Струмикс
Еден...не го знаеш!
- Член од
- 9 декември 2005
- Мислења
- 13.811
- Поени од реакции
- 3.348
- Возраст
- 47
- Локација
- Струмица
- Веб-сајт
- www.kajgana.com
Современата технологија во производството на дизел моторите отиде многу далеку. Денес веке во перформансите се потполно изедначени со бензинците, во некои сегменти се и подобри од нив, како на пр. обртен момент, потрошувачка на гориво, поголема трајност на моторот, поголема ефикасност и сл. Единствено, тие се поскапи од бензинците, кога се купува нов автомобил, но држи повисока цена од соодветниот бензински модел при продажба како половно возило. Од друга страна, сервисирањето на дизел моторот е поскапо во однос на бензинците, и некои компоненти се поскапи (бош пумпа на пр.). Да го броиме како мана и тресењето на моторот кога е ладен, кое тресење со постигнувањето на температурата се губи. Најголемата мана би била неквалитетното дизел гориво кај нас кое не ги задоволува критериумите и стандардите поставени од производителите. проблемот е во концентрацијата на сулфур во дизелот, кој кај нас е 0,5 промила, а овие мотори бараат 0,003 промила сулфур, и често доаѓа до дефекти, во смисла на детално чистење на каналите за довод, бош пумпата и главата на моторот.