Плински уреди

Член од
6 јануари 2008
Мислења
1.896
Поени од реакции
717
Ај едно прашање до плимонт,дали работите на закажување или и да дојдам онака ќе се заврши работа? :)

Имено имам Шкода Фелиција од 1999 година со обичен плин од кога памтам од кога е ставен плинот заебава нешто.Синоќа додека бев во Маврово и колата оладена незапалена ја запалив ама работи на 600-700 обртаи и тресе(и кога ке загрее исто така работи).Колата убаво почнува да влече после 3100-3200 обртаи а пред тоа многу млитаво,а во место ги полни обртаите со многу големо задоцнување ,еве да речеме да ја запалам и да стиснам на гас нагло(во лер) колата за 3-4 секунди едвај ке стигне до 3000 обртаи,и после полни убаво.Пробав на бензин приметив дека и бензинот ми е раштелуван кога се вози сецка на ниска обртажа некаде до 2200+/- обртаи.Уште првата година кога го ставивме плинот(пред 3-4 години) почна да појавува такви знаци на сецкање плинот па ја однесовме на сервис незнаеа што му е,отвориле плинскиот систем зачистиле којзнае што правеле и се намести и скоро година ипол добро одеше и сега откако во јули правев сервис за замена на сите потрошни материјали на колата плинскиот систем пак заебава.Им досадив на луѓето во сервис 100 пати ја штелуваа и ќе ја направат на бензин,на плин ке ја штелуваат пак несака,сецка и по некое време пак исто ако подолго време се вози на плин ке се раштелува и бензинот.Ништо не му е мењавано од кога е ставан,ни мембрана ни расплињача нити пак се разбирам во било што од тоа за да ти кажам повеќе иначе само знам дека е Ловато и не е инџекшн....Сериозно веќе од нервоза се мислам да го вадам многу повеќе почна да троши плин и да мириса додека се вози.

П.С Да прашам и дали може да настрада акумулатор од такви проблеми бидејки пред да одам во Маврово,саботата ставив нов и некако како да се помачи да запали и мирисаше моторот како да е пресисан од плин ?!
 
Член од
30 јули 2010
Мислења
172
Поени од реакции
47
-јас на економијата, поточно на исплатливоста, за вградување на плински уред гледам од друг аспект. Кога плинот беше 23 денари, разликата помеѓу литар плин и литар бензин се движеше од 13 до (ретко) 20 денари, а сега разликата е над 30 денари. Значи сега се заштедува скоро двојно повеќе од литар потрошено гориво отколку кога плинот беше 23.

-Новите возила од класите на пежо 307, 308,.. , Авео, астра, Јарис, Дачја, Меган, Фокус, Шкода, Круз, Ланцер....., се поскапи а и помали потрошувачи од CLK Mercedes 2000 год, а повеќето се на плински погон, и заинтересираноста за пренамена на плин на тие што не се е огромна. (Ги спомнувам овие возила бидејќи се најчести на нашите патишта и има најголема заинтересираност за вградување на плински погон). затоа не гледам ништо спорно во заинтересираноста за вградување на плински уред во CLK

-погрешен е фактот да се земе во предвид каков е бензинот пред да согори во цилиндарот. Што се случува откако ќе согори?
Доколку се полие бензин на рамна површина, пример стакло, и се запали, после неговото согорување остануваат лесно видливи резидуи (пепел). Истото се случува и во самиот мотор, пепелот се лепи на ѕидовите од цилиндарот и истиот го суши. Плинот има чисто согорување и не остава честици после согорување. Тоа се информации од релевантни западни институции, и лесно се достапни доколку се прогугла по интернет.
:wink:

--- надополнето ---

Објасни ми зошто колата на плин нема снага, не влечи колку на безнин.[/QUOTE]

Разликата во снагата нема допирни точки со подмачкувањето (ако добро ја разбрав идејата на постот). Снагата зависи од октанскиот број и енергетска моќ на горивото

--- надополнето ---

морам само да те поправам, имаш мала грешка... дека не беше serko тој што се спротиставува, туку goran_d... он тврди дека плинот го расипува моторот... наспроти нас автомобилските фанатици, он знае подобро... и пази, вози цели 7 години на плин... тоа е релевантен фактор, нема везе тоа што јас се бавам со автомобилизам и авто механика дупло подолго од тоа, он знае подобро и знае како стојат работите... се исплаќало кога плинот беше 23... е па јас друже возам на плин кога беше 7,5 денари... ако се земе предвид дека тоа беше првата цена за авто гас во македонија, која се задржа некоја година, па следеше како сега еден ваков раст како сега и застана на 14 денари цели 5,5 години, па после полека полека дојде до тие 23 денари па се задржа некои 4 години и низ годиниве со сите турбуленции дојде до сегашнава цена од 42 денари, па нек прерачуна сега од кога јас возам на плин... значи додади уште еднаш па уште еднаш (втор пат) исто онолку колку што ти возиш... одприлика толку време возам на плин... и зарем мислите дека сум луд што толку врем возам на плин и не се откажувам од него? покрај тоа што си екологист, сериозна е разликата во заштедата... луге на запад прават калкулации за заштеда од 3-4% а тука имаш бааги поголема заштеда...

а... да... да не заборавам, веке 2-ра година експериментирам со возење на комбинација со водород... инаку и тоа не чини, така во јавноста вртат муабети... водородот бил прејак за моторот, ги горел кариките... па незнам, ај да отвориме моторот и да видиме а? хахахаха УПС се издадов... ке му текне на еден член од форумов, зашто го оставив да си стои цревцето од стариот саух на колата, наместо да го ликвидирам?

п.с. заштедата на возење на плин во однос на бензин е околу 35%... погоре подоле за некој процент, кај различни коли... ако ти е помала заштедата, т.е. не ти се исплати да возиш на плин, пушти срце и новчаник, па тркни до кај некои професионалци за авто гас, на пример еве членот на форумов плимонт да ти го штелнат плинот... инаку тоа се прави редовно а не еднаш за секогаш, и спаѓа во нешто што се нарекува тековно одржување... железо едно од ограда во двор, па сака секоја сезона-пролет да се префарба за да го личи ебаго, а не еден цел уред вграден во автомобил кој трпи толку многу потреси и промени, поготово со различен квалитет на плинот кај нас од плинара до плинара...


Интересна проблематика е водородот или HHO. Тука си ,,играа" шефот од сервис и директорот, додека не се деси експлозија (и тоа доста јака) на садот со зачинетата вода, пред две /две ипол години, фрлија све и се откажаа. Имаме успомен на плафонот од едниот бокс , жолти точки од зарѓаната вода

--- надополнето ---

мембраните се отидени сигурно и морам да ги правам. прашав у гасматик ми рекоа 3 000 ама некако многу скапо ми се гледа тоа. прашував и на други места ми викаат 2 000 трети ми викаат 1700 е сеа у дилема сум кој е по мајстор. да не ги дадам парите за џабе само ме сваќаш?

П.С нисан сани 10 троши градска??? ја па мислев 7/8 т.е така имам читано по интернетов
Може да е грешка во калкулацијата на потрошувачка. доколку навистина толку троши, многу е за тоа возило. И најчест извор на голема потрошувачка после повеќе години користење на плинскиот уред се мембраните, добро претпоставиле. малку ме буни цената на мембраните, да не има уште некој дел за менување, мембраните се (бар кај нас) 1600 денари, само да не е секвентен уред, со дизни.
 
Член од
28 февруари 2006
Мислења
63
Поени од реакции
1
Другар ако мислис дека јас не сум стручнак за плин.... си во право.... Никогаш не сум возел на плин

Никогаш не сум го оспорил плинот како гориво и баш ја ставам неговата еколоска страна на прво место.
Така дали побрзо страдал моторот ме боли таквото дај боже сите да бидеме екологисти. А не сме

А по струка сум дипломиран машински инженер, енергтска насока така да знам дека придобифките од користење на еколошки а уште повише обновливи извори на енергија се големи на долгорочен план!!!!!!!!!!!!
И прашање на време е кога ќе пчнам да возам на плин!!

Едит: сеа видов дека си ме смешал
 
Член од
30 јули 2010
Мислења
172
Поени од реакции
47
Ај едно прашање до плимонт,дали работите на закажување или и да дојдам онака ќе се заврши работа? :)

Имено имам Шкода Фелиција од 1999 година со обичен плин од кога памтам од кога е ставен плинот заебава нешто.Синоќа додека бев во Маврово и колата оладена незапалена ја запалив ама работи на 600-700 обртаи и тресе(и кога ке загрее исто така работи).Колата убаво почнува да влече после 3100-3200 обртаи а пред тоа многу млитаво,а во место ги полни обртаите со многу големо задоцнување ,еве да речеме да ја запалам и да стиснам на гас нагло(во лер) колата за 3-4 секунди едвај ке стигне до 3000 обртаи,и после полни убаво.Пробав на бензин приметив дека и бензинот ми е раштелуван кога се вози сецка на ниска обртажа некаде до 2200+/- обртаи.Уште првата година кога го ставивме плинот(пред 3-4 години) почна да појавува такви знаци на сецкање плинот па ја однесовме на сервис незнаеа што му е,отвориле плинскиот систем зачистиле којзнае што правеле и се намести и скоро година ипол добро одеше и сега откако во јули правев сервис за замена на сите потрошни материјали на колата плинскиот систем пак заебава.Им досадив на луѓето во сервис 100 пати ја штелуваа и ќе ја направат на бензин,на плин ке ја штелуваат пак несака,сецка и по некое време пак исто ако подолго време се вози на плин ке се раштелува и бензинот.Ништо не му е мењавано од кога е ставан,ни мембрана ни расплињача нити пак се разбирам во било што од тоа за да ти кажам повеќе иначе само знам дека е Ловато и не е инџекшн....Сериозно веќе од нервоза се мислам да го вадам многу повеќе почна да троши плин и да мириса додека се вози.

П.С Да прашам и дали може да настрада акумулатор од такви проблеми бидејки пред да одам во Маврово,саботата ставив нов и некако како да се помачи да запали и мирисаше моторот како да е пресисан од плин ?!

Кај фелицијата се јавува една ,,мана" , така да се изразам. После долга експлоатација на возлото, доаѓа до ,,луфта" во разводникот од палењето. Кога ќе ја извадиш капата од разводникот, размрдај го палецот лево/десно, да видиш дали има ,,луфта". Тој предизвикува проблеми од типот на вашиот пост. Меѓутоа,ќе потенцирам, тој е најчес предизвикувач, немора да значи дека и кај вашето возило го имаме тој проблем.

Акумулаторот неможе да настрада од такви проблеми, доколку е исправен алтернаторот и неговите пропратни елементи, а анлансерот ќе настрада.
 

аллександар

Вечно ненаспан
Член од
5 мај 2006
Мислења
7.381
Поени од реакции
2.522
Може да е грешка во калкулацијата на потрошувачка. доколку навистина толку троши, многу е за тоа возило. И најчест извор на голема потрошувачка после повеќе години користење на плинскиот уред се мембраните, добро претпоставиле. малку ме буни цената на мембраните, да не има уште некој дел за менување, мембраните се (бар кај нас) 1600 денари, само да не е секвентен уред, со дизни.
абе и ја вика да е грешка у калкулација ама и сварно бе се утепав ставајки плин. стави повози малце нема стави вози малку па нема со 25 литра 150 километра поминувам да му ебам матер. а дека ми рекоа 3 000 толу ми рекоа немам шо да лажам
 

Dzish

unlike any other...
Член од
15 февруари 2007
Мислења
13.994
Поени од реакции
2.689
Прашање: колку би трошел плин 6 цилиндричен мотор Мерцедес, 2800 кубици со директно вбризгување? Моторот е од моделот 124.
 
Член од
11 мај 2010
Мислења
2.952
Поени од реакции
718
Имам чистено пријател и знам како е, не сте само вие двајца запознаени со механиката, зар требаше тебе и онак да ве прашам дали е подобро плин или безнин, дај не правите се сезнајковци.



Пријателе не си ни пак ти релевантен фактор да кажуваш дека плинот не го оштетува моторот и да кажуваш дека подобро подмачкување има од безнинот или дизелот.

Објасни ми зошто колата на плин нема снага, не влечи колку на безнин.
друже, мислам дај малку по трезвено... ај на страна, дали сум или не сум фактор кој можа да каже... еве не сум фактор за потврдна информација, ама имам големо искуство, барем дупло поголемо од твоето, затоа чисто онака другарски ти советувам да учиш од паталци а не од гаталци, а ти како сакаш, како што реков ова е другарски совет...

а возило на плин послабо влече... да точно е ама занемарливо... а зашто? па ти пишав погоре еден цел текст... еве ти квотација од него...
плинот има пониска октанска моќност од бензинот, тоа значи дека има помала експлозија, помала детонација и помало оптаварување во клип одошто бензинот. од тука можеме да заклучиме дека ударот на кариките, клипот, цилиндарот, свекицата, радилицата, брегастата, ке биде помал и послаб, а тоа значи подолг век на траење... јас одговорно тврдам како еден од првите корисници на плин во македонија, дека моторите кои се возени на плин се подолготрајни одколку на бензин...
ваљда сега врза 2 и 2 како иде со плинот.... кој вози на плин неможе да се трка... да, тоа е тоа... одприлика околу 5 до 10% опаѓа снагата на моторот, ама тоа е само за стартот, т.е. залетот... доказ е тоа дека сум ги тестирал сите мои коли дека и на плин и на бензин возат скоро исто на крајна брзина, единствена разлика е тоа што на плин им треба процентуално повеке време да залетаат, нешто што е занемарливо...

имаше еднаш, некој ми раскажуваше за некоја шкода, која на бензин до 100 му кревала за 9,5 секунди а сега откако го ставиле плинот му крева за околу 12 секунди... да не си чул можда за човеков? го имаше и на телевизија и во весници... ептен го кудеше плинот..
 
Член од
30 јули 2010
Мислења
172
Поени од реакции
47
Прашање: колку би трошел плин 6 цилиндричен мотор Мерцедес, 2800 кубици со директно вбризгување? Моторот е од моделот 124.
Dzish, 6 цилиндричниот реден мотор 2800 кубици кај 124 ката, е со K-Jetronic вбризгување. K-Jetronic е аналоген инжексион, односно бензинските инјектори не ги контролира бензински компјутер (ECU), неможе да се вгради плински уред со инјектори, туку вентури систем - со плочка. Со вградување на овој систем, всисната грана е полна со плин додека возилото вози на плин, така да голем е процентот (поточно сигурно) да дојде до палење на плинот во всисната грана во вид на детонација, која ќе ја оштети плочата од K-Jetronikot. Без плочата К-Јетроникот неможе да функционира, а нема можност да се постави некој елемент кој би ја заштитил плочата.
Закључок, ретко, а може и ниедно од К-Јетрониците кој се на плински погон не работи правилно, и неможе да се даде некој податок околу потрошувачка.
Позз
 

Dzish

unlike any other...
Член од
15 февруари 2007
Мислења
13.994
Поени од реакции
2.689
Закључок, ретко, а може и ниедно од К-Јетрониците кој се на плински погон не работи правилно, и неможе да се даде некој податок околу потрошувачка.
Позз
Знаев дека немаат компјутер... Сума сумарум, неисплатливо е да се инвестира во такво чудо.

Фала ти :)
 
Член од
6 јануари 2008
Мислења
1.896
Поени од реакции
717
Јавна пофалба за работата,и односот кон муштериите и заблагодарување до plimont
 

smole

Ѕверотилук
Член од
26 јануари 2007
Мислења
1.698
Поени од реакции
288
Прашање до плимонт:

Дали сте уградиле плин во Мерцедес Б класа, Е класа W211, Toyota Rav4 2006 годиште и како се имаат покажано?

Фала
 
Член од
7 февруари 2011
Мислења
2
Поени од реакции
0
zdravo kupiv opel meriva 1.6 so plin nesto mi trokirase otkoa ke prefli na plin ja odnesov na plinar mi rece deka uredot bil eko 2 a motorot e eko 4 nesto poveke okolu toa inace plniot e mesten vo novus :))))))
 
Член од
11 мај 2010
Мислења
2.952
Поени од реакции
718
zdravo kupiv opel meriva 1.6 so plin nesto mi trokirase otkoa ke prefli na plin ja odnesov na plinar mi rece deka uredot bil eko 2 a motorot e eko 4 nesto poveke okolu toa inace plniot e mesten vo novus :))))))
WTF? еко ово оно... нема благе везе тоа... или можда е нов момент што прв пат сега го слушам... плимонт, молим те одговори на ова прашање хитно...
 
Член од
26 јануари 2009
Мислења
1.663
Поени од реакции
213
ah novus novus, druze od pisuvanje po forumi nema da ti se resi problemot pravac plimont deckite se tip top i ke ti kazat sto i kako za da si go sredis da ne ti trokira toa moze da bide od milion razlicni raboti
 

Kajgana Shop

На врв Bottom