Здраво, Барам совет некој да ми помогне околу виљушката на Biser-Ohrid MTB велосипед. Имам проблем со чукање на виљушката при кочење (напред-назад). Проблемот го гледам во изедени/скршени пластики на средишниот дел од виљушката, внатре во заштитната гума. Прикажани се на сликата и виљушката од велосипедот а и самите изедени/скршени пластики. Не го знам нивното вистинско име (стручен термин а ниту улога) а и самиот тип на виљушка (знам дека е од евтините со федери). Ме интересира за каков тип на виљушка станува збор, како може да ги набавам/најдам тие пластични прстени, како може да го средам проблемот???? Секој совет е добредојден !!!
Мислам дека се slider sleeves за кои што зборев во минатиот пост. Не го вози во ваква состојба бидејќи можно е да има некој остар агол од пластиката насочен кон телескопот и да ти го гребе како што оди виљушката горе-долу.
Види ако можеш да најдеш ознака со марката и моделот на виљушката и барај дел по тоа, но за постари модели се сомневам дека лесно ќе најдеш дел.
Најдобра варијанта ти е да најдеш виљушка на старо, или да го извадиш делот и здравиот од другата страна и да го споредиш и побараш со некој доволно сличен во димензии со кој ќе можеш да ја поправиш.[DOUBLEPOST=1528752394][/DOUBLEPOST]
Drustvo so sto e najdobro da se podmackuva lanecot?nekoj vikaat so nekoj si sprey imalo nekoj vikaat so maslo imalo posebno za prasina posebno za vlazno vreme sto mislite vie I sto koristite
Prvo isperi go so famin da bide cist potoa so voda, otkako ke go isperes prebrisi go i ostavi go da se isusi. Najdobro e da se podmackuva so ulje za lanci za tocaci ako nemas takvo togas moze so motorno ulje no so najretka gradacija, po edna kapka na sekoj link, na sekoi 120 - 150 pominati km. se povtoruva postapkata.
За надворешно чистење - нафта (не дизел, права нафта). Или цел ќе го ставиш во канче со нафта и ќе го оставиш преку ноќ, или со четка ќе го поминеш надворешно додека не ја добие оригиналната боја и се што е насобрано на него не испадне. Можеш и со Virosol, но сеуште не знам дали има кај нас и каде да се најде.
За внатрешно чистење мора со degreaser, обавезно да е на база на цитрус. Со вода никако.
После чистење го оставаш на топло или добро го загреваш за средството/средствата кои што си ги користел комплетно да испарат за да не го контаминираат уљето и да му ја намалат ефикасноста.
За подмачкување или специјално уље што го има по точкарниците, или уље за ланец на моторна пила. Можеш и со моторно уље за автомобил, но многу лесно и брзо собира ѓубре и бара редовно чистење. Важно е да не биде претенко за да излета брзо од ланецот и да не биде прегусто за да не може да влезе каде што треба.
Го ставаш капка по капка на секој ролер - најсигурна варијанта и знаеш дека не си испуштил место или си ставил премалку. Го вртиш ланецот неколку минути за да го разработиш и да влезе секаде каде што е потребно и вишокот го бришеш со крпа за да не ти привлекува ѓубре на надворешноста.