- Член од
- 14 октомври 2010
- Мислења
- 5.128
- Поени од реакции
- 15.959
1. Brooklyn (2015) - 9/10
2. Papillon (2017) - 6/10
3. Green book (2018) - 9/10
4. Perfume: The story of a murderer (2006) - 8/10 Погрозен филм не памтам одамна да сум гледала. Се спротивно од фил гуд филм е ова, мислам дека немаше момент да не се осетам мизерно, па и после гледањето некое време. Актерот видов дека на Глобусите зеде награда, ете ради него и може да прегледам тоа мини серијата, пошто ваму изглуми одлично.
5. The favourite (2018) - 5/10 Мислам дека жениве решиле да направат филм за три жени, пошто тоа сега е као модерно и empowering, притоа вметнале некоја "шега" овде-онде колку да се каже дека има содржина некаква, и ете ти филм без кој можевме да поминеме во животот. Немам ништо против три жени во филм, само тоа да е фино спакувано и да има цел. Ова е филм без цел, од кој ништо не научивме, пак не знам која беше кралицата искрено, нити што направила, нити за што било битно да се прави филм за нејзе. Може немаше да ме живцира ако не беше толку хајпуван и пикнат годинава во сите можни награди.
6. 101 dalmatians (1996) - 7/10
7. What they had (2018) - 7/10
8. Unbreakable (2000) - 6/10
9. Split (2016) - 9/10 Одамна го меркав МекАвој, али после ова ми е во топ актери. Ме хајпна за Glass, се надевам дека ќе биде добар ко овој дел и дека трилогијата ќе има некој интересен крај.
10. Bohemian rhapsody (2018) - 10/10 Тука решив да бидам пристрасна и да не оценувам само филм ко филм, зашто така ќе добиеше 7. Му дадов 10ка зашто мислам дека е добра реклама за помладиве генерации да откријат и да слушаат нешто квалитетно за разлика од ѓубрето на балканов и во странство што се пласира ко музика моментално. Значи и од помодарство да го гледаат филмов, може ќе им се допаѓа некоја песна и ќе се заинтересираат, ако ништо друго бар ќе научат, се надевам, да го гледаат Фреди ко повеќе од педер и една од првите славни особи што умрела од компликации од сида. Сцената од Парфем кога се сите као bewitched = изведбата на Квин на Live aid-от. Одличен крај.
2. Papillon (2017) - 6/10
3. Green book (2018) - 9/10
4. Perfume: The story of a murderer (2006) - 8/10 Погрозен филм не памтам одамна да сум гледала. Се спротивно од фил гуд филм е ова, мислам дека немаше момент да не се осетам мизерно, па и после гледањето некое време. Актерот видов дека на Глобусите зеде награда, ете ради него и може да прегледам тоа мини серијата, пошто ваму изглуми одлично.
5. The favourite (2018) - 5/10 Мислам дека жениве решиле да направат филм за три жени, пошто тоа сега е као модерно и empowering, притоа вметнале некоја "шега" овде-онде колку да се каже дека има содржина некаква, и ете ти филм без кој можевме да поминеме во животот. Немам ништо против три жени во филм, само тоа да е фино спакувано и да има цел. Ова е филм без цел, од кој ништо не научивме, пак не знам која беше кралицата искрено, нити што направила, нити за што било битно да се прави филм за нејзе. Може немаше да ме живцира ако не беше толку хајпуван и пикнат годинава во сите можни награди.
6. 101 dalmatians (1996) - 7/10
7. What they had (2018) - 7/10
8. Unbreakable (2000) - 6/10
9. Split (2016) - 9/10 Одамна го меркав МекАвој, али после ова ми е во топ актери. Ме хајпна за Glass, се надевам дека ќе биде добар ко овој дел и дека трилогијата ќе има некој интересен крај.
10. Bohemian rhapsody (2018) - 10/10 Тука решив да бидам пристрасна и да не оценувам само филм ко филм, зашто така ќе добиеше 7. Му дадов 10ка зашто мислам дека е добра реклама за помладиве генерации да откријат и да слушаат нешто квалитетно за разлика од ѓубрето на балканов и во странство што се пласира ко музика моментално. Значи и од помодарство да го гледаат филмов, може ќе им се допаѓа некоја песна и ќе се заинтересираат, ако ништо друго бар ќе научат, се надевам, да го гледаат Фреди ко повеќе од педер и една од првите славни особи што умрела од компликации од сида. Сцената од Парфем кога се сите као bewitched = изведбата на Квин на Live aid-от. Одличен крај.