- Член од
- 8 јануари 2012
- Мислења
- 10.269
- Поени од реакции
- 15.382
километражата малку ќе лажи во плус, ништо повеќеНикад не ги научив големините на гуми. Ми треба сега инфо дали 235 55 17 може да се сменат со 225 50 17?
километражата малку ќе лажи во плус, ништо повеќеНикад не ги научив големините на гуми. Ми треба сега инфо дали 235 55 17 може да се сменат со 225 50 17?
Jas mislam mnogu razlika ima, biraj nekoja po slicna kombinacijaНикад не ги научив големините на гуми. Ми треба сега инфо дали 235 55 17 може да се сменат со 225 50 17?
Слаб boost на турбина поради маф сензорот. Иако нов, не е оригинален и не е ист квалитет како бош и гм. па морав денес да земам оригинален 8000денари. Ради него ми ги вадеше проблем егр и мап сензорот поради слаб усис.
километражата малку ќе лажи во плус, ништо повеќе
Обратно сум пишал уствари.Jas mislam mnogu razlika ima, biraj nekoja po slicna kombinacija
незначи многу....фабрикие имаат голема толеранција. за мојата кола фабрички се испорачуваат одJas mislam mnogu razlika ima, biraj nekoja po slicna kombinacija
Обратно сум пишал уствари.
Моментално носам 225 50 17.
Сакам да ги сменам со 235 55 17.
Значи пак е проблемот што само километржата ќе лаже, ама може да се наместат на истите бандажи, така? Прашувам оти другар ја продаде колата и ги дава гумите ефтино, па би ги зел ако пасуваат.
Jas pak mislam deka e mnogu, na mercedes sum pravel takvi kombinacii i faka na podkrila, zavisi od kola do kola ama mislam deka i fabricki e dozvoleno edna golemina poveke da prifati, a razlika kako vo slucajov siguren sum deka ke faka osobeno napredнезначи многу....фабрикие имаат голема толеранција. за мојата кола фабрички се испорачуваат од
185/65R15 до 235/35ZR19 во зависност од јачината на моторот и пакетот на опрема
Автоматски споено мислење:
не се секирај....пасуваат на истите бандажи ако си напишал точно, но провери дали има висина над гумата од некое рамено или амортизер
најдобро пиши кола и година на производство...ќе проверам
Никад не ги научив големините на гуми. Ми треба сега инфо дали 235 55 17 може да се сменат со 225 50 17?
Прегледај го приврзокот 244277Обратно сум пишал уствари.
Моментално носам 225 50 17.
Сакам да ги сменам со 235 55 17.
Значи пак е проблемот што само километржата ќе лаже, ама може да се наместат на истите бандажи, така? Прашувам оти другар ја продаде колата и ги дава гумите ефтино, па би ги зел ако пасуваат.
P0171 code definition
System Too Lean (Bank 1)
What the P0171 code means
The P0171 OBD-II code means that, on the first bank of the engine, the fuel system is running weak or a vacuum leak exists near this side of the engine. A lean condition occurs when the engine either receives too little fuel or too much air.
What are the causes of the P0171 code?
Causes of the P0171 code may include:
What are the symptoms of the P0171 code?
- A faulty fuel pressure regulator
- A weak fuel pump
- A clogged fuel filter
- A faulty powertrain control module
- A vacuum leak
- Faulty injector(s)
- Faulty oxygen sensor(s)
- A faulty mass air flow sensor
Symptoms of the P0171 code may include:
How does a mechanic diagnose the P0171 code?
- Loss of power
- Check Engine Light
- Hesitation or stumble from the engine
- Engine may be difficult to start
- Engine may die
- Catalytic converter damage may result if this code is stored for a long period of time
Common mistakes when diagnosing the P0171 code
- Assuming that no other trouble codes exist, a mechanic may diagnose the P0171 code by checking the engine for vacuum leaks with a vacuum gauge. A vacuum leak will create a hissing sound usually only audible when the engine is turned off.
- The fuel pressure sensor and MAF sensor (mass air flow) will also be checked with a fuel pressure gauge.
- In order to maintain a proper air/fuel ratio, the vacuum and fuel pressure of the engine must be within the manufacturer’s specifications. The cause of this trouble code will likely be discovered during one of these two tests.
- If the cause of this issue is still not found after the mechanic has performed these two tests, the problem likely lies with a sensor.
- The mechanic would then run tests on the mass airflow sensor and the oxygen sensors using the manufacturer’s procedure.
- If all of these tests have been performed and no issues are found, the problem is likely the powertrain control module.
A mistake that often occurs is not looking for any technical service bulletins for your specific car model that may be related to this issue.
Although not every trouble code will have a technical service bulletin associated with it, it is always wise to check. They can save you a world of time and effort.
How serious is the P0171 code?
The P0171 code is a serious issue. If a vehicle has this code stored in its powertrain control module, the engine of that vehicle simply will not run well. If the engine does not maintain proper air/fuel ratio, there will be a major waste of fuel and a lack of power while driving. It is a good idea to have this code diagnosed and repaired as soon as possible to have your vehicle running smoothly.
What repairs can fix the P0171 code?
Additional comments regarding the P0171 code
- Replacing the fuel pump
- Replacing the fuel filter
- Replacing the fuel pressure regulator
- Replacing the powertrain control module
- Replacing one or more injectors
- Replacing one or more oxygen sensors
- Replacing the mass air flow sensor
- Repairing a vacuum leak
It is unwise to drive a vehicle with this trouble code stored for a long period of time. If an engine runs improperly for a long period of time, further damage may result that could end up being much more costly to the owner of the vehicle.
P0171 OBD-II Trouble Code: System Too Lean (Bank 1)
P0171 code definition System Too Lean (Bank 1) What the P0171 code means The P0171 OBD-II code means that, on the first bank of the engine, the fuel system is running weak or a vacuum leak exists near this side of the engine. A...www.yourmechanic.com
И јас се мислев за оваа опција . Имав пред 5-6 месеци на понуда Астра Ј 1.4 турбо од 2012та со фул опрема од прв газда и по добра цена ке ја земев . Но читав некаде по форуми и репортажи дека не се препорачува монтирање на плински уред на тој мотор афтермаркет , туку само ако се најде со фабрички намонтиран , бидејќи знаеле да страдаат главите и вентилите , а на оние со фабрички монтиран плин , Опел уште во фабриката ставал глави и вентили кои биле појаки направени од поинаков материјал ...Топ...но јас планирам 1.4 турбо да зеам + на плин
Па да видиш колку ти се широки бандажите . Иако мислам дека може да се наместат на истите бандажи и нема да прави проблем ширината освен што ке имаш незначително поголема потрошувачка на гориво . Проблем може да биде висината , затоа што 225/50 има бочен ѕид 112,5 мм , а 235/55 има 129,25 мм , така што новата гума е повисока за 16,75 мм , а тоа е 1,8 см повисок бочен ѕид на гумата или гума поголема во радиус за без малку 2 см . Ако има доволно место за да не фаќа во полумесечинките ќе може да ги наместиш , ама резултат од тоа - километражата ке покажува во минус малку повеќе ...Обратно сум пишал уствари.
Моментално носам 225 50 17.
Сакам да ги сменам со 235 55 17.
Значи пак е проблемот што само километржата ќе лаже, ама може да се наместат на истите бандажи, така? Прашувам оти другар ја продаде колата и ги дава гумите ефтино, па би ги зел ако пасуваат.
Ако си запознаен напиши малку повеќе,кој плински систем го има,каде е монтиран,дали е тој од 1100€ со сооднос на потрошувачка 70%плин/30% бензин, колку време/години го има?На мој другар другар му има Опел Астра Ј 1.4 турбо 140кс со плин. Презадоволен...еднаш биле од Битола - Солун - Метеори - Битола за 800денари.