Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
Ми треба совет/искуство околу Ford Mondeo 2.0 tdci 2009+ нагорe, викаат дека дизните му се слаба страна и на 150.000 км замаецот откажувал и нов бил околу 700Е.. На прв поглед колава ми се бендиса.

Тоа постарите модели до 2004 се такви проблеми но не толку проблеми , а од новите 2006 па нагора би требало да се надмине тој проблем и сега како ќе се покаже дизел тдци и би требало без проблем само што електриките на фордови е тиње освен радиото


Sent from my iPad using Tapatalk
 
Форд е најлош избор што може човек да го направи, боље нешто француско да купиш него форд, не за џабе се толку ефтини.
 
здр, ме интересира дали може центарот на алуминиумски бандаж да се рашири односно од бандаж за голф 5 (57.1мм) да се користат во мерцедес ц класа (66.6мм) ?
 
Форд е најлош избор што може човек да го направи, боље нешто француско да купиш него форд, не за џабе се толку ефтини.
Па овој Форд носи француски пежо мотор. Од тие години Мондеото ми излезе како најубав дизајн за разлика тие уште 2 шо ги имам на размислување (едната е јапонска со пежо дизел мотор а другата е амерички бензинец и двете се огромни седани) покрај Мондеово.
 
Па овој Форд носи француски пежо мотор. Од тие години Мондеото ми излезе како најубав дизајн за разлика тие уште 2 шо ги имам на размислување (едната е јапонска со пежо дизел мотор а другата е амерички бензинец) покрај Мондеово.

А и што си се фатил дизел па дизел? Да не вртиш 30 илјади километри годишно па ти треба дизел? Дизелот е сосема сувишна работа и ретко да најдеш погодена кола што ќе немаш проблеми за средување зошто сите се утепани од возење, на друга страна имаш бензинци кои се каде каде у подобра состојба и со помалце километри, можеш и да инвестираш у плински уред и да ја возиш за ефтино колата.
 
received_1751753714853124.jpeg
Ми треба совет/искуство околу Ford Mondeo 2.0 tdci 2009+ нагорe, викаат дека дизните му се слаба страна и на 150.000 км замаецот откажувал и нов бил околу 700Е.. На прв поглед колава ми се бендиса.

На компјутер приклучи ја и нека ја види искусен механичар.
Ако слушаш овде што треба да возиш, ќе си возиш Голф 2 само, друго ништо. Не сфаќаме дека колите се модернизираат, се тураат скапи и непотребни делови, дека автомобилизмот оди напред. Тие дизни откажуваат од лоша нафта, замаецот ќе ти откаже ако колата има 300.000+ км.
Ако имаш солидна плата, земај што ти лежи.
Секој мерак се плаќа да знаеш, утре да не ти биде криво, ах бе ме пишманија овие иначе ќе купев.[DOUBLEPOST=1520788083][/DOUBLEPOST]
Форд е најлош избор што може човек да го направи, боље нешто француско да купиш него форд, не за џабе се толку ефтини.

Сум возел многу Фордови, од Галакси до Фокуси, зошто мислиш дека се најлош избор?
Ја не се согласувам, со Галакси имам сликано 190 го кренав,колата ЛЕБДЕШЕ на автопатот, ни да тропне ни да крцне. Тие што ги возев побледеја, ама летот навреме го стасавме. Сакам да ти кажам дека ако е одржувана како што треба, нема маки.
Сите коли се се СУПЕР ако ги одржуваш како што треба, е ние што сакаме со мали плати да возиме Мерцедеси, кога за едно обично масло менување се позјамуваме, е тука е нашиот проблем, не во колите.[DOUBLEPOST=1520788157][/DOUBLEPOST]
А и што си се фатил дизел па дизел? Да не вртиш 30 илјади километри годишно па ти треба дизел? Дизелот е сосема сувишна работа и ретко да најдеш погодена кола што ќе немаш проблеми за средување зошто сите се утепани од возење, на друга страна имаш бензинци кои се каде каде у подобра состојба и со помалце километри, можеш и да инвестираш у плински уред и да ја возиш за ефтино колата.

Може татко му камион вози па вади нафта :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:
Мада се согласувам со твоево, мојата следна кола строго БЕНЗИН, моторот како тавче 38-ца е, нема ШТО да се расипе во него, мењачето како вреќинче прашок, едноставно за одржување. Еден грејач 400-500 денара, а со 1000 денара сите 4 свеќици ќе ги смениш, и ќе тераш 30-40.000 без гајле.
Ете ја сликата, горе е на почетокот.
 
Последно уредено:
Кaкo не се нaфaќaaт бе другaр?Oди кaј некoј 4ти и плaти му дa прегледa.Акo плaнирaш дa јa чувaш кoлaтa aкo ти се пoгoдилa нa крaј крaевa oднеси јa у aутoмaкедoнијa или aкo сaкaш ке ти пишaм у привaтни брoеви oд врвни oпелџии,мaјстoри пaр екселaнс
со мало задоцнување, да одговорам. Проблемот е што за некој поозбилен несекојдневен квар, тешко се наоѓаат дијагностичари па се мислев дека некој овде имал или слушнал за сличен проблем.
Сум прашал 5-6 мајстори кај што сум имал доверба и кај што сум немал проблем со поправките. Или "не се нафаќаат" или првпат слушаат за ваков квар. Последниов исто ама му ја оставив нека дијагностицира. Немам доверба ни во рандом мајстор, што знам што ќе дорасипе.
За опелови сервиси, сум ја носел за друго и кај нив по сервисите. Нивните сервиси се многу скапи за да им однесам кола од преку сила 700-800 евра и пак прашање дали нешто ќе откријат.
Дополнителен проблем е и што не можам да ја возам ваму таму да барам мајстори (кога ќе ти кажат дојди да ја видам)...тече бензин.
 
со мало задоцнување, да одговорам. Проблемот е што за некој поозбилен несекојдневен квар, тешко се наоѓаат дијагностичари па се мислев дека некој овде имал или слушнал за сличен проблем.
Сум прашал 5-6 мајстори кај што сум имал доверба и кај што сум немал проблем со поправките. Или "не се нафаќаат" или првпат слушаат за ваков квар. Последниов исто ама му ја оставив нека дијагностицира. Немам доверба ни во рандом мајстор, што знам што ќе дорасипе.
За опелови сервиси, сум ја носел за друго и кај нив по сервисите. Нивните сервиси се многу скапи за да им однесам кола од преку сила 700-800 евра и пак прашање дали нешто ќе откријат.
Дополнителен проблем е и што не можам да ја возам ваму таму да барам мајстори (кога ќе ти кажат дојди да ја видам)...тече бензин.

Смени ги цревата, стегите, резервоарот, тури поквалитетни, на крај турај 95-ка бензин, од послабиот.
Ептен чуден проблем имаш, да не не тече од местото ти каде што викаш?
Да не тече од друго, па да се слива и подлизува и да изгледа дека тече од местото ти кадешто мислиш.
 
Ептен чуден проблем имаш, да не не тече од местото ти каде што викаш?
Да не тече од друго, па да се слива и подлизува и да изгледа дека тече од местото ти кадешто мислиш.
Тече ама не тече стално. Почна од лани летоска. Само кога работи моторот и се случува рандом па секое сабајле се наведнувам да проверам да не капе негде. Еднаш од резервоарот протече, кај што излегуваат цревата (дали е таму безнзинската пумпа, не се разбирам) и тоа кога ставив нормално капаче за резервоар (ми се подул резервоарот). Затоа сега имам капаче од масло за резервоарот да "дише".
По 2-3 пати тече од веќе сменети црева под колата на исто место, 2 пати од цревото над граната кај моторот, добро стегнати, нормални нови црева. Се гледаат прснати.

на крај турај 95-ка бензин, од послабиот.
Веќе десетина години ставам 98ца гориво. Ако прави разлика, да пробам да го сменам со 95ка. Ама не знам зошто би мирисало на бензин толку. А честопати и надвор и внатре смрди на бензин дури и кога не тече, кога нема прснато црево или стега.

Последно што ми спомнаа двајца различни мајстори беше за бензинската пумпа, да не не е во ред. Велам, сменете ја ако е проблем. Сменете и комплет црева и што и да е... Ама повторно ретерираат, во ред било се, па на електричар требало...Им спомнав да не е запушено и цревото за одушок на гасови (над предното тркало)... малце се чудни мајсториве за вакви кварови. Ако има некој мајстор што дијагностицира вакви кварови/...
 
Последно уредено:
Mislenje za ovaa.

https://m.reklama5.mk/AdDetails?ad=2801650

Sent from my ALE-L21 using Tapatalk
Колку пари?
Јас имав ваква пред година дена ја дадов 1500е со све сменето и 85.000км
Мн пари одат за сензори, со расипан некој сензор ќе имаш потрошња зголемена и лоша работа, види ланче да не треба да се менува тропа штрака лошо
Моторчето е со три клипа ама е агилно не е тромо 12 вентила, друго нз што те интересира прашај
Моја препорака или постариот мотор 1.4 или 1.2 ваква иста[DOUBLEPOST=1520876544][/DOUBLEPOST]
Тоа да го прашаш @Torte Mobile мислам дека тој го има таква кола и ќе ти каже подобро


Sent from my iPad using Tapatalk
Имав, сега возам бмв 3ка :)
 
Колку пари?
Јас имав ваква пред година дена ја дадов 1500е со све сменето и 85.000км
Мн пари одат за сензори, со расипан некој сензор ќе имаш потрошња зголемена и лоша работа, види ланче да не треба да се менува тропа штрака лошо
Моторчето е со три клипа ама е агилно не е тромо 12 вентила, друго нз што те интересира прашај
Моја препорака или постариот мотор 1.4 или 1.2 ваква иста[DOUBLEPOST=1520876544][/DOUBLEPOST]
Имав, сега возам бмв 3ка :)
околу 1200е ама гледам подолго време ја има на оглас и реков да прашам некој што знае општо какви коли се овие.
 
Koga ja zapalam kolata u mesto vo lert,mi trese malku na sal tabla i na volan,stisnam na gasta malku snema go tresenjeto,inace golf kola.. Sto moze da e ?
 
Тече ама не тече стално. Почна од лани летоска. Само кога работи моторот и се случува рандом па секое сабајле се наведнувам да проверам да не капе негде. Еднаш од резервоарот протече, кај што излегуваат цревата (дали е таму безнзинската пумпа, не се разбирам) и тоа кога ставив нормално капаче за резервоар (ми се подул резервоарот). Затоа сега имам капаче од масло за резервоарот да "дише".
По 2-3 пати тече од веќе сменети црева под колата на исто место, 2 пати од цревото над граната кај моторот, добро стегнати, нормални нови црева. Се гледаат прснати.

Веќе десетина години ставам 98ца гориво. Ако прави разлика, да пробам да го сменам со 95ка. Ама не знам зошто би мирисало на бензин толку. А честопати и надвор и внатре смрди на бензин дури и кога не тече, кога нема прснато црево или стега.

Последно што ми спомнаа двајца различни мајстори беше за бензинската пумпа, да не не е во ред. Велам, сменете ја ако е проблем. Сменете и комплет црева и што и да е... Ама повторно ретерираат, во ред било се, па на електричар требало...Им спомнав да не е запушено и цревото за одушок на гасови (над предното тркало)... малце се чудни мајсториве за вакви кварови. Ако има некој мајстор што дијагностицира вакви кварови/...
Кај некои коли(на пример како кај мојот Цитроен) , има црево кое оди од горниот дел на резервоарот, преку страничните столбчиња, кровот и напред во крилото каде има едно ,,бабуле,, кое служи произведената пареа во самиот резервоар да ја однесе во усисната грана од моторот и да ја согори оваа пареа.

кај мене беше пукнато ова црево и се осеќаше силна миризба во внатрешноста на колата
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom