Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
Другари, ве отеков веќе ама мора пак да прашам како ви се чини ова:
http://www.pazar3.mk/ViewItem.aspx?itemId=672520
и има ли некој од форумов од Битола да не го има видено бмв-то, пошто од паланка сум па да не идам џабе ако му фали нешто ? :smir:
 
Дечки имам Југо и ми прокува. Го носев на рамнење на глава, мењав уље филтер, дихтон, све е склопено, цел мотор, ама сега многу ми брчи моторот како вентилите да не се нешто подесени.
Мајсторот што ми го монтираше моторот ги штелуваше вентилите со тој алатот, (микрометар мислам дека се вика) ама некако како да не го подесил добро. Претходно бев многу задоволен од работата на моторот во поглед на бучавата, ама сега откако го отворив и го склопив работи многу чудно. И кога стискам на педала добро прима (зголемува обртаи) ама не влече.
Иначе ми работи како дизел, поточно како голф 1 и 2 дизел :))).
Каков совет можете вие да ми дадете? До што може да биде тоа брчење
 
Дечки имам Југо и ми прокува. Го носев на рамнење на глава, мењав уље филтер, дихтон, све е склопено, цел мотор, ама сега многу ми брчи моторот како вентилите да не се нешто подесени.
Мајсторот што ми го монтираше моторот ги штелуваше вентилите со тој алатот, (микрометар мислам дека се вика) ама некако како да не го подесил добро. Претходно бев многу задоволен од работата на моторот во поглед на бучавата, ама сега откако го отворив и го склопив работи многу чудно. И кога стискам на педала добро прима (зголемува обртаи) ама не влече.
Иначе ми работи како дизел, поточно како голф 1 и 2 дизел :))).
Каков совет можете вие да ми дадете? До што може да биде тоа брчење

Земи изолирани клешти запали го и вади еден по еден кабел од свеќица. Кога ке извадиш еден слушни дали ке смени звук ако смени стави го кабелот и така сите четри. Ако при вадење на некој кабел колата не смени звук тогаш некој проблем со свеќиците имаш. Според тоа што го пиша претпоставувам дека работи на три клипа. Еј и пиши дали кога го зема од мајстор идеше добро или исто како сега.
 
imam 2 prasanje:
1. imam pezo 405 1.8i na koe pred godina dena e izvrsen remont poradi toa sto trosese ulje. smeneti se klipovi kariki hilzni lageri, glavata e sredena. super si bese se. sega pocna da se desava na ramno e super ama na ugornica nekako tesko ide treba vtora treta da vozis a porano mozese i 4ta komotno da stavis. isto nekade na zadniot del na glavata kako da mi dimi. dali moze da e nekoj dihtung na glava otiden?
2. sto mislite za stelovanje plin na jugo so pomosh na analizator na gasovi? i dali nekoj znae kolku toa kosta
 
Земи изолирани клешти запали го и вади еден по еден кабел од свеќица. Кога ке извадиш еден слушни дали ке смени звук ако смени стави го кабелот и така сите четри. Ако при вадење на некој кабел колата не смени звук тогаш некој проблем со свеќиците имаш. Според тоа што го пиша претпоставувам дека работи на три клипа. Еј и пиши дали кога го зема од мајстор идеше добро или исто како сега.
Идеше добро, влечеше подобро, односно не се осеќаше толку разликата помеѓу бучавата (обртаите) и брзината, колку брчи толку иде, само на угорници (на мост) ко да губеше компресија и не зголемуваше обртаи него ко да се гушеше по малку, при поголема брзина од трета.
Сега е различно, кога му додавам гас оно се мучи набива обртаи ама не влече. Кога ке ја запалам не прима од одма рамномерно, мора малку да поработи па после рамномерно зголемува обртаи.
Иначе фала за советот, баш ке го испробам тоа, па ке ти кажам. Подрав.
 
imam 2 prasanje:
1. imam pezo 405 1.8i na koe pred godina dena e izvrsen remont poradi toa sto trosese ulje. smeneti se klipovi kariki hilzni lageri, glavata e sredena. super si bese se. sega pocna da se desava na ramno e super ama na ugornica nekako tesko ide treba vtora treta da vozis a porano mozese i 4ta komotno da stavis. isto nekade na zadniot del na glavata kako da mi dimi. dali moze da e nekoj dihtung na glava otiden?
2. sto mislite za stelovanje plin na jugo so pomosh na analizator na gasovi? i dali nekoj znae kolku toa kosta

1. Дали си сигурен дека од главата диши не од грана. Ако е од глава ондак изгорен е дихтонот од тоа не влече колата и грее а во повеќето случаеви и меша уље и вода така да отвори капаче и види што се дешава.
2. Зашто ти е такво штелување жити се според мене нема потреба ако ти работи добро не го рчкај ако нечини отиди до некој плинар ке ти го наштелува ке ти брои.
поздрав.
 
imam 2 prasanje:
1. imam pezo 405 1.8i na koe pred godina dena e izvrsen remont poradi toa sto trosese ulje. smeneti se klipovi kariki hilzni lageri, glavata e sredena. super si bese se. sega pocna da se desava na ramno e super ama na ugornica nekako tesko ide treba vtora treta da vozis a porano mozese i 4ta komotno da stavis. isto nekade na zadniot del na glavata kako da mi dimi. dali moze da e nekoj dihtung na glava otiden?
2. sto mislite za stelovanje plin na jugo so pomosh na analizator na gasovi? i dali nekoj znae kolku toa kosta
Мислам дека дихтунг се менува ако ти дигне висока температура, т.е ако ти прокува, ко на мене со југото што ми се случи, и менував дихтонг на глава, и ја рамнев главата.
 
Идеше добро, влечеше подобро, односно не се осеќаше толку разликата помеѓу бучавата (обртаите) и брзината, колку брчи толку иде, само на угорници (на мост) ко да губеше компресија и не зголемуваше обртаи него ко да се гушеше по малку, при поголема брзина од трета.
Сега е различно, кога му додавам гас оно се мучи набива обртаи ама не влече. Кога ке ја запалам не прима од одма рамномерно, мора малку да поработи па после рамномерно зголемува обртаи.
Иначе фала за советот, баш ке го испробам тоа, па ке ти кажам. Подрав.
Ахахаха сеа тотално ме збуни :pos2:
тебе да не ти се скинал ауспухот :pos2:

--- надополнето ---

Мислам дека дихтунг се менува ако ти дигне висока температура, т.е ако ти прокува, ко на мене со југото што ми се случи, и менував дихтонг на глава, и ја рамнев главата.
Дихтон се мењава ако изгори а најчесто гори ако се прегрее, ама не значи ако го прегрееш обавезно се мења дихтон. Ако реагираш на време ке го спасиш. А и од други причини може да изгори дихтон.
 
1. Дали си сигурен дека од главата диши не од грана. Ако е од глава ондак изгорен е дихтонот од тоа не влече колата и грее а во повеќето случаеви и меша уље и вода така да отвори капаче и види што се дешава.
2. Зашто ти е такво штелување жити се според мене нема потреба ако ти работи добро не го рчкај ако нечини отиди до некој плинар ке ти го наштелува ке ти брои.
поздрав.
1. ne sum siguren deka ne e od grana, megjutoa dimot nekako kako od ulje da e. a voda i ulje nema pomesano barem na kapaceto nema majonez :)
2. cisto onaka me interesirase nekoj da ne ima iskustvo
 
Ахахаха сеа тотално ме збуни :pos2:
тебе да не ти се скинал ауспухот :pos2:

--- надополнето ---


Дихтон се мењава ако изгори а најчесто гори ако се прегрее, ама не значи ако го прегрееш обавезно се мења дихтон. Ако реагираш на време ке го спасиш. А и од други причини може да изгори дихтон.
Извини стварно ја те збунив. Како ти објаснив ко да брчело ко дупната конзерва.
Не мислам на таквобрчење туку нормална бучава од моторот при зголемување на обртаи или додавање на гас сеедно.
Не е ауспухот сигурно зошто не брчи така, знам на какво брчење мислиш но не е тоа тоа.
Ова е класика Голф 1 или 2 дизел брчење.
А можно ли е, бидејки ова е втор пат како ја рамнам главата да се пореметиле димензиите, со тоа што вентилите се поблиску до клиповите и има некаков додатен притисок што би можело да ја прави таа бучава, а ТАА БУЧАВА СИГУРНО ДОАЃА ОД МОТОРОТ НЕ ОД ГРАНАТА, ПА КО ЛИМЕНКА ДА БРЧИ. :)))
 
Извини стварно ја те збунив. Како ти објаснив ко да брчело ко дупната конзерва.
Не мислам на таквобрчење туку нормална бучава од моторот при зголемување на обртаи или додавање на гас сеедно.
Не е ауспухот сигурно зошто не брчи така, знам на какво брчење мислиш но не е тоа тоа.
Ова е класика Голф 1 или 2 дизел брчење.
А можно ли е, бидејки ова е втор пат како ја рамнам главата да се пореметиле димензиите, со тоа што вентилите се поблиску до клиповите и има некаков додатен притисок што би можело да ја прави таа бучава, а ТАА БУЧАВА СИГУРНО ДОАЃА ОД МОТОРОТ НЕ ОД ГРАНАТА, ПА КО ЛИМЕНКА ДА БРЧИ. :)))

Не е до тоа што ја рамниш главата со рамнењето се симнуваат стоти а има доста толеранција. Незнам што да ти кажам за да брчи ко голф 1 или трокира или па моторот ти се разлупал па штракоти ко ментален или не е на палење па да тропкаат вентилите или не се наштелувани. Да го слушнам одма ке ти кажам што е ама ова ко голф кец дизел не ми асоцира ништо. Еј уште ова да те прашам на пример доаѓаш на успон со четврата и како што омала%u
 
Не е до тоа што ја рамниш главата со рамнењето се симнуваат стоти а има доста толеранција. Незнам што да ти кажам за да брчи ко голф 1 или трокира или па моторот ти се разлупал па штракоти ко ментален или не е на палење па да тропкаат вентилите или не се наштелувани. Да го слушнам одма ке ти кажам што е ама ова ко голф кец дизел не ми асоцира ништо. Еј уште ова да те прашам на пример доаѓаш на успон со четврата и како што омала%u
Заборавив да ти кажам дека на плин така ми идеше на угорници губеше компресија, не на бензин. sorry.
На радилицата доле кај што се штелува, приметив дека мајсторот ја постави на 0 (нула). А таму има и некој број 5, 10 и 12. Можно ли е тука да настанал некој проблем?
После тоа и брегастата ја постави на првата црта (нула).
Во секој случај утре ке го пробам тоа што ти ми го кажа во претходните постови.
Фала за трудот. Позз.
 
Заборавив да ти кажам дека на плин така ми идеше на угорници губеше компресија, не на бензин. sorry.
На радилицата доле кај што се штелува, приметив дека мајсторот ја постави на 0 (нула). А таму има и некој број 5, 10 и 12. Можно ли е тука да настанал некој проблем?
После тоа и брегастата ја постави на првата црта (нула).
Во секој случај утре ке го пробам тоа што ти ми го кажа во претходните постови.
Фала за трудот. Позз.
На прашањето погоре незнам што му се случило ама јас цело го напишав тоа само дел искочило :pos2:
Дали кога ке и дојде напор на колата на пример четврта возиш на низгорница и нормално е да губи снага и да бара трета е кога ја губи снагата (моторт намалува обртаи) дали се слуша тропкање како губи снага се повеќе да штрака нешто ?
А тоа што на плин не ти идело на низгорници не губи компресија туку плинот е послаб од бензинот и нормално е тоа.
 
Зошто служат таканаречените АБС лаѓери?? и на колку км се менува полу-синтетичкото масло?
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom