Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
Да е пукнат блокот не би требало да тече ве молам за мислење секое ке ми биде од корист[DOUBLEPOST=1555359018][/DOUBLEPOST]
Да е пукнат блокот не би требало да тече ве молам за мислење секое ке ми биде од корист
Дали е можно да е нешто поврзано со водна пумпа
 
Да е пукнат блокот не би требало да тече ве молам за мислење секое ке ми биде од корист
Какво мислење да ти кажам,така слободно да си тече поток вода од казанче у картер треба да има дупка 1см,а не пробиен дихтунг или прсната глава.И нема шанси колата да запали[DOUBLEPOST=1555359178][/DOUBLEPOST]Што вели мајсторот?[DOUBLEPOST=1555359240][/DOUBLEPOST]
Да е пукнат блокот не би требало да тече ве молам за мислење секое ке ми биде од корист[DOUBLEPOST=1555359018][/DOUBLEPOST]
Дали е можно да е нешто поврзано со водна пумпа
Ако е водна пумпа ке тече под кола,а не у картер[DOUBLEPOST=1555359302][/DOUBLEPOST]Види ти негде од страна да не се слива водата па да тече покрај штопната,а не од самата дупка на штопната
 
Какво мислење да ти кажам,така слободно да си тече поток вода од казанче у картер треба да има дупка 1см,а не пробиен дихтунг или прсната глава.И нема шанси колата да запали[DOUBLEPOST=1555359178][/DOUBLEPOST]Што вели мајсторот?[DOUBLEPOST=1555359240][/DOUBLEPOST]
Ако е водна пумпа ке тече под кола,а не у картер[DOUBLEPOST=1555359302][/DOUBLEPOST]Види ти негде од страна да не се слива водата па да тече покрај штопната,а не од самата дупка на штопната
Не друже од самата штопна тече ве молам кажете што да правам мајсторот вели или пукнат блок или глава ама до толку без притисок да тече не знам
 
Не друже од самата штопна тече ве молам кажете што да правам мајсторот вели или пукнат блок или глава ама до толку без притисок да тече не знам
Нема да пали колата другар,мене ми проби дихтунг на Опел Астра и тоа на ново од салон купена,па трошеше на 100км литро антифриз и на сабајле ја верглав 2-3 минути и едвај палеше,па облак бел оставав позади мене.У твојот случај на угасната да тече водата што ја сипаш во казанчето доле од картер е луда работа.Па уште да пали чакмак.Оди измери компресија уште утре и ке знаеш што е
 
немора да значи да губи компресија. едноставно ако е пукнатината помеѓу каналите за вода и масло...само водата ќе оди во картерот.
значи во моторот има компресионен простор, маслен и воден. сите се меѓусебно изолирани, и можи да се мешаат вода и масло, можи во компресиониот дел.....
 
немора да значи да губи компресија. едноставно ако е пукнатината помеѓу каналите за вода и масло...само водата ќе оди во картерот.
значи во моторот има компресионен простор, маслен и воден. сите се меѓусебно изолирани, и можи да се мешаат вода и масло, можи во компресиониот дел.....
Влага вода у моторот у неговиот случај,го пере тој цилиндар и клипот и мора копмресијата да излегува од кај што е пробиено.Од местото каде навлегува водата од таму ке излага компресијата.Ама и во тој случај или ке прегрева или нема да може работна да постигне[DOUBLEPOST=1555361676][/DOUBLEPOST]Нема шанси никакви,на угасната кола водата да стигне од казанче у картер
 
Ви пишав првиот пат кога ми помеша не ја малеше температурата а сега се функционира нормално ке качи темпертура се вклучува вентилаторот и се намалува ама ова со водата стварно не ми е јасно
 
Ви пишав првиот пат кога ми помеша не ја малеше температурата а сега се функционира нормално ке качи темпертура се вклучува вентилаторот и се намалува ама ова со водата стварно не ми е јасно
На механичар носи ја и нека го реши проблемот.Земи си ја во исправна состојба[DOUBLEPOST=1555364087][/DOUBLEPOST]https://youtu.be/BQuB0z5NxWI
Еве ти пробиен дихтунг,ја исфрла водата надвор и се појавуваат меури како последица што ја фрла компресијата од моторот
 
Последно уредено:
Која исплатливост ја гледаш у тие коли? Плинот да го вградиш ќе те кошта па и да ти троши 30% бензин. Имам гледано кога расклопуваат таков 2.0, толку искомплицирана работа немам видено.

