Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

argenthessis

Highflyer
Член од
9 јуни 2011
Мислења
1.611
Поени од реакции
2.129
Фала на брзите одговори и вашите совети. Првен ќе го исперам цел мотор со црево под нормален млаз вода со Арис Де Грас (пишува дека може да се користи и за коли).
Сигурно е дека пушта масло некаде околу турбото, но мене ме плаши да не следи голем дефект бидејќи има долу многу масло кон излезната грана. Ако е семеринг на радилицата сигурно е голем и скап зафат за рака на мајсторите, пошто најверојатно ќе треба да се вади мењач, цел сет ламела итн. за да смени по пропис.

Првин види со турбото од каде пушта.

Може и на одводот на масло за турбото да пушта или треба диктонче да се смени или пак скинато е цревото.


Ако влече добро колата шанси нема да е самото турбо...освен ако не чади магла да прави дим.

За семерингот на радилица да го смениш работа има ептен и работната рака ќе биде доста скапа, искрено јас не би го менувал освен ако не пушта огромна количина на масло. Ако дојде некогаш да се вади мењачот поради ламела или слично е тогаш може и семерингот да се смени.
 
Последно уредено:

Kadaif

M.D.
Член од
21 јануари 2008
Мислења
6.857
Поени од реакции
8.412
Daj ne me plasi vo plan sum da zimam opel astra...ama J ... o_O:D
Јас имам астра Ј и немам корозија иако колата стои на отворено и изложена е редовно на "хималајска" сол. Иначе опел дава 12 години гаранција за р'га на астра Ј. Производителот вели дека колата е "интелигентно" поцинкована што значи дека покривот не е поцинкован. :D
 
Член од
27 мај 2016
Мислења
365
Поени од реакции
144
Јас имам астра Ј и немам корозија иако колата стои на отворено и изложена е редовно на "хималајска" сол. Иначе опел дава 12 години гаранција за р'га на астра Ј. Производителот вели дека колата е "интелигентно" поцинкована што значи дека покривот не е поцинкован. :D
Хехе што мотор ?
 
Член од
26 октомври 2016
Мислења
2.026
Поени од реакции
1.521
Decki aj pomos koj imal slicen problem...
Smenav nov maf senzor poso stario necinese, kolata dobi snaga ali koga vozam na otvoreno cetvrta petta, do 110km/h leta, na 120km/h se pali check engine i kolata gubi skroz snaga i neodi nad 3500 vrtezi, ja gasam i posle edno 10 sek ja palam se gasi cekot kolata dobiva snaga se do 110km/h. Vo grad ja gazam ubo vleci nesepali aladin ama na otvoreno na pojak teret se pali. Creva nema skinati niedno, site se provereni, na kompjuter pokaza ednas greska so egr ali vakimot e isklicen na egr. Pred nedela dena go cistev egr i maf senzorot i zato kladov nov. Go iscistiv map senzorot i posle cistenjero pocna check da se pali i na 2000epm....care?
 

argenthessis

Highflyer
Член од
9 јуни 2011
Мислења
1.611
Поени од реакции
2.129
Можно е overboost грешка да дава. Низ град не набива толку турбото ама на поголем терет и брзина може. Види околку турбината да не заглавено нешто, вакумот (вејстгејтот) дали се движи пробај со рака турни.
 

Kadaif

M.D.
Член од
21 јануари 2008
Мислења
6.857
Поени од реакции
8.412
Хехе што мотор ?
1.7 CDTI освен редовен сервис и смена на АГР вентил ради тоа што се возеше на кратки релации ( јбг, втора кола) нема никакви други проблеми.
 
Последно уредено:
Член од
12 мај 2009
Мислења
5.830
Поени од реакции
2.922
Decki aj pomos koj imal slicen problem...
Smenav nov maf senzor poso stario necinese, kolata dobi snaga ali koga vozam na otvoreno cetvrta petta, do 110km/h leta, na 120km/h se pali check engine i kolata gubi skroz snaga i neodi nad 3500 vrtezi, ja gasam i posle edno 10 sek ja palam se gasi cekot kolata dobiva snaga se do 110km/h. Vo grad ja gazam ubo vleci nesepali aladin ama na otvoreno na pojak teret se pali. Creva nema skinati niedno, site se provereni, na kompjuter pokaza ednas greska so egr ali vakimot e isklicen na egr. Pred nedela dena go cistev egr i maf senzorot i zato kladov nov. Go iscistiv map senzorot i posle cistenjero pocna check da se pali i na 2000epm....care?
Штом си сменил нов Маф сензор тогаш компјутерот се уште го чита на стариот Маф сензор значи треба да се рестартира по менување маф за да вчитува новиот маф сензор , ама и МАП сензор и егр вентил да се чисти


Sent from my iPhone 8 Plus using Tapatalk
 
Член од
27 мај 2016
Мислења
365
Поени од реакции
144
1.7 CDTI освен редовен сервис и смена на АГР вентил ради тоа што се возеше на кратки релации ( јбг, втора кола) нема никакви други проблеми.
Топ...но јас планирам 1.4 турбо да зеам + на плин
 
Член од
27 мај 2016
Мислења
365
Поени од реакции
144
Познаваш некој да има кола со тој мотор и намонтиран плин и како е задоволен?
На мој другар другар му има Опел Астра Ј 1.4 турбо 140кс со плин. Презадоволен...еднаш биле од Битола - Солун - Метеори - Битола за 800денари.
 
Член од
26 октомври 2016
Мислења
2.026
Поени од реакции
1.521
Можно е overboost грешка да дава. Низ град не набива толку турбото ама на поголем терет и брзина може. Види околку турбината да не заглавено нешто, вакумот (вејстгејтот) дали се движи пробај со рака турни.
Слаб boost на турбина поради маф сензорот. Иако нов, не е оригинален и не е ист квалитет како бош и гм. па морав денес да земам оригинален 8000денари. Ради него ми ги вадеше проблем егр и мап сензорот поради слаб усис.
 
Член од
17 мај 2016
Мислења
3.672
Поени од реакции
4.153
Слаб boost на турбина поради маф сензорот. Иако нов, не е оригинален и не е ист квалитет како бош и гм. па морав денес да земам оригинален 8000денари. Ради него ми ги вадеше проблем егр и мап сензорот поради слаб усис.
Интересно ова дека со друга марка дел што не е оригинален не работи како што треба. Тогаш зошто би ги произведувале ако не работат?
Имам сретнато дека сличен проблем прави термостатот кај Ford. Не отчитува вредности како оригиналниот. Џабе луѓе менувале по 5 нови термостати кога само со оригиналот работи.
Автоматски споено мислење:

1586542848857.png
Моментално како изгледа на оглас со слики... Мене не ми се верува ова колава ни мотор нема пола кола фали и ја склопиле.
Ставиле цена 35,900 Poland złoty ---->7,879.78 Euro
ПС: На огласот има ставено VIN и некој проверил на autoDNA.
 
Последно уредено:

Jax Rebel

Navajo Rider
Член од
6 јули 2008
Мислења
5.263
Поени од реакции
2.260
Никад не ги научив големините на гуми. Ми треба сега инфо дали 235 55 17 може да се сменат со 225 50 17?
 
Член од
29 јуни 2014
Мислења
25.659
Поени од реакции
42.215
Интересно ова дека со друга марка дел што не е оригинален не работи како што треба. Тогаш зошто би ги произведувале ако не работат?
Имам сретнато дека сличен проблем прави термостатот кај Ford. Не отчитува вредности како оригиналниот. Џабе луѓе менувале по 5 нови термостати кога само со оригиналот работи.
Автоматски споено мислење:

Прегледај го приврзокот 244218
Моментално како изгледа на оглас со слики... Мене не ми се верува ова колава ни мотор нема пола кола фали и ја склопиле.
Ставиле цена 35,900 Poland złoty ---->7,879.78 Euro
ПС: На огласот има ставено VIN и некој проверил на autoDNA.
све се прави ако е економски возможно, имал коли за делови и ја средил. Најубаво да не се интересирате ова да гледате пошто сигурно пола од коливе тука па и више се закрпени франкенштајни :icon_lol:
 
Член од
17 мај 2016
Мислења
3.672
Поени од реакции
4.153
све се прави ако е економски возможно, имал коли за делови и ја средил. Најубаво да не се интересирате ова да гледате пошто сигурно пола од коливе тука па и више се закрпени франкенштајни :icon_lol:
Ова најисплатливо е ако од колата за делови ја исекол цела предница до шофершајбна па ја заварил на оваа на оглас што е..
 

Kajgana Shop

На врв Bottom