Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
Форд Фокус 1.2 од 2006 година не постои.

Sent from my EVA-L09 using Tapatalk
 
Здраво да прашам, зошто новите коли 2005 нагоре дизел од издувот испуштаат мирис кој што е поразличен од постарите коли, фала.
 
Дали знае некој зошто понекогаш при кочење треба да стиснам со сета сила на педалата? Обично се случува кога колата не е загреана и при вртење скроз на лево или десно?
 
Дали знае некој зошто понекогаш при кочење треба да стиснам со сета сила на педалата? Обично се случува кога колата не е загреана и при вртење скроз на лево или десно?
ako vozes opel, najcest problem e abs pumpata. Proveri i plockute da ne se istroseni, glicerin dali ima dovolno, proveri diskovi....[DOUBLEPOST=1534154578][/DOUBLEPOST]
Здраво да прашам, зошто новите коли 2005 нагоре дизел од издувот испуштаат мирис кој што е поразличен од постарите коли, фала.
DPF filter. ako e nov mirisa na pamuk i mava miris kako na plastika.
 
ako vozes opel, najcest problem e abs pumpata. Proveri i plockute da ne se istroseni, glicerin dali ima dovolno, proveri diskovi....[DOUBLEPOST=1534154578][/DOUBLEPOST]
DPF filter. ako e nov mirisa na pamuk i mava miris kako na plastika.
Еден мал опис ваде мирис како на киселина на тоа мислев
 
Еден мал опис ваде мирис како на киселина на тоа мислев
Па тоа е од филтерот. Астра х зедов пред 2 недели и мириса кога се туражира а најчесто кога е топла колата
 
sakam da izvadam zelen karton na kolata, ama se vodi na tatkovo ime , ke mi treba polnomostvo za nadvor od drzavata i kade se vadi istoto ?
 
Проблем со Голф 4 Тди 2000
На отворен пат или на автопат кога ќе го подзгазам малку пушта црн чад назад и кога ќе дојде до 2-2500 обртаи, се осетува наеднаш намалување на снагата. Гаста до крај и не сака повеќе од 2.500. Пробав со неколку маф сензори пак исто (со овој сега испушта црн чад снага до 2.500 обрт) Мајстори ми велат за нов, ама незнам, дан ми праи исто па за џабе да врлам 7 илјадарки...
 
Проблем со Голф 4 Тди 2000
На отворен пат или на автопат кога ќе го подзгазам малку пушта црн чад назад и кога ќе дојде до 2-2500 обртаи, се осетува наеднаш намалување на снагата. Гаста до крај и не сака повеќе од 2.500. Пробав со неколку маф сензори пак исто (со овој сега испушта црн чад снага до 2.500 обрт) Мајстори ми велат за нов, ама незнам, дан ми праи исто па за џабе да врлам 7 илјадарки...

Можеби е турбото...он него можи да чади мотор. Можеби се дизните....
sakam da izvadam zelen karton na kolata, ama se vodi na tatkovo ime , ke mi treba polnomostvo za nadvor od drzavata i kade se vadi istoto ?
Мора полномошно.....јас вадам 4 години со ред
 
Проблем со Голф 4 Тди 2000
На отворен пат или на автопат кога ќе го подзгазам малку пушта црн чад назад и кога ќе дојде до 2-2500 обртаи, се осетува наеднаш намалување на снагата. Гаста до крај и не сака повеќе од 2.500. Пробав со неколку маф сензори пак исто (со овој сега испушта црн чад снага до 2.500 обрт) Мајстори ми велат за нов, ама незнам, дан ми праи исто па за џабе да врлам 7 илјадарки...

Стави го на компјутер па ќе ти кажат точно што му е, со претпоставки од разни мајстори све ќе смениш и пак ќе ти чури.
 
Проблем со Голф 4 Тди 2000
На отворен пат или на автопат кога ќе го подзгазам малку пушта црн чад назад и кога ќе дојде до 2-2500 обртаи, се осетува наеднаш намалување на снагата. Гаста до крај и не сака повеќе од 2.500. Пробав со неколку маф сензори пак исто (со овој сега испушта црн чад снага до 2.500 обрт) Мајстори ми велат за нов, ама незнам, дан ми праи исто па за џабе да врлам 7 илјадарки...
дизните ти се при крај и затоа ти фрла чад. Колата што неприма е поради слаб притисок на нафта или проблем со маф сензоро. Провери и N75 Lt вентил можи и тој да заебава.
црево за вакум најчест проблем. Ако е проблем со електроника на компјутер ќе кажи. не купувај делови се додека не се открие проблемот.
 
Стави го на компјутер па ќе ти кажат точно што му е, со претпоставки од разни мајстори све ќе смениш и пак ќе ти чури.
На комп ми истава Airflow sensor, Нешто пумпа за висок притисок, и егр (исклучен).
Скоро сите мајстори велат дек е мафо...[DOUBLEPOST=1534173644][/DOUBLEPOST]
дизните ти се при крај и затоа ти фрла чад. Колата што неприма е поради слаб притисок на нафта или проблем со маф сензоро. Провери и N75 Lt вентил можи и тој да заебава.
црево за вакум најчест проблем. Ако е проблем со електроника на компјутер ќе кажи. не купувај делови се додека не се открие проблемот.
Само со овој што е на колата моментално испушта чад, со другите не, ама нема снага со нив. На компјутер ја проверуваат со една програма Wow од Wurth...
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom