Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
Скинат држач???
-кај мене тропаше така кога беше ладна машината,после си работеше убаво...испадна до тоа дека е...

kaj mene tropa i koga ke zagree samo sto pomalku se slusa inace se raboti za lada riva 98 god so 110 000 pominato ako znaci nesto kilometrazata i e na plin
 
Треба да менувам акумулатор, Рено Сеник 1.9 дци, која ампеража на акумалтор ?
 
Треба да менувам акумулатор, Рено Сеник 1.9 дци, која ампеража на акумалтор ?

Пошто е дизел, а и 1.9 можеш да одиш со 66Ah или евентуално 75Ah. Види каков е стариот, па стави ист. Плус иде и зима, па мислам дека 75ка ќе ти одговара подобро. И би ти препорачал Искра (77Ah). Разликата во цена е ептен мала (2-300 ден), иста големина е со 66ка, но е помоќен.
 
edno prasanje od mene prasuvav desetina majstori, ja palam kolata i se slisa nekoe tropanje koe odi na zivci bezrazlika na kolkava gas e isto si tropa, eden vika ventilite, gi steluvav, eden nekoe lance tamu i toa go smeniv, a tropanjeto pak ne se e izgubilo, go snema malce koja ja zemav od steluvanje no sega povtorno si tropa, posebno sea koga e ladna se slusa poveke a i koga zagree isto si tropa no pomalku se slusa , neka kazuva koj razbira sto e brci kako traktor.
Некој лагер ти има отидено, операција неопходна на моторот!
Може да ја заебеш и радалицата?!
 
Пошто е дизел, а и 1.9 можеш да одиш со 66Ah или евентуално 75Ah. Види каков е стариот, па стави ист. Плус иде и зима, па мислам дека 75ка ќе ти одговара подобро. И би ти препорачал Искра (77Ah). Разликата во цена е ептен мала (2-300 ден), иста големина е со 66ка, но е помоќен.

Ти благодарам на информацијата.
 
edno prasanje od mene prasuvav desetina majstori, ja palam kolata i se slisa nekoe tropanje koe odi na zivci bezrazlika na kolkava gas e isto si tropa, eden vika ventilite, gi steluvav, eden nekoe lance tamu i toa go smeniv, a tropanjeto pak ne se e izgubilo, go snema malce koja ja zemav od steluvanje no sega povtorno si tropa, posebno sea koga e ladna se slusa poveke a i koga zagree isto si tropa no pomalku se slusa , neka kazuva koj razbira sto e brci kako traktor.

Види да не е нешто до менувачот оти имам видено лади каде им тропа менувачот па да не е до тоа.
 
И мене ми мириса на отварање на мотор си измерил компресија???
 
Скинат држач???
-кај мене тропаше така кога беше ладна машината,после си работеше убаво...испадна до тоа дека е...

Скинатиот држач тропа после давање туража, т.е кога се смирува моторот, особено долниот држач тоа го прави.

Нема врска ова со тоа. Овде се гледа дека е некој лагер бидејќи се работи за метал што ги менува својствата со различна температура т.е кажува самиот дека со зголемена темпертура тропањето помалку се слуша, а на пониска повеќе. Значи се работи за елемент ВО моторот бидејќи има деформација на секој метал на различна температура. Во случајот бидејќи тој дел си прави некое лежиште кога е загреан, затоа помалку се слуша.

Еве ви го одговорот.
 
Скинатиот држач тропа после давање туража, т.е кога се смирува моторот, особено долниот држач тоа го прави.
Грешка си...кога не го турирав моторот,зимаше замав и повеќе вибрираше,а кога ќе го турирав се смируваше значително...1500 рпм беа доволни да се намалат вибрациите...Фала Богу го средив тој проблем...
 
a koj ti kazal lageri deka se kaj mene taka pravese. pa bea izedeni klipovite od strana i kako sto odele mavale po cidot na cilindarot. koa ke se zagreese kolata so shirenje na materijalot ne se primetuvase tolku ama na ladno se slusase ubavo kako shtraka
 
Eee до кај ја донесовте работата... можи да тропка од 16436678 причини. А и дечкото згора на тоа не не удостои со ниту еден пост, која марка на возило ја има, што штелувал/чачкал, така да мислам дека понатаму коментирање во тој правец на темата е непотребно.
 
Грешка си...кога не го турирав моторот,зимаше замав и повеќе вибрираше,а кога ќе го турирав се смируваше значително...1500 рпм беа доволни да се намалат вибрациите...Фала Богу го средив тој проблем...

Значи не знам дали добро го сфати мојот пост. Не реков на турирање! Реков кога не турираш од високи обртаи моторот кога се смирува нели вибрира (Заради инерционите сили во моторот и лежиштата на држачите). Ако е јаден некој држач тука почнува да тропа (како и при ниска туража т.е кога колата не е загреана па има вибрирање).

Сепак убаво кажа Џиш, не е финтата само вака да погодуваме што е. Единствено што знаеме е дека не се вентили и сл., туку е нешто внатре во моторот. Можат да бидат многу работи. Криви клипњачи, деформација на клип (мада овие двете ептен многу се познаваат за било кој искусен мајстор ама ајде...).

Нема многу што може да ги даде тие симптоми. Мислам на тоа дали се држачи или е моторот. Менувачот како прво прави поинакви звуци кога не е во ред за разлика од моторот. Проблемот за држачите веќе го објаснавме дека неможе да биде. Вентилите биле проверени. Бучавата се намалувала при зголемена температура на мотор (следи дека се од метал и си прават лежиште), ЕРГО...проблемот е некаде во внатрешноста на моторот.
 
Имам 307 произведена крај на 2007, денес ми стигна писмо да сум отишол да ми сменеле софтвер за да не ми се гаселе светлата. Некој чул за нешто вакво?
najverojatno se raboti za servisen povik vo fabrikata utvrdle deka na nekoja serija na 307 modelot od taa godina ima problem so toj softver i gi povikuvaat sopstvenicite vo servis
 
Со Citroen C3 така направија во 2004 година се сеќавам. Цел софтвер за електриката беше променат. Така што убаво е да се оди!
 
сакав да прашам некој поискусен кој се разбира од автомобили.Кои може да се најчести причини за откажување на пумпата за бензин (се работи конкретно за Golf mk5)...фала однапред
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom