- Член од
- 9 декември 2018
- Мислења
- 14
- Поени од реакции
- 1
ДаЧекај малку.Ти сипаш вода у казанчето за вода,а таа иста вода истекува од штопната каде се испушта уљето???
ДаЧекај малку.Ти сипаш вода у казанчето за вода,а таа иста вода истекува од штопната каде се испушта уљето???
Да не пали колата,да не у возна состојба ке знаев што да ти одговорам.Вака незнам што да ти кажам.
Да е пукнат блокот не би требало да тече ве молам за мислење секое ке ми биде од корист[DOUBLEPOST=1555359018][/DOUBLEPOST]
Дали е можно да е нешто поврзано со водна пумпаДа е пукнат блокот не би требало да тече ве молам за мислење секое ке ми биде од корист
Какво мислење да ти кажам,така слободно да си тече поток вода од казанче у картер треба да има дупка 1см,а не пробиен дихтунг или прсната глава.И нема шанси колата да запали[DOUBLEPOST=1555359178][/DOUBLEPOST]Што вели мајсторот?[DOUBLEPOST=1555359240][/DOUBLEPOST]Да е пукнат блокот не би требало да тече ве молам за мислење секое ке ми биде од корист
Ако е водна пумпа ке тече под кола,а не у картер[DOUBLEPOST=1555359302][/DOUBLEPOST]Види ти негде од страна да не се слива водата па да тече покрај штопната,а не од самата дупка на штопнатаДа е пукнат блокот не би требало да тече ве молам за мислење секое ке ми биде од корист[DOUBLEPOST=1555359018][/DOUBLEPOST]
Дали е можно да е нешто поврзано со водна пумпа
Не друже од самата штопна тече ве молам кажете што да правам мајсторот вели или пукнат блок или глава ама до толку без притисок да тече не знамКакво мислење да ти кажам,така слободно да си тече поток вода од казанче у картер треба да има дупка 1см,а не пробиен дихтунг или прсната глава.И нема шанси колата да запали[DOUBLEPOST=1555359178][/DOUBLEPOST]Што вели мајсторот?[DOUBLEPOST=1555359240][/DOUBLEPOST]
Ако е водна пумпа ке тече под кола,а не у картер[DOUBLEPOST=1555359302][/DOUBLEPOST]Види ти негде од страна да не се слива водата па да тече покрај штопната,а не од самата дупка на штопната
Нема да пали колата другар,мене ми проби дихтунг на Опел Астра и тоа на ново од салон купена,па трошеше на 100км литро антифриз и на сабајле ја верглав 2-3 минути и едвај палеше,па облак бел оставав позади мене.У твојот случај на угасната да тече водата што ја сипаш во казанчето доле од картер е луда работа.Па уште да пали чакмак.Оди измери компресија уште утре и ке знаеш што еНе друже од самата штопна тече ве молам кажете што да правам мајсторот вели или пукнат блок или глава ама до толку без притисок да тече не знам
Влага вода у моторот у неговиот случај,го пере тој цилиндар и клипот и мора копмресијата да излегува од кај што е пробиено.Од местото каде навлегува водата од таму ке излага компресијата.Ама и во тој случај или ке прегрева или нема да може работна да постигне[DOUBLEPOST=1555361676][/DOUBLEPOST]Нема шанси никакви,на угасната кола водата да стигне од казанче у картернемора да значи да губи компресија. едноставно ако е пукнатината помеѓу каналите за вода и масло...само водата ќе оди во картерот.
значи во моторот има компресионен простор, маслен и воден. сите се меѓусебно изолирани, и можи да се мешаат вода и масло, можи во компресиониот дел.....
На механичар носи ја и нека го реши проблемот.Земи си ја во исправна состојба[DOUBLEPOST=1555364087][/DOUBLEPOST]https://youtu.be/BQuB0z5NxWIВи пишав првиот пат кога ми помеша не ја малеше температурата а сега се функционира нормално ке качи темпертура се вклучува вентилаторот и се намалува ама ова со водата стварно не ми е јасно
Затоа и пишав дали е исплатливо плин на турбо мотор. Башка сега сите понови бензинци се турбо. Значи опцијата плин повеќе не влага во игра. А не сакам да е постара колата од 5-6 год , несакам ни дизел . Исто несакам ни хечбек со 1.2 или 1.4 мотор...Која исплатливост ја гледаш у тие коли? Плинот да го вградиш ќе те кошта па и да ти троши 30% бензин. Имам гледано кога расклопуваат таков 2.0, толку искомплицирана работа немам видено.
На тие мотори не се препорачува плин.И у Плимонт тешко се нафаќаат,уствари се нафаќаат ама не ти гарантираат дека нема да имаш проблеми со дизните.Тие мотори и онака имаат проблем со запушување на дизни уште на плин има мајка да им се ебе на дизните.И самите ми имаат кажано дека тие што вградиле плин на тие мотори имале проблеми.TFSI и плин е недобитна комбинација
Кога купував кола несакав да биде дизел.Затоа се јавив у плимонт ми улета туран 1.6 дали тси дали тсфи не ми текнуе.Ми рекоа секој што уградил плин на на такви мотори имал проблеми.А има богами доста луге што се жалат по бугарски,српски и хрватски форуми од дизните а немаат плин вграденоЗатоа и пишав дали е исплатливо плин на турбо мотор. Башка сега сите понови бензинци се турбо. Значи опцијата плин повеќе не влага во игра. А не сакам да е постара колата од 5-6 год , несакам ни дизел . Исто несакам ни хечбек со 1.2 или 1.4 мотор...
Имам пријател кој што има Шкода Суперб 2012та год 1.4 TSI . Откако е купена се вози на плин и уште нема никаков проблем... И дали TSI и TFSI моторите се исти , мислам дали има некоја разлика меѓу нив . Гледам кај VW , Skoda имаат TSI ознака , а кај Audi TFSI , а од иста генерација.
Сепак има разлика ТСИ и ТФСИ . Вградување плин на ТСИ е полесно монтирање и добро поднесува на плин додека кај ТФСИ е поскапо за вградување бидејќи е турбо фул што значи сите дизни поединечно се подесува и штелување а кај ТСИ нема потребаЗатоа и пишав дали е исплатливо плин на турбо мотор. Башка сега сите понови бензинци се турбо. Значи опцијата плин повеќе не влага во игра. А не сакам да е постара колата од 5-6 год , несакам ни дизел . Исто несакам ни хечбек со 1.2 или 1.4 мотор...
Имам пријател кој што има Шкода Суперб 2012та год 1.4 TSI . Откако е купена се вози на плин и уште нема никаков проблем... И дали TSI и TFSI моторите се исти , мислам дали има некоја разлика меѓу нив . Гледам кај VW , Skoda имаат TSI ознака , а кај Audi TFSI , а од иста генерација.
Isti se, i tsi i tfsi se turbo gdi so direct injection a fsi e gdi bez turbo.Сепак има разлика ТСИ и ТФСИ . Вградување плин на ТСИ е полесно монтирање и добро поднесува на плин додека кај ТФСИ е поскапо за вградување бидејќи е турбо фул што значи сите дизни поединечно се подесува и штелување а кај ТСИ нема потреба
FSI = Fuel Stratified Injection
TSI = Turbo Stratified Injection
TFSI = Turbo Fuel Stratified Injection
Sent from my iPad using Tapatalk
Како се нафатил суперб со 1.4 мотор да купи само не ми е јасно.Како им се купуе такво ауто со тој мотор....Затоа и пишав дали е исплатливо плин на турбо мотор. Башка сега сите понови бензинци се турбо. Значи опцијата плин повеќе не влага во игра. А не сакам да е постара колата од 5-6 год , несакам ни дизел . Исто несакам ни хечбек со 1.2 или 1.4 мотор...
Имам пријател кој што има Шкода Суперб 2012та год 1.4 TSI . Откако е купена се вози на плин и уште нема никаков проблем... И дали TSI и TFSI моторите се исти , мислам дали има некоја разлика меѓу нив . Гледам кај VW , Skoda имаат TSI ознака , а кај Audi TFSI , а од иста генерација.