Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

Член од
25 ноември 2013
Мислења
1.657
Поени од реакции
1.519
Значи користат основни информации кои ги даваат слободно производителите. Фала на инфо.
Bi trebalo da koriste info od tehnicki servis i plus ako e na lizing ili pa pod zalog. Ne znam konkretno za autodna kako rabote. Jas u Anglija praev nekolku pati hpi check pred da kupam kola. Pokazuva kilometraza, dali e udrena i popravena(preku osiguruvanje), ako e pod zalog u banka stavena ili pa kupena na rati i slicno.
Ako ja istumbas i si ja popravis bez da prijavis na osiguruvanje nikade ke nema info za toa. Kaj mene vakvi proverki se pravat pretezno za da vidis dali e na kredit zemena i stavena po zalog posho ke dojdat ke ti ja zemat bez razlika sho posteno si ja platil.
Автоматски споено мислење:

Ме интересира за сервис на кочниците.Може само плочките да се заменат или има и други делови шо идат во комплет со нив?Глицеринот треба да се мењава или дотур може само?Други делови шо се мењаваат при сервис?Се работе за Пежо 306 1.6 бензинец.
Mozno e da treba diskovi da se menjat. Ubavo e povremeno da smenis glicerin bidejki fakja vlaga.
 
Член од
12 мај 2009
Мислења
5.830
Поени од реакции
2.922
Ме интересира за сервис на кочниците.Може само плочките да се заменат или има и други делови шо идат во комплет со нив?Глицеринот треба да се мењава или дотур може само?Други делови шо се мењаваат при сервис?Се работе за Пежо 306 1.6 бензинец.
Може да ставаш само плочки ама и дискот да се провери каква е стостојбата ако е тенка тогаш и тие да се заменат или на дребонг ако е дозволена дебелина ,а глицеринот само дотури освен ако е одамна не е сменето и тие да се сменат пошо глицеринот векот на траење е 2/3 години


Sent from my iPad using Tapatalk
 
Член од
17 мај 2016
Мислења
3.672
Поени од реакции
4.153
Значи користат основни информации кои ги даваат слободно производителите. Фала на инфо.
За мојата имаше само основни работи. Изгледа не се сервисирала во овластен сервисер после гаранцијата
 

Kadaif

M.D.
Член од
21 јануари 2008
Мислења
6.858
Поени од реакции
8.418
За мојата имаше само основни работи. Изгледа не се сервисирала во овластен сервисер после гаранцијата
Аимаше податоци на кој ден е сервисирана у овластен и на колку километри? Сеа не мислам податоци од типот 30 000 км промема на уље, 60 000 км промена уље, филтер гориво итн.
 
Член од
8 јануари 2012
Мислења
10.270
Поени од реакции
15.390
А ти би ставил нешто друго освен масло?


Енглезите имаат збор за вакви чуда snake oil.
Na vremeto vo sredinata na 90-tite Elektrotehničkiot fakultet vo Skopje na celo so prof.Mito Zlatanovski izvršija testiranje na prviot aditiv što izleze kaj nas -Duralube. Testiranjeto bese vo Jugohrom. Profesorot imaše edno poširoka statija okolu toa.
Veli deka koga ekipata prostapila kaj motorniot komplels, od bučavata na motorite odvaj se slušale međusebe. Motorot vlečel kako sto se sećavam nad 170 A. Posle.stavanjeto na aditivot, bučavata se spuštila za mnogu taka da možele da zboruvaat među sebe bez problem. Strujata se spustila za 12-13 A na ispod 160 A
Kaj skapite masla, ovie aditivi gi ima vo samoto.maslo. normalno.fabrikite štedat i komercijalnite masla.ne se tolku bogati so aditivi
Pres 15-tina godini go oštetiv menjačot na maliot Citroen( poradi nekoi.bolesti vo familijata izvoziv okolu 2000 km za kratko vreme), maslo nemalo vo.menjacot i počna da bučini zue posebno primodzemanje na turaža

Najdov eden dobar aditiv, i zvukot od.menjacot go snema kako so mađija
Ne e kako sto beše pred oštetuvanjeto...no daleku e podobar od pred da stavam aditiv
 

argenthessis

Highflyer
Член од
9 јуни 2011
Мислења
1.611
Поени од реакции
2.129
Ме интересира за сервис на кочниците.Може само плочките да се заменат или има и други делови шо идат во комплет со нив?Глицеринот треба да се мењава или дотур може само?Други делови шо се мењаваат при сервис?Се работе за Пежо 306 1.6 бензинец.

Не е лошо и тие клизачите и гумичињата да ги смениш на кој шапата оди. Сепак колата е 20 год. плус а кочници се во прашање. Евтини се посекако.
 
Член од
19 јули 2017
Мислења
16
Поени од реакции
2
Здраво форумџии, ќе ве замолам за помош.
Се работи за Фиеста 1.5 тдци 2012.
Од последен сервис (сменети двата сета каиши, сите филтри и масло, поминав само 1700 км.)
Приметувам веќе неколку дена се познаваат капки масло на подот, проверив масло - фалеше и додадов околу 400 гр. за да не биде на минимум.
Има ли некој идеа од сликиве каде го губи маслото?
Исто така спојот меѓу средишниот дел и турбинскиот (кон филтерот за воздух) на турбото има траги на масло и цревата се многу мрсни - еднаш површно ги чистев и еве пак е истото.
На ладен старт знае на почетокот малку белкаст чад да фрли и после се си е најнормално, чудни звуци од турбото нема, влече нема знаци да губи снага.
Ви благодарам на одговорите.
 

Attachments

Член од
29 јуни 2014
Мислења
25.684
Поени од реакции
42.271
Здраво форумџии, ќе ве замолам за помош.
Се работи за Фиеста 1.5 тдци 2012.
Од последен сервис (сменети двата сета каиши, сите филтри и масло, поминав само 1700 км.)
Приметувам веќе неколку дена се познаваат капки масло на подот, проверив масло - фалеше и додадов околу 400 гр. за да не биде на минимум.
Има ли некој идеа од сликиве каде го губи маслото?
Исто така спојот меѓу средишниот дел и турбинскиот (кон филтерот за воздух) на турбото има траги на масло и цревата се многу мрсни - еднаш површно ги чистев и еве пак е истото.
На ладен старт знае на почетокот малку белкаст чад да фрли и после се си е најнормално, чудни звуци од турбото нема, влече нема знаци да губи снага.
Ви благодарам на одговорите.
може да е семеринг на радилица
 
Член од
8 јануари 2012
Мислења
10.270
Поени од реакции
15.390
само перење на моторот со специјални средства и да се види тогаш на чисто од кај капи..

можно е и од осовината на турбото
 
Член од
26 октомври 2016
Мислења
2.026
Поени од реакции
1.521
Здраво форумџии, ќе ве замолам за помош.
Се работи за Фиеста 1.5 тдци 2012.
Од последен сервис (сменети двата сета каиши, сите филтри и масло, поминав само 1700 км.)
Приметувам веќе неколку дена се познаваат капки масло на подот, проверив масло - фалеше и додадов околу 400 гр. за да не биде на минимум.
Има ли некој идеа од сликиве каде го губи маслото?
Исто така спојот меѓу средишниот дел и турбинскиот (кон филтерот за воздух) на турбото има траги на масло и цревата се многу мрсни - еднаш површно ги чистев и еве пак е истото.
На ладен старт знае на почетокот малку белкаст чад да фрли и после се си е најнормално, чудни звуци од турбото нема, влече нема знаци да губи снага.
Ви благодарам на одговорите.
Ova maslo najverovatno e od turbinata, prska maslo od strana na usus ko ke nabija pritisok ili crevoto so e na maf senzorot (iberlauf) mozi i odnego da linej iako e samo maslena parea.
 
Член од
19 јули 2017
Мислења
16
Поени од реакции
2
Фала на брзите одговори и вашите совети. Првен ќе го исперам цел мотор со црево под нормален млаз вода со Арис Де Грас (пишува дека може да се користи и за коли).
Сигурно е дека пушта масло некаде околу турбото, но мене ме плаши да не следи голем дефект бидејќи има долу многу масло кон излезната грана. Ако е семеринг на радилицата сигурно е голем и скап зафат за рака на мајсторите, пошто најверојатно ќе треба да се вади мењач, цел сет ламела итн. за да смени по пропис.
 
Член од
8 јануари 2012
Мислења
10.270
Поени од реакции
15.390
Pak bi rekol deka pušta na osovinata na turboto....toa vo nekoi slucai moži i sam da go proveris dokolku imaš direkten pogled na dvete strani od turboto
 
Член од
29 јуни 2014
Мислења
25.684
Поени од реакции
42.271
Фала на брзите одговори и вашите совети. Првен ќе го исперам цел мотор со црево под нормален млаз вода со Арис Де Грас (пишува дека може да се користи и за коли).
Сигурно е дека пушта масло некаде околу турбото, но мене ме плаши да не следи голем дефект бидејќи има долу многу масло кон излезната грана. Ако е семеринг на радилицата сигурно е голем и скап зафат за рака на мајсторите, пошто најверојатно ќе треба да се вади мењач, цел сет ламела итн. за да смени по пропис.
1500 денари мене ме кошташе со семерингот, не е многу скапо. Однеси ја на мајстор одма ќе ти каже од кај тече кога ќе види одоздола
 

Kajgana Shop

На врв Bottom