 500 па оди до 1100 па ќе се стабилизира околу 800, но некогаш знае и да изгаси колата скроз при застанување ( ова ми се случи 6-7 пати до сега ) , кога немам пуштено клима колата си работи тип топ нема никваква мака ни со обртаите ни со гасењето ништо, .. се работи за корса Д 1.4 бенз/плин 74 KW . Со плинот нема никаков проблем . Што може да е е некој да не имал ваков проблем ?
 
Кога ќе пуштам клима колата почнува чудно да се однесува, при застанување обртаите многу варираат се спушта до 500 па оди до 1100 па ќе се стабилизира околу 800, но некогаш знае и да изгаси колата скроз при застанување ( ова ми се случи 6-7 пати до сега ) , кога немам пуштено клима колата си работи тип топ нема никваква мака ни со обртаите ни со гасењето ништо, .. се работи за корса Д 1.4 бенз/плин 74 KW . Со плинот нема никаков проблем . Што може да е е некој да не имал ваков проблем ?
За почеток провери редоследно: каиш дали е во ред да не e премногу стар, дали светнува сијаличето за акумулатор, да се провери напонот на акумулаторот (да не е прилично стар) и дали алтернаторот дополнува колку што треба. Па после ако не е тоа да се провери дали леснo врти компресорот да не е заглавен од долго не работење.
 
Последно уредено:
Кога ќе пуштам клима колата почнува чудно да се однесува, при застанување обртаите многу варираат се спушта до 500 па оди до 1100 па ќе се стабилизира околу 800, но некогаш знае и да изгаси колата скроз при застанување ( ова ми се случи 6-7 пати до сега ) , кога немам пуштено клима колата си работи тип топ нема никваква мака ни со обртаите ни со гасењето ништо, .. се работи за корса Д 1.4 бенз/плин 74 KW . Со плинот нема никаков проблем . Што може да е е некој да не имал ваков проблем ?
Glavinata na kompresorot zakocva koga pustas klima.
 
За почеток провери редоследно: каиш дали е во ред да не e премногу стар, дали светнува сијаличето за акумулатор, да се провери напонот на акумулаторот (да не е прилично стар) и дали алтернаторот дополнува колку што треба. Па после ако не е тоа да се провери дали леснo врти компресорот да не е заглавен од долго не работење.
Да, најчесто ми гаси при нагло закочување и кога ќе ставам во лер и светнува сијаличето за акумулатор..
 
Кога ќе пуштам клима колата почнува чудно да се однесува, при застанување обртаите многу варираат се спушта до 500 па оди до 1100 па ќе се стабилизира околу 800, но некогаш знае и да изгаси колата скроз при застанување ( ова ми се случи 6-7 пати до сега ) , кога немам пуштено клима колата си работи тип топ нема никваква мака ни со обртаите ни со гасењето ништо, .. се работи за корса Д 1.4 бенз/плин 74 KW . Со плинот нема никаков проблем . Што може да е е некој да не имал ваков проблем ?


Покрај тоа што викаш дека со плинот нема проблем јас ќе ти кажам дека многу затворен ти е плинот да не троши затоа така. Нема доволно плин за да работи моторот и да го врти компресорот на климата на лер гас.

Класична финта на монтерите на плин е да го намалат плинот на минимум, за да биде потрошувачката што помала. Реално за биде силата скоро иста со бензин моторот треба да троши 30 - 40 % повеќе литри плин него бензин. Ако ти троши исто плин-бензин, тогаш јасно е се...плинот е затворен ама мана на тоа е овој проблем што го имаш, покрај тоа што е спора како желка колата.


Пробај на бензин вози ја колата ако не прави вака до плинот е 100 %.

Инаку да не се заебаваме на безнинец од 1.4 нема како да не се осети дека работи климата...толку му е силата, ама сепак не треба да варираат вртежите или да гасне.
 
Последно уредено:
1.4 катастрофа е и бензин да го возиш со клима, проверено. А не пак чисто на плин да ја тераш
 
Колата гаси и на бензин кога се вози... штом пуштам клима на 2ка и појако на првото нагло застанување гаси... бев за плинот да го проверам и нема никаков проблем, ставена е и на компјутер не јавува никаква грешка...
 
Колата гаси и на бензин кога се вози... штом пуштам клима на 2ка и појако на првото нагло застанување гаси... бев за плинот да го проверам и нема никаков проблем, ставена е и на компјутер не јавува никаква грешка...
Голема е веројатноста да имаш проблем со струја. Пред 2 недели менував реглер на алтернатор, имаше проблем со полнење па понекогаш при возење варираше јачината на светлата, вентилаторот од парното дуваше многу бавно, инструмент таблата не покажуваше ништо, а последните два дена пред да го сменам гасеше кога ќе ги вклучам светлата или пак гасеше сама од себе во лер. Најдобро ќе биде да ги провериш акумулаторот и алтернаторот.
 
Колата гаси и на бензин кога се вози... штом пуштам клима на 2ка и појако на првото нагло застанување гаси... бев за плинот да го проверам и нема никаков проблем, ставена е и на компјутер не јавува никаква грешка...


Ако гаси и на бензин или алтернатор и нешто поврзано со него или пак бобина...имам видено случај колата пали и работи супер кога е ладна, кога загрее добро има пробивање внатре во бобината и прави вакви слични проблеми. Треба misfire грешки да вади ама тоа е...можда не регистрира.

Друга опција е клапна и се поврзано со нејзе.

Трета опција е да влече фалш воздух преку преку сервото од кочниците.


Многу проблеми можат да бидат. Однеси ја кај човек што стварно разбира, не е можно да не вади грешка со вакви проблеми.
 
Последно уредено:
Mnogu prasina se digna sto ne ni pomisliv lol

Znaci ako ja zemam istata ke ja zemam od poznanik, koj ja donese pred dve godini za sebe. Ne go zemam od trgovac, pa ne se plasam deka ke se zaebam okolu sostojbata ili kilometrite
A kako vtoro uspeavte da me zamislite okolu izborot taka da ke vidam denovive :)

Bidna decki :) Ja zedov 320d.

Sea po moznost dobar serviser za BMW vo skopje za odrzuvanje

Fala


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Ако гаси и на бензин или алтернатор и нешто поврзано со него или пак бобина...имам видено случај колата пали и работи супер кога е ладна, кога загрее добро има пробивање внатре во бобината и прави вакви слични проблеми. Треба misfire грешки да вади ама тоа е...можда не регистрира.

Друга опција е клапна и се поврзано со нејзе.

Трета опција е да влече фалш воздух преку преку сервото од кочниците.


Многу проблеми можат да бидат. Однеси ја кај човек што стварно разбира, не е можно да не вади грешка со вакви проблеми.
Пред околу 10,000 км имав проблем и со клапната, ама ја исчистија ја вратија ресетираа сензори некои и од тогаш нема мака... и овој пат мислам дека не е до клапната бидејќи приметив само на пуштена клима има проблем колата( инаку климата си лади одлично ) и мислам дека со струјата е поврзано нешто.. .
 
dali se dovolni ovie obratai vo miruvajne za audi a3 1.9 tdi 2008
 
Дали знае некој кај може да се направи апдејт на мапите на навигацијата,се работи за Голф 6 од 2011 год.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom