Општи вело муабети, прашања, совети

  • Креатор на темата Креатор на темата Anonymus1
  • Време на започнување Време на започнување
Здраво, Барам совет некој да ми помогне околу виљушката на Biser-Ohrid MTB велосипед. Имам проблем со чукање на виљушката при кочење (напред-назад). Проблемот го гледам во изедени/скршени пластики на средишниот дел од виљушката, внатре во заштитната гума. Прикажани се на сликата и виљушката од велосипедот а и самите изедени/скршени пластики. Не го знам нивното вистинско име (стручен термин а ниту улога) а и самиот тип на виљушка (знам дека е од евтините со федери). Ме интересира за каков тип на виљушка станува збор, како може да ги набавам/најдам тие пластични прстени, како може да го средам проблемот???? Секој совет е добредојден !!!
 

Attachments

  • 20180606_200431.jpg
    20180606_200431.jpg
    2,4 MB · Прегледи: 28
  • 20180606_200417.jpg
    20180606_200417.jpg
    1,8 MB · Прегледи: 29
  • 20180606_200412.jpg
    20180606_200412.jpg
    1,1 MB · Прегледи: 28
  • 20180606_200345.jpg
    20180606_200345.jpg
    2,2 MB · Прегледи: 26
  • 20180606_200523.jpg
    20180606_200523.jpg
    1,6 MB · Прегледи: 26
здраво за сите на кајгана форумот, бидејќи сум нов сакам да прашам која големина на Рамка на Роуд (road bike) велосипед би ми одговарала за мојата висина што ј имам? M големина, S големина, L големина итн? Ве молам за помош
 
здраво за сите на кајгана форумот, бидејќи сум нов сакам да прашам која големина на Рамка на Роуд (road bike) велосипед би ми одговарала за мојата висина што ј имам? M големина, S големина, L големина итн? Ве молам за помош
А да пишеше колку си висок?
 
50 или 52 цм должина на top tube, или во превод S големина.

а шо е това Top Tube другар? ке можиш да ми објаснеш како да провервам и јас? ке те замолам пиши ми :) фала
 
Шипката што иде од седиштето до воланот се вика топ тјуб. Пиши на гугл road bike explained и види слики. :) ти си за S големина од повеќето брендови

Sent from my SM-G930F using Tapatalk
 
Drustvo so sto e najdobro da se podmackuva lanecot?nekoj vikaat so nekoj si sprey imalo nekoj vikaat so maslo imalo posebno za prasina posebno za vlazno vreme sto mislite vie I sto koristite
 
Drustvo so sto e najdobro da se podmackuva lanecot?nekoj vikaat so nekoj si sprey imalo nekoj vikaat so maslo imalo posebno za prasina posebno za vlazno vreme sto mislite vie I sto koristite
Prvo isperi go so famin da bide cist potoa so voda, otkako ke go isperes prebrisi go i ostavi go da se isusi. Najdobro e da se podmackuva so ulje za lanci za tocaci ako nemas takvo togas moze so motorno ulje no so najretka gradacija, po edna kapka na sekoj link, na sekoi 120 - 150 pominati km. se povtoruva postapkata.
 
Во Грција често возат IDEAL велосипеди па да ве прашам дали фирмата IDEAL е грчка и какво мислење имате за велосипедите воопшто.[DOUBLEPOST=1528671551][/DOUBLEPOST]
Drustvo so sto e najdobro da se podmackuva lanecot?nekoj vikaat so nekoj si sprey imalo nekoj vikaat so maslo imalo posebno za prasina posebno za vlazno vreme sto mislite vie I sto koristite
Некои најпрво земаат четка за заби и со нафта или бензин го чистат целиот ланец и касетата. Откако ќе се исчисти со вода па со сува крпа и следи подмачкување со масло.
 
Здраво, Барам совет некој да ми помогне околу виљушката на Biser-Ohrid MTB велосипед. Имам проблем со чукање на виљушката при кочење (напред-назад). Проблемот го гледам во изедени/скршени пластики на средишниот дел од виљушката, внатре во заштитната гума. Прикажани се на сликата и виљушката од велосипедот а и самите изедени/скршени пластики. Не го знам нивното вистинско име (стручен термин а ниту улога) а и самиот тип на виљушка (знам дека е од евтините со федери). Ме интересира за каков тип на виљушка станува збор, како може да ги набавам/најдам тие пластични прстени, како може да го средам проблемот???? Секој совет е добредојден !!!

Мислам дека се slider sleeves за кои што зборев во минатиот пост. Не го вози во ваква состојба бидејќи можно е да има некој остар агол од пластиката насочен кон телескопот и да ти го гребе како што оди виљушката горе-долу.
Види ако можеш да најдеш ознака со марката и моделот на виљушката и барај дел по тоа, но за постари модели се сомневам дека лесно ќе најдеш дел.
Најдобра варијанта ти е да најдеш виљушка на старо, или да го извадиш делот и здравиот од другата страна и да го споредиш и побараш со некој доволно сличен во димензии со кој ќе можеш да ја поправиш.[DOUBLEPOST=1528752394][/DOUBLEPOST]
Drustvo so sto e najdobro da se podmackuva lanecot?nekoj vikaat so nekoj si sprey imalo nekoj vikaat so maslo imalo posebno za prasina posebno za vlazno vreme sto mislite vie I sto koristite
Prvo isperi go so famin da bide cist potoa so voda, otkako ke go isperes prebrisi go i ostavi go da se isusi. Najdobro e da se podmackuva so ulje za lanci za tocaci ako nemas takvo togas moze so motorno ulje no so najretka gradacija, po edna kapka na sekoj link, na sekoi 120 - 150 pominati km. se povtoruva postapkata.

За надворешно чистење - нафта (не дизел, права нафта). Или цел ќе го ставиш во канче со нафта и ќе го оставиш преку ноќ, или со четка ќе го поминеш надворешно додека не ја добие оригиналната боја и се што е насобрано на него не испадне. Можеш и со Virosol, но сеуште не знам дали има кај нас и каде да се најде.

За внатрешно чистење мора со degreaser, обавезно да е на база на цитрус. Со вода никако.

После чистење го оставаш на топло или добро го загреваш за средството/средствата кои што си ги користел комплетно да испарат за да не го контаминираат уљето и да му ја намалат ефикасноста.

За подмачкување или специјално уље што го има по точкарниците, или уље за ланец на моторна пила. Можеш и со моторно уље за автомобил, но многу лесно и брзо собира ѓубре и бара редовно чистење. Важно е да не биде претенко за да излета брзо од ланецот и да не биде прегусто за да не може да влезе каде што треба.
Го ставаш капка по капка на секој ролер - најсигурна варијанта и знаеш дека не си испуштил место или си ставил премалку. Го вртиш ланецот неколку минути за да го разработиш и да влезе секаде каде што е потребно и вишокот го бришеш со крпа за да не ти привлекува ѓубре на надворешноста.
 
Последно уредено:
Мислам дека се slider sleeves за кои што зборев во минатиот пост. Не го вози во ваква состојба бидејќи можно е да има некој остар агол од пластиката насочен кон телескопот и да ти го гребе како што оди виљушката горе-долу.
Види ако можеш да најдеш ознака со марката и моделот на виљушката и барај дел по тоа, но за постари модели се сомневам дека лесно ќе најдеш дел.
Најдобра варијанта ти е да најдеш виљушка на старо, или да го извадиш делот и здравиот од другата страна и да го споредиш и побараш со некој доволно сличен во димензии со кој ќе можеш да ја поправиш.[DOUBLEPOST=1528752394][/DOUBLEPOST]


За надворешно чистење - нафта (не дизел, права нафта). Или цел ќе го ставиш во канче со нафта и ќе го оставиш преку ноќ, или со четка ќе го поминеш надворешно додека не ја добие оригиналната боја и се што е насобрано на него не испадне. Можеш и со Virosol, но сеуште не знам дали има кај нас и каде да се најде.

За внатрешно чистење мора со degreaser, обавезно да е на база на цитрус. Со вода никако.

После чистење го оставаш на топло или добро го загреваш за средството/средствата кои што си ги користел комплетно да испарат за да не го контаминираат уљето и да му ја намалат ефикасноста.

За подмачкување или специјално уље што го има по точкарниците, или уље за ланец на моторна пила. Можеш и со моторно уље за автомобил, но многу лесно и брзо собира ѓубре и бара редовно чистење. Важно е да не биде претенко за да излета брзо од ланецот и да не биде прегусто за да не може да влезе каде што треба.
Го ставаш капка по капка на секој ролер - најсигурна варијанта и знаеш дека не си испуштил место или си ставил премалку. Го вртиш ланецот неколку минути за да го разработиш и да влезе секаде каде што е потребно и вишокот го бришеш со крпа за да не ти привлекува ѓубре на надворешноста.
јас ова си го користам1854055.jpg
 
Шипката што иде од седиштето до воланот се вика топ тјуб. Пиши на гугл road bike explained и види слики. :) ти си за S големина од повеќето брендови

А што ако земам со М големина на рамка, што ке биде? не е толку голема разликата нели?
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom