Potseti me no mislam deka vakov defrost pravat uredi koj ne se na vrvot na ponudata, tuku se nekoi vlezni modeli. Ako ne mozat da se podvedat pod "tajmerski" defrosti, togas edinstven odgovor se bagovi vo softverot bidejci algoritmot na invertorite e mnogu slozen. Drugo ete ne mi padja na pamet.
Ova so defrostive odi vo pogresna nasoka. Smetam deka vakov suv defrost e beskoristen i steten za bilansot na vkupnata potrosuvacka. No koga imame pravovremen defrost toj makar sto "trosi' energija kontraproduktivno, toa go vraca nazad so kamata koga izmenuvacot e cist, pritisokot na freonot raste, iskoristuvanjeto na pumpanjeto e zgolemeno (kompresorot na poniski vrtezi pumpa mnogu povece toplina vo sobata) i efektot na greenjeto si raste. Ako se napravi kalkulacija ce se vidi deka vkupniot efektot na ufrlena toplina e mnogu pogolem otkolku kasnenje na defrostot ili defrost po tajmer, a izmenuvