Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

Член од
6 март 2007
Мислења
2.301
Поени од реакции
1.580
На прашањето погоре незнам што му се случило ама јас цело го напишав тоа само дел искочило :pos2:
Дали кога ке и дојде напор на колата на пример четврта возиш на низгорница и нормално е да губи снага и да бара трета е кога ја губи снагата (моторт намалува обртаи) дали се слуша тропкање како губи снага се повеќе да штрака нешто ?
А тоа што на плин не ти идело на низгорници не губи компресија туку плинот е послаб од бензинот и нормално е тоа.
Не нема тропкање на угорница, знам на какво тропкање мислиш, нешто како кога ке свртиш пуна на лево или десно и кога ке појдеш да крцкаат зглобови, слично на тоа.
Иначе го пробав тоа што ти ми кажа да вадам една по една свекица и да смени звук. На сите свекици мења звук, односно намалува обртај, значи не е до свекиците. Мора да е некој вентил.
 
Член од
11 мај 2010
Мислења
2.952
Поени од реакции
718
Не нема тропкање на угорница, знам на какво тропкање мислиш, нешто како кога ке свртиш пуна на лево или десно и кога ке појдеш да крцкаат зглобови, слично на тоа.
Иначе го пробав тоа што ти ми кажа да вадам една по една свекица и да смени звук. На сите свекици мења звук, односно намалува обртај, значи не е до свекиците. Мора да е некој вентил.
не мислеше на такво тропкање од зглобови, туку дали слушаш тропкање од моторот... значи дали кога ке му ја натиснеш педалата за гас до доле, моторот не повлекува ама се слуша едно тропкање од моторот... потсетува на мотор од мерцедес дизел само доста по тивок... значи континуирано, едно лично тропкање метал со метал... ај пробај го ова и кажи... значи, иди на некоја угорница, изгаси радиото, отвори прозорот, и стисни ја педалата за гас до доле ама во 4-та брзина... истото пробај го после и во 3-та брзина и кажи дали си слушнал или не....
 

kompas

Junior
Член од
21 септември 2009
Мислења
107
Поени од реакции
3
Edno prasanje ne znam dali e za tuka ama da ne znae nekoj kade mozam da najdam motorce za obrtometar za
citroen saxo ???
 

аллександар

Вечно ненаспан
Член од
5 мај 2006
Мислења
7.381
Поени од реакции
2.522
момци ај едно прашање и од мене..
вака.. планирам летово да одам до охрид со кола е арно ама колата гласи на име на татко ми.. слушнав нешо ко бајаги ми требало од нотар да извадам полномоштво дека имам дозвола да ја возам колата... треба ова да се вади или нетреба.. кажувајте ако знаете да не ме опнат некаде по пат ке ми се види и одмор и се...
 

Струмикс

Еден...не го знаеш!
Член од
9 декември 2005
Мислења
13.811
Поени од реакции
3.346
момци ај едно прашање и од мене..
вака.. планирам летово да одам до охрид со кола е арно ама колата гласи на име на татко ми.. слушнав нешо ко бајаги ми требало од нотар да извадам полномоштво дека имам дозвола да ја возам колата... треба ова да се вади или нетреба.. кажувајте ако знаете да не ме опнат некаде по пат ке ми се види и одмор и се...
ВО Македонија вози и не му ја мисли :)
Ако излегуваш од државата, тогаш вади.
 
Член од
8 јануари 2010
Мислења
126
Поени од реакции
37
Незнам дали е овде местото за моето прашанје ? Инаку ме интересира за rover 200 дали некој знае какви коли се тие во издржливост резервни делови дали има во македонија и дали се скапи или ефтини, мани и специфични дефекти . Благодарам многу и се надевам дека ке добијам некој одговор.
 

Струмикс

Еден...не го знаеш!
Член од
9 декември 2005
Мислења
13.811
Поени од реакции
3.346
Meханиката е на Хонда... значи и деловите пасуваат од Хонда. Мотор, трансмисија, трапови...
Имам еден колега вози 200, и набавува делови од Грција, каде биле поефтини, вели, тука биле скапи. Неговата е од 1997 и не се пожалил на некој поозбилен дефект.
 
Член од
8 јануари 2010
Мислења
126
Поени од реакции
37
И друго што ме интересираше како стојат со плинот дали работи добро на плин и колу пари кошта плинскиот уред?
 

B_O_K_I

RACING maniac
Член од
30 април 2008
Мислења
1.931
Поени од реакции
725
И друго што ме интересираше како стојат со плинот дали работи добро на плин и колу пари кошта плинскиот уред?
Има пластични грани на усис и проблематични се за поставување на плин а со тоа е многу скапа монтажата колку е точно незнам најубаво да си прашаш.
 

Dzish

unlike any other...
Член од
15 февруари 2007
Мислења
13.994
Поени од реакции
2.689
Има пластични грани на усис и проблематични се за поставување на плин а со тоа е многу скапа монтажата колку е точно незнам најубаво да си прашаш.
не се проблематични колку што треба да имаат антидетонатори... а тие се скапички. Инаку, кога сме кај плинот, на другар мој Мондео 1.8 бензин 16 вентили на плин со пластична грана (без детонатори), му пукна на семафор... Цела среќа ги имаше вентилите за сигурност па помина само со нова грана + демонтажа на плинот по кратка постапка. Па и колата му одмили некако, и ја продаде прва прилика.

Поентата ми е, не вградувајте секаков плински уред, свашта е можно. Кола се купува, ама луѓе не се купуваат.
 
Член од
11 мај 2010
Мислења
2.952
Поени од реакции
718
да да... сега во весник имаше дека позади бензинската имало и за 150 денари луѓе.... малку биле по старки, ама евтино (се) давале...:pos2: ради рецесијава попуш(т)иле со цената
 
Член од
8 јануари 2010
Мислења
126
Поени од реакции
37
Сто направивте почнавте да ми го менете мисленјето дека плинот е безбеден ццццц лелеее:toe:
 

Dzish

unlike any other...
Член од
15 февруари 2007
Мислења
13.994
Поени од реакции
2.689
Сто направивте почнавте да ми го менете мисленјето дека плинот е безбеден ццццц лелеее:toe:
Безбеден е... ако ти е ставен на ново кај овластен сервисер и имаш А-тест за него. Ако го монтирал Пеце во гаражата на Столе, а го извадил од возило на кој што се користел само 2 месеци, ем не ти го А-тестираат, ем незнам како ќе се осеќаш безбеден....
 
Член од
11 мај 2010
Мислења
2.952
Поени од реакции
718
Сто направивте почнавте да ми го менете мисленјето дека плинот е безбеден ццццц лелеее:toe:
плинот е безбеден ако е правилно наместен... јас сам си местам плин на колите, не ми треба овластен “местач“ да ми ќари 150 јуреци за местење... и до сега сите ми прошле без проблем на А-тест... до душа последниве 2-3 години атестирам, претходно онака на чорак возев, т.е. на црно... треба да знаеш за која кола кој, плински ситем одговара... а за тоа си има шеми... сега да не давам идеи па да ме пцуе некој, има добавувачи на комплетни гасни системи во мк, еден од нив е и макпетрол... си има таму шема за ландирендзо, или ловато и си ги купуваш елементите потребни по таа шема... и плинот ти е сигурен...

еден совет до сите потенцијално идни корисници на плин:

немојте да штедите на ништо за плински уред... ако плинарот ви рече ова може, ама и не мора, вие ставете го... за 100 евра разлика не си играјте со колата и сигурноста... единствено нешто што мене прашина ми фаќа у гаража е тајминг релето.. по глема глупост не сум видел... одма го демонтиав после атестот, и си ја направив колата да ми префрла на плин на 100 обртаи, а инаку алансерот кога вергла, врти на околу 350 обртаи... ако сакам на бензин ќе му дадам команда да си запали на бензин а не на плин... инаку возам кола со фул инџекшн т.е. 4 дизни или како по ново ги викаат мулти поинт систем...
 

Kajgana Shop

На врв Bottom