Затоа и пишав дали е исплатливо плин на турбо мотор. Башка сега сите понови бензинци се турбо. Значи опцијата плин повеќе не влага во игра. А не сакам да е постара колата од 5-6 год , несакам ни дизел . Исто несакам ни хечбек со 1.2 или 1.4 мотор...

На тие мотори не се препорачува плин.И у Плимонт тешко се нафаќаат,уствари се нафаќаат ама не ти гарантираат дека нема да имаш проблеми со дизните.Тие мотори и онака имаат проблем со запушување на дизни уште на плин има мајка да им се ебе на дизните.И самите ми имаат кажано дека тие што вградиле плин на тие мотори имале проблеми.TFSI и плин е недобитна комбинација


Имам пријател кој што има Шкода Суперб 2012та год 1.4 TSI . Откако е купена се вози на плин и уште нема никаков проблем... И дали TSI и TFSI моторите се исти , мислам дали има некоја разлика меѓу нив . Гледам кај VW , Skoda имаат TSI ознака , а кај Audi TFSI , а од иста генерација.
 
Затоа и пишав дали е исплатливо плин на турбо мотор. Башка сега сите понови бензинци се турбо. Значи опцијата плин повеќе не влага во игра. А не сакам да е постара колата од 5-6 год , несакам ни дизел . Исто несакам ни хечбек со 1.2 или 1.4 мотор...




Имам пријател кој што има Шкода Суперб 2012та год 1.4 TSI . Откако е купена се вози на плин и уште нема никаков проблем... И дали TSI и TFSI моторите се исти , мислам дали има некоја разлика меѓу нив . Гледам кај VW , Skoda имаат TSI ознака , а кај Audi TFSI , а од иста генерација.
Кога купував кола несакав да биде дизел.Затоа се јавив у плимонт ми улета туран 1.6 дали тси дали тсфи не ми текнуе.Ми рекоа секој што уградил плин на на такви мотори имал проблеми.А има богами доста луге што се жалат по бугарски,српски и хрватски форуми од дизните а немаат плин вградено
 
Затоа и пишав дали е исплатливо плин на турбо мотор. Башка сега сите понови бензинци се турбо. Значи опцијата плин повеќе не влага во игра. А не сакам да е постара колата од 5-6 год , несакам ни дизел . Исто несакам ни хечбек со 1.2 или 1.4 мотор...




Имам пријател кој што има Шкода Суперб 2012та год 1.4 TSI . Откако е купена се вози на плин и уште нема никаков проблем... И дали TSI и TFSI моторите се исти , мислам дали има некоја разлика меѓу нив . Гледам кај VW , Skoda имаат TSI ознака , а кај Audi TFSI , а од иста генерација.

Сепак има разлика ТСИ и ТФСИ . Вградување плин на ТСИ е полесно монтирање и добро поднесува на плин додека кај ТФСИ е поскапо за вградување бидејќи е турбо фул што значи сите дизни поединечно се подесува и штелување а кај ТСИ нема потреба

FSI = Fuel Stratified Injection
TSI = Turbo Stratified Injection
TFSI = Turbo Fuel Stratified Injection


Sent from my iPad using Tapatalk
 
Последно уредено:
Сепак има разлика ТСИ и ТФСИ . Вградување плин на ТСИ е полесно монтирање и добро поднесува на плин додека кај ТФСИ е поскапо за вградување бидејќи е турбо фул што значи сите дизни поединечно се подесува и штелување а кај ТСИ нема потреба

FSI = Fuel Stratified Injection
TSI = Turbo Stratified Injection
TFSI = Turbo Fuel Stratified Injection


Sent from my iPad using Tapatalk
Isti se, i tsi i tfsi se turbo gdi so direct injection a fsi e gdi bez turbo.
 
Затоа и пишав дали е исплатливо плин на турбо мотор. Башка сега сите понови бензинци се турбо. Значи опцијата плин повеќе не влага во игра. А не сакам да е постара колата од 5-6 год , несакам ни дизел . Исто несакам ни хечбек со 1.2 или 1.4 мотор...




Имам пријател кој што има Шкода Суперб 2012та год 1.4 TSI . Откако е купена се вози на плин и уште нема никаков проблем... И дали TSI и TFSI моторите се исти , мислам дали има некоја разлика меѓу нив . Гледам кај VW , Skoda имаат TSI ознака , а кај Audi TFSI , а од иста генерација.
Како се нафатил суперб со 1.4 мотор да купи само не ми е јасно.Како им се купуе такво ауто со тој мотор....
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom