Дизел мотори: предности и мани

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
sasence19 напиша:
dodeka stigne cenata na dizelot,kako na benzinot ke pomine mnogu vreme .koga imash dizel kola imash madinja da stiskash na pedalata za gas bes nikakvi glavobolki.dodeka kola koja e na benzin ,pedalata za gas ke razmislish pred da ja stisnesh malku pojako,zashto site znaeme deka lapa benzin motorot.
kako za sporedba peugeot 307 hdi-160 km/h troshi 0kolu 6 litra evrodizel
peugeot 307 benz.-160 km/h troshi okolu 10 litra bezoloven.
se dodeka roditelite stavaat gorivo vo rezervoarite ke se praat deckite fraeri,no koga samite ke pocnat da stavat gorivo vece tuka e problemot.
:nenene::nenene::nenene::nenene::nenene:


Образложувањата зошто не се исплати да купиш нов дизел ги има изнесено во темата за дизел или бензинец, освен тоа денешните бензинци на трошат при поголемо стискање од 9 литри, ама ако одржуваш константна брзина се намалува потрошувачката на бензин, еден TSI мотор со 1,4 литри кубикажа кој разбвива 122 коња троши нво град 8,7 а на отворено до 6 литри. Не знам јас ти од каде се информираш са слуувањата во светот на автомобилите, ама јас секоја недела го читам новоизлезениот број на AUTO BILD во германија. Освен тоа факт е дека за дилемата дизел-бензин пресудна е километражата која се поминува годишно.
Освен тоа кога германците кои преферираат дизел во основа кажаа дека по најновата споредба поефикасен и помалку чини голф со TSI мотор наместо со TDI, ние немам ама па ич право да се буниме.
И како што кажав неможеш да споредуваш стара кола со нова, бидејќи нова кола секогаш е многу подобра од стара.

А за тоа дека родителите полнат резервоар точно е ама тотално е некоректно да идеш со предрасуда дека се прават сите фраери, јас на пример ја возам колата на мајка ми и ја возам многу поекономично од мајка ми, која инаку го полни резервоарот, односно меен ми дава пари јас да го наполнам. А инаку сега бидејќи воопшто не сум ни дома бидејќи студирам надвор, повеќе од две години немам интензивно возено кола, туку само по малку додоека сум на паузи дома.

А и да Сиидот иде со 5 години гаранција, тоа е нешто што неможе да го замени ниту една стара кола.
 
"И како што кажав неможеш да споредуваш стара кола со нова, бидејќи нова кола секогаш е многу подобра од стара"

vo nikoj slucaj ne sporeduvam stara so nova kola.od kade taja informacija
a za toa deka benzin povece lapa kolata ,go imam videno na displejot na samata kola koj se naogja bord kompijuterot(da recam).
еден TSI мотор со 1,4 литри кубикажа кој разбвива 122 коња троши нво град 8,7 а на отворено до 6 литри.
E ZA OVA MALU MORGEN,!
 
еден TSI мотор со 1,4 литри кубикажа кој разбвива 122 коња троши нво град 8,7 а на отворено до 6 литри.
E ZA OVA MALU MORGEN,!

Еве ти линк за да ми поверуваш:
http://www.volkswagen.de/vwcms_publ...len___fakten/technische_daten.detail.0.5.html

Се гледа дека не си информиран што се случува во светот на Автомобилите денес.
 
Еве ти линк за да ми поверуваш:
http://www.volkswagen.de/vwcms_publ...len___fakten/technische_daten.detail.0.5.html

Се гледа дека не си информиран што се случува во светот на Автомобилите денес.
da ti kazem ja ne sum magare da teram inaet no ke ti kazam deka ,zaboravi shto pishuva .i ovde pishuva deka c4 troshi 6.4 litri /kombinirano
http://www.citroen.com.mk/DesktopDefault.aspx?tabindex=0&tabid=261

samo da znaesh deka,koga ke vozish so citroenot 160 km/h troshi i nad 10litri bezoloven.
batali ti shto pishuva vo broshurata ,zastani zad volan pa ke se zaprashash kolku pati ke odish do benzinska.
:nenene::nenene:
p.s na otvoreno pishuva deka troshi 5.4l mislam
 
sasence19 напиша:
koga imash dizel kola imash madinja da stiskash na pedalata za gas bes nikakvi glavobolki.dodeka kola koja e na benzin ,pedalata za gas ke razmislish pred da ja stisnesh malku pojako,zashto site znaeme deka lapa benzin motorot.
kako za sporedba peugeot 307 hdi-160 km/h troshi 0kolu 6 litra evrodizel
peugeot 307 benz.-160 km/h troshi okolu 10 litra bezoloven.
Врска ти нема муабетов пријателе.Од лично искуство... голф 4 ТДИ со црвени ДИ стигнува да покаже и до 14 литри потрошувачка ако ти е тешка ногата,така да муабетов ама ИЧ не ти е на место.
 
koga ke vozish so 4 ta brzina 130 km/h .da de pokazuva ne velam e !a staj vo petta i vozi 140km/h pa ke vidish!
 
da ti kazem ja ne sum magare da teram inaet no ke ti kazam deka ,zaboravi shto pishuva .i ovde pishuva deka c4 troshi 6.4 litri /kombinirano
http://www.citroen.com.mk/DesktopDefault.aspx?tabindex=0&tabid=261

samo da znaesh deka,koga ke vozish so citroenot 160 km/h troshi i nad 10litri bezoloven.
batali ti shto pishuva vo broshurata ,zastani zad volan pa ke se zaprashash kolku pati ke odish do benzinska.
:nenene::nenene:
p.s na otvoreno pishuva deka troshi 5.4l mislam

Да затоа јас ти ги кажав вредностите што ги имаат добиено Ауто билд од нивното тест возење, на отворено до 6 литри, максимална брзина на тој мотор му е 205 км на час.
А тиа ако сакаш да се правиш фраер и да турираш на празно и да ја газиш за да направиш екстра забрзување ко да се тркаш нормално дека секоја кола ќе ти троши повеќе. А бидејќи улиците и автопатиштата не се за тркање со се постигнуваат доста ниски потрошувачки.
Еве јас со фиат сеиченто (0,9 л сметај ан тоа дека тоа е и застарена технилогија веќе за мотори кои многу трошат) од скопје накај охрид возев, кога пресметавме со другарот излезе дека сум трошел просечно под 5 литри на 100 км.
Значи јас кога ти кажав во град 8,7 и надвор просечно 6 ти ги дадов податоци од тест возење а не податоци од брошура, податоците од брошура и сам гледаш дека се помали. А тоа што покажува колку во момнетот трошиш додека возиш е една работа, а друга работа е кога ќе ти покаже борд компјутерот колку ти била просечната потрошувачка.

Инаку за ТДИ-то потрошувачката при 130 на саат во четврта брзина не е толква ти гарантирам, во трета може троши 14 литри ама во 4. нема шанси.
 
Чурат кога се продувани
Кој ти рекол? Како прво секоја дизел машина оптеретена до даска пушта малку црн чад.
А чадат и поради дизелот наш квалитетен што не исполнува никакви стандарди. Прашај по сервиси да видиш дали даваат гаранција за дизел машините... Одговорот секаде е ист. Гаранција нема само пумпата за висок притисок (бош пумпата по наше), а страда од сулфурот што го има премногу во дизел горивото.
А може и ако бризгалките се за менување (популарно дизните) да чади. Така да не може одма да се донесе заклучок дека е продуван!
 
Кој ти рекол? Како прво секоја дизел машина оптеретена до даска пушта малку црн чад.
А чадат и поради дизелот наш квалитетен што не исполнува никакви стандарди. Прашај по сервиси да видиш дали даваат гаранција за дизел машините... Одговорот секаде е ист. Гаранција нема само пумпата за висок притисок (бош пумпата по наше), а страда од сулфурот што го има премногу во дизел горивото.
А може и ако бризгалките се за менување (популарно дизните) да чади. Така да не може одма да се донесе заклучок дека е продуван!
Тешко е на нашиот народ да му објасниш некои работи, 90% не знаат и зошто димат дизел моторите?
Тие сакаат со еден филтер за воздух, со едни дизни да возат цел живот, е на да дими туку ќе си помислиш дека пожар има позади тебе :).
Покрај димењето може да приметите и саѓи како излегуваат низ ауспуфот, тоа е знак дека вашиот мотор веќе е за пензионирање :pop:.
На крај заклучок е дека дизелот е сепак подобар од бензинецот, времињата се променија, технологијата се промени, да може сега Rudolf Diesel да стане од гробот и да види што се случило со неговиот мотор верувајте дека нема никогаш да посака да се врати назад :nenene:
 
Покрај димењето може да приметите и саѓи како излегуваат низ ауспуфот, тоа е знак дека вашиот мотор веќе е за пензионирање .
Кога сме кај саѓите... пред одредено време ја зедов Фиестата од мајка ми да ја повозам (1.8 дизел), возило кое се вози 95% низ град. Излегов на отворен пат натаму наваму, а темница беше... којзнае што ми текна, реков да ја издувам малку и ја кренав 140 и ја држев 2-3 минути. Кога гледам во ретровизор искри летаат зад колата. Прво нешто што ми падна на памет е дека резервната гума е откачена (се наоѓа под кола назад) и држачот стружи по асвалтот. Застанав да проверам што се дешава. Кога клекнав, гумата си е на место, а гледам од ауспухот излегуваат запалени саѓи. Продолжив да возам, по одредено време тоа што беше за да испадне си испадна, и толку беше.

И уште една случка ми се има десено со камион, по угорнина, до даска стиснат низ ауспухот излегуваше 20 цм пламен (се гледа само ноќе, дење делува сосем нормално). Кога се заинтересирав испадна дека на постарите модели стално тоа се случувало при максимално оптеретување и затоа издувот е завртен на левата страна, бидејќи ако е на десната, може да запали некои суви треви покрај патот.
 
Кога се заинтересирав испадна дека на постарите модели стално тоа се случувало при максимално оптеретување и затоа издувот е завртен на левата страна, бидејќи ако е на десната, може да запали некои суви треви покрај патот.

Или некој пешак :pos2::pos2::pos2:
 
Денешниве дизели се најјаки, имаат таква изолација што никако неможеш да познаеш дека има дизел мотор внатре. Знам од лично искуство. Порано имавме бензинец и не ни беше така исплатливо па зедовме Кордоба.

ТДИ, 6 брзинска, 140 коњски сили, 1900 кубици, троши 6,5 литри на 100 км. Моторот не можеш да го слушнеш, одма пали не како постарите дизели што треба да почекаш додека се запали тоа сијаличето. Сега иаме заштета од 1000 денари плус на гориво.
 
Чурат кога се продувани


Секоја кола со дизел мотор кога ќе ја стиснеш чури без разлика дали е нова или стара
Пример: Мерцедес Ц класа 220 2008 год кога ќе ја стисне чури, Ауди А4 иста година и таа чури на поголеми обртаи Рено Меган од третата генерација и тој чури ..... имам безброј примери.
 
Секоја кола со дизел мотор кога ќе ја стиснеш чури без разлика дали е нова или стара
Пример: Мерцедес Ц класа 220 2008 год кога ќе ја стисне чури, Ауди А4 иста година и таа чури на поголеми обртаи Рено Меган од третата генерација и тој чури ..... имам безброј примери.
Од кај си толку сигурен?
Дали го знаеш начинот на работа на дизел моторот ама не на оној стариот туку на современиот дизел?
Кај старите дизели вбризгувањето на горивото го одредува бош пумпата а кај современите дизел мотори таа е заменета со пумпа за висок притисок која пушта толку нафта колку што борд компјутерот ќе процени дека му треба на моторот односно према оптеретувањето на самото возило. Ти давај гас колку сакаш ама моторот тебе не те слуша а кај старите дизел мотори моторот го слушаше возачот и тие беа една единка и за подолготрајно опстојување на еден дизел мотор се зависеше од самиот возач и начинот на кој тој работи со тој мотор.
Веќе напишав зошто се ствара црниот дим, лоша нафта, затнат филтер за воздух или иглиците во дизните се веќе разбиени и не го согоруваат горивото како што треба и мислиш дека твојата кола запрашува против комарци :).
Јас имам Опел Вектра од 1994 па засега не дими ама редовно менувам филтер за воздух.
Уште нешто корисно што можам да кажам е дека нашата нафта е посна така да кај старите дизел машини со бош пумпа се појавува проблем при подмачкувањето, затоа пожелно е барем малце масло за подмачкување да се стави во нафтата за да биде помрсна со што ќе го зголемиш векот на бош пумпата која е срцето кај дизел моторите!
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom