Prijavi vo agencija za zastita na potrosuvaci,i da vidis kako ke ti najdat A varijanta
Ако купувачот е сигурен дека, навистина продавачите му подвалиле друг уред и го ставиле во заблуда -дека купува сосема друг уред, со објаснување дека -тоа е едно исто, а разликата во ознаките-не е ништо само во една буква е разликата, купувачот треба да поднесе претставка до Организаицијата за заштита на потрошувачите, како и до Државниот пазарен инспекторат-ВЕДНАШ ( пред тоа нека ги извести ппродавачите дека е ставен во заблуда и дека доколку не се поправат, ќе се обрати таму и таму).
Не е и лоша идејата, дури мислам дека и пожелно е да се обрати до DAIKIN за да претходно се увери дали навистина е ставен во заблуда. Ова не смеее да се остави без СООДВЕТНА РЕАКЦИЈА.
Еве, колку може да значи размената на информации на овој форум. Да не беше тој, ова ќе си останеше само на тоа да купувачот постојано во себе чуствува дека нешто не е во ред и дека е измамен.
ПРЕДЛАГАМ:
1. Поискусните на овој форум и кој добро бараат со англискиот јазик, по добивање на подетални информации од купувачот за случајот со набавката на уредот и неговите ознаки, да му помогнат на начин што ќе се обратат до DAIKIN за да побараат информации за да се расчисти дилемата-дали купувачот е ставен во заблуда.
2. Доколку се потврдат сомневањата на купувачот, повратните информации од DAIKIN да се проследат до купувачот, а тој да се обрати најпрво до продавачот, а во зависност од одговорот да се обрати и до Организацијата за заштита на правата на потрошувачите со претставка, како и до Државниот пазарен инспекторат.
ЕДЕН ЗА СИТЕ, СИТЕ ЗА ЕДЕН !