Општи вело муабети, прашања, совети

  • Креатор на темата Креатор на темата Anonymus1
  • Време на започнување Време на започнување
хм, нема да е проблематично дека нема амортизер? Низ град е ама пак дупки и тротоари такви ствари. Мислам го видов и овој коа разгледував.

Амортизерот во оваа ценовна рамка е само негативност. Тежок е и тешко реагира на ситни дупки (не го „пегла“ асфалтот), бонус е неквалитетната изработка поради која ќе се растропа за една сезона.

Знам дека е убаво и интересно да имаш точак што ќе наликува на планински и ќе делува „cool“ ама кај точаците со пониска цена важи правилото „less is more“.

Го пишував еднаш ова на темава: амортизер е комплицирана технологија. Потребна е прецизна изработка и оние добрите амортизери за велосипед почнуваат од 250 евра. Ти земаш цел точак за толку пари - замисли каков амортизер ќе добиеш? :)
 
Амортизерот во оваа ценовна рамка е само негативност. Тежок е и тешко реагира на ситни дупки (не го „пегла“ асфалтот), бонус е неквалитетната изработка поради која ќе се растропа за една сезона.

Знам дека е убаво и интересно да имаш точак што ќе наликува на планински и ќе делува „cool“ ама кај точаците со пониска цена важи правилото „less is more“.

Го пишував еднаш ова на темава: амортизер е комплицирана технологија. Потребна е прецизна изработка и оние добрите амортизери за велосипед почнуваат од 250 евра. Ти земаш цел точак за толку пари - замисли каков амортизер ќе добиеш?
Се согласувам во целост со тебе @Martinmkd , но во врска со виљушката ...Има солидни амортизери и добри амортизери за пониска цена кои вршат работа, на пример Suntour еве баш сега ја разгледував цената конкретно за Suntour XCR , од 130 евра нагоре што само по себе кажува дека се солидни :) П.С. Зборувам за оние амортизери со Lockout кои бркаат работа и за низ град, едноставно го заклучуваш и шибај градска вожња :)
 
Не се разбирам баш за да барам по огласи половни. Така да некој од овие два, или поефтин како нитрото што го имаше некоја страна порано. Сепак за рекреативна вожња ми е низ скопје.

Јас имам Кросс веќе 4 години со предниот амортизер не е кој знае што ама солиден и сум задоволен ни забегува ни тропа се си е исто како што купив само треба да одржуваш ве текот на зимата итн итн само единствена замерка е дека не е баш брз со две-четири пати вртење педали за разлика од Скот,Мерида,Трек е каде каде се подобри


Sent from my iPhone 6s Plus using Tapatalk
 
Не се разбирам баш за да барам по огласи половни. Така да некој од овие два, или поефтин како нитрото што го имаше некоја страна порано. Сепак за рекреативна вожња ми е низ скопје.

Само да знаеш Полар е српски производ со италијанска лиценца, а Кросс е бугарски производ со германска лиценца. А за амортизери за тие ефтини точаци баш нема никаков ефект се е само украс и маркетинг значи исти се тие како без амортизери. А мојот Кросс се е солидно ни тропа ништо не се чуе за тие 300 еура супер ми е ама нов со две години гаранција, а за Полар не знам


Sent from my iPhone 6s Plus using Tapatalk
 
Само да знаеш Полар е српски производ со италијанска лиценца, а Кросс е бугарски производ со германска лиценца. А за амортизери за тие ефтини точаци баш нема никаков ефект се е само украс и маркетинг значи исти се тие како без амортизери. А мојот Кросс се е солидно ни тропа ништо не се чуе за тие 300 еура супер ми е ама нов со две години гаранција, а за Полар не знам


Sent from my iPhone 6s Plus using Tapatalk
na izgled mi fati oko poise krosot i zatoa go postirav, megjutoa kje razgledam denes neso bez amortizeri kako toj polarot pogore. Verojatno e poise money worth, e sea da mi se svigja treba isto taka:)
 
na izgled mi fati oko poise krosot i zatoa go postirav, megjutoa kje razgledam denes neso bez amortizeri kako toj polarot pogore. Verojatno e poise money worth, e sea da mi se svigja treba isto taka:)

Тоа што ти се допаѓа земај го тоа, инаку Полар и Кросс се иста канта со различно пакување . Ама гледај кое е полесен за дигање мојот Кросс е лесен за дигање и си качувам по скалите


Sent from my iPhone 6s Plus using Tapatalk
 
Има солидни амортизери и добри амортизери за пониска цена кои вршат работа, на пример Suntour еве баш сега ја разгледував цената конкретно за Suntour XCR , од 130 евра нагоре што само по себе кажува дека се солидни

Можда малку претерав со цената, признавам. За 150 евра (ама на попуст) имаше RockShox XC30 нов, што спаѓа во категорија на солидни. Јас имав таков на мојот точак, трпи многу малтретирање. :) И XCR не е многу далеку од него во перформанси, особено верзиите со 32мм телескопи. :)
 
Можда малку претерав со цената, признавам. За 150 евра (ама на попуст) имаше RockShox XC30 нов, што спаѓа во категорија на солидни. Јас имав таков на мојот точак, трпи многу малтретирање. :) И XCR не е многу далеку од него во перформанси, особено верзиите со 32мм телескопи. :)

На монт бајкот ја имам Sountour XCR so 32 mm, добар е многу :)
 
На монт бајкот ја имам Sountour XCR so 32 mm, добар е многу :)
Со сета почит, тие 130+ ЕУР не кажуваат ама баш ништо. За "добар е многу" пробај од Rockshox Recon па нагоре по хиерархијата, брзо ќе осетиш што ти пишувам. ;)
 
Со сета почит, тие 130+ ЕУР не кажуваат ама баш ништо. За "добар е многу" пробај од Rockshox Recon па нагоре по хиерархијата, брзо ќе осетиш што ти пишувам. ;)
jas da vi kazam zedov od tie sto se HEAD amortizerot bukvalno sto se vika na najsmalo kamce reagira
 
Со сета почит, тие 130+ ЕУР не кажуваат ама баш ништо. За "добар е многу" пробај од Rockshox Recon па нагоре по хиерархијата, брзо ќе осетиш што ти пишувам. ;)

Добри се не викам не , тамам работа ...Rockshox се класа, но за да осетиш врвна моќ и класа на амортизер би било убаво да пробаш FOX :P Нема подобри , FOX се класа кој секој неможе да си ја дозволи
 
За солиден амортизер (во Rockshox хиерархијата) минимум 30 Silver и нагоре. Пошироки телескопи само ти даваат поголема стабилност, што е клучна кај 29-ките бидејќи имаш доста превиткување (flex) почнувајќи од гумите, бандажите се до рамот.
Поголем travel ти треба во зависност од нерамноста на теренот.

И не можеш да ги рачунаш ниските класи на Suntour (М3000, М3030, XCT, XCM, NEX) како добри. Тие не се рачунаат како прав амортизер, туку еластомер што за лубрикација користи... маст.


А исклучиво за градска вожња јас лично би одбрал:
челичен рам
челична виљушка (без амортизер)
челичен стем и волан
26-ки (27.5 максимум)
удобно седиште (по можнос Selle)
V-brake кочници

Алуминиумот иако е лесен, подобро ги пренесува вибрациите од патот преку рамот до седиштето и воланот (ја осеќаш секоја нерамнина во патот, што не се малку кај нас), и може да ти предизвика неудобност на долги релации.
28-ците мене лично ми се многу тромави за тесни градски патеки и избегнување дупки и пешаци.
Седиштето обавезно да ти е погодено за максимален комфорт (ширина, агол, мекост)
V-brake кочниците ти се наједноставни и најевтини за оддржување, и со добри пакни и здрави и прави бандажи галје немаш без разлика на брзина.
 
За солиден амортизер (во Rockshox хиерархијата) минимум 30 Silver и нагоре. Пошироки телескопи само ти даваат поголема стабилност, што е клучна кај 29-ките бидејќи имаш доста превиткување (flex) почнувајќи од гумите, бандажите се до рамот.
Поголем travel ти треба во зависност од нерамноста на теренот.

И не можеш да ги рачунаш ниските класи на Suntour (М3000, М3030, XCT, XCM, NEX) како добри. Тие не се рачунаат како прав амортизер, туку еластомер што за лубрикација користи... маст.


А исклучиво за градска вожња јас лично би одбрал:
челичен рам
челична виљушка (без амортизер)
челичен стем и волан
26-ки (27.5 максимум)
удобно седиште (по можнос Selle)
V-brake кочници

Алуминиумот иако е лесен, подобро ги пренесува вибрациите од патот преку рамот до седиштето и воланот (ја осеќаш секоја нерамнина во патот, што не се малку кај нас), и може да ти предизвика неудобност на долги релации.
28-ците мене лично ми се многу тромави за тесни градски патеки и избегнување дупки и пешаци.
Седиштето обавезно да ти е погодено за максимален комфорт (ширина, агол, мекост)
V-brake кочниците ти се наједноставни и најевтини за оддржување, и со добри пакни и здрави и прави бандажи галје немаш без разлика на брзина.

А конкретно за Suntour XCR со 32 mm телескоп , што мислење имаш ? :)
 
А конкретно за Suntour XCR со 32 mm телескоп , што мислење имаш ? :)

Добра за XC и нерамен терен, не многу добра за технички спустови и патеки каде што ќе најдеш голем број на длабоки дупки, камења и корења. Кај Suntour продуктите предност и мана е што се Quick Service Product (QSP), односно можеш и сам да ја сервисираш и да не ти влијае на гаранцијата за разлика од другите производители и притоа да има мала шанса да усереш нешто. Е сега проблемот се деловите.
Кај пониските класи многу страдаат slider sleeves не знам дали поради недостиг од лубрикација, или неквалитетна изработка и почнува да се отвара луфта измеѓу телескопите и долниот дел што ако не го средиш со време може да ти направи поголема беља. А деловите (плус шипинг) коштаат скоро колку нова виљушка.
 
Подобро фиксна вилушка одколку сантур. Единствено ХСR или ако начекаш Epicon. од RS od XC32 па нагоре (Recon, Reba..).
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom