Филмови, режисери, актери: Генерална дискусија

  • Креатор на темата Креатор на темата tha CaspeR
  • Време на започнување Време на започнување
Мистерија ми е зошто има толку ниска оценка.
Богами за чудење е зошто глупави филмови без контекст и логика имаат ниски оценки.
1571206621170.png

Ама филмот е за интелектуалци и почитувачи на слободната уметност а не за просечна меинстрим раја.
 
Богами за чудење е зошто глупави филмови без контекст и логика имаат ниски оценки.
Прегледај го приврзокот 219529

Ама филмот е за интелектуалци и почитувачи на слободната уметност а не за просечна меинстрим раја.
Нема потреба уметноста да ја ограничуваш со контекст и логика.
Според Аквински убаво е она што додека го восприемаме прави да се чувствуваме пријатно. Така некако го доживеав лично јас.
Филмот по мое е симпатично остварување во правец егзистенцијализам.
 
Го сакам Сашо Гигов-Гиш во поштенско сандаче.

За 10-15 години од сега филмот ќе се изучува на филмските колеџи и кампуси низ Америка и Европа како еден од корењата на современата кинематографска сцена кое ги размрдува сите сетила во човечкиот организам,и те разбранува со секакви чуства.
Не случајно досега го имам репризирано безброј пати,и секој пат е магичен.
Светот треба да е благодарен што го има Теренс Малик како режисер.
Секој пат потсетува колку животот е само извонреден и магичен и тоа е нешто што засекогаш ќе му бидам благодарен.
Додека сум тука да посочам уште еднаш за неговото најново здање кое се надевам ќе рока ЈАКО.
И да синеплекс ве молам донесете го мајсторов. :place:

 
Нема потреба уметноста да ја ограничуваш со контекст и логика.
Според Аквински убаво е она што додека го восприемаме прави да се чувствуваме пријатно. Така некако го доживеав лично јас.
Филмот по мое е симпатично остварување во правец егзистенцијализам.
Тоа е све супер.
Ти пиша
Мистерија ми е зошто има толку ниска оценка.
Ете, не знаеш, мистерија ти е. Но, ако би се обидел да погодиш дури и со long shot, што мислиш, зошто не им се допаднал на повеќето?
Дали сметаш дека една индивидуа треба да биде на некое повисоко духовно, филозофско, па и интелекутално ниво, за да може да ја восприеми убавината на овој филм?
Дали не би се осмелил да го категоризираш како филм кој не е за просечната раја?
Дали ги прочита и ги анализираше негативните критики за филмот за да се обидеш да ја побиеш мистеријата?
 
Богами за чудење е зошто глупави филмови без контекст и логика имаат ниски оценки.
Прегледај го приврзокот 219529

Ама филмот е за интелектуалци и почитувачи на слободната уметност а не за просечна меинстрим раја.
Ако не се лажам филмов нема сценарио.
Мислам дека некаде го имав читано ова кога излезе филмот, дека е правен без сценарио и само имале насока актерите што е визијата за ликот па тие сами да ги претстават ликовите според тоа, наместо да се водат по некое си сценарио.
 
Ако не се лажам филмов нема сценарио.
Има сценарио ама нема сценарио. Тоа е возможно само во светот на Малик.

Аlthough a script was written, Bale received no pages from it, while all other cast members received only pages of internal and verbal monologue for each shooting day.[19][20][21][22] Bale later said that while filming, he was unclear about what the final film would actually be.[23] During production, Malick used a process he calls "torpedoing", where a character is thrown into a scene without the other actors' advance knowledge, forcing them to improvise.[24][25] In addition to a traditional studio, the cast also recorded their voice-over work in nontraditional places, such as in a van or by the side of the road.
 
Тоа е све супер.
Ти пиша

Ете, не знаеш, мистерија ти е. Но, ако би се обидел да погодиш дури и со long shot, што мислиш, зошто не им се допаднал на повеќето?
Дали сметаш дека една индивидуа треба да биде на некое повисоко духовно, филозофско, па и интелекутално ниво, за да може да ја восприеми убавината на овој филм?
Дали не би се осмелил да го категоризираш како филм кој не е за просечната раја?
Дали ги прочита и ги анализираше негативните критики за филмот за да се обидеш да ја побиеш мистеријата?
Критики обично никогаш не читам, за никаков вид на уметност, дали тоа е филм или музика, небитно и критичарите со критиките, ама баш ништо не ми значат.
Едноставно пробувам да го апсорбирам и сам одлучувам какво искуство/импакт/задоволство и слично имало нештото на мене. Тоа е една од причините зошто никогаш не ја разбрав фамата околу оскарите. Колку год нештото звучело хипстерски.
Дали сметам дека некој треба да е на повисоко духовно, филозофско, интелектуално ниво за да ја восприеми убавината на овој филм. Пак индивидуално е. Мене филмот пример ми имаше нешто Сартрско, нешто од „Мачнина", нешто од „Зборови" само онака во филмска приказна. Интересен ми е егзистенцијализмот како правец и овој филм ми причини задоволство. Има луѓе пример кои што се и духовно, и филозофски и интелектуално поголеми од нас, па не љубат пример егзистенцијализам, па токму поради тоа филмот може да им биде тиња. Од друга страна имаш и луѓе кои времето го врват со лајче од макијато в уста, размислувајќи што да клецнат за викенд, па не верувам истите да покажат интерес за нешто налик филмот, кој би ги гушел со прашања и трагање по одговори.
Во однос на категоризирањето никако не би го категоризирал, пошто нема потреба од то нешто.
А прашањето околу мистеријата, го поставив како индивидуален заклучок дека заслужува повеќе.
Но не секогаш високото рангирање се должи на квалитетот на уметноста. Доволно е човек да види само кои се највисоко рангирани и продавани книги во Македонијава, па да добија одговор и на ова прашање.
 
Ако барате филм во кој што азиец седи во својот дом во Колумбија и гледа Македонија-Холандија на полусрушен Градски од 2008, во кој што македонски репрезентативец дрбла двајца играчи на Холандија тогаш без трошка мислење би ви го препорачал Gemini Man!
 
Критики обично никогаш не читам, за никаков вид на уметност, дали тоа е филм или музика, небитно и критичарите со критиките, ама баш ништо не ми значат.
Супер. Се важи само тоа ти што ќе го искушиш. Зошто би се обидел да прочиташ како другите восприемаат уметност?
Then again, зошто воопшто било што друго би се читало?
Тоа се сè осврти на други луѓе за нештата кои нè опкружуваат.
 
Супер. Се важи само тоа ти што ќе го искушиш. Зошто би се обидел да прочиташ како другите восприемаат уметност?
Then again, зошто воопшто било што друго би се читало?
Тоа се сè осврти на други луѓе за нештата кои нè опкружуваат.
Се тоа супер, само не гледам потреба лично за мене. Времето наменето за читање кое во последно помалку го имам, порадо би го потрошил на читање закони, коментари на закони, а слободното време во читање книги, отколку рецензии, критики или што ти знам. Дури читам критика/рецензија и разгледувам субјективен впечаток на некој критичар кој во доменот на својата работа елаборира нешто околу филмот, ќе седнам, ќе го изгледам самиот и после тоа ќе одлучам дали и колку ми се допаднал, или зошто не ми се допаднал.
И како што си кажа, тоа се осврти (или субјективни впечатоци) од други луѓе. А субјективниот впечаток го градам првин од себе и искуството, па после од останатите фактори (во случајов потребата да се согледаат и други субјективни впечатоци за иста работа)
 
Ако некогаш се двоумите која BluRay верзија да ја симнете од некој филм, дали REMASTERED дали ваква дали онаква, ова може да ви помогне многу во изборот.
На сајтот имате споредби со скриншоти од различните BluRay верзии.
 
Па во право се. Али casual фановите си бараат друго во филм. Нешто па што арт, инди и општо филмовите со различна содржина неможе да им го долови. Глупо е да се збори.
 
Последно уредено:
Копола малце охрабрен од изјавата на Скорсезе искочи, се надевам дека и други ќе има така, и конечно овој шитфест на марвел да заврши и пак да си принтаат некакви стрипчиња само, а филмовите да ги остават на тие што знаат да праат филмови.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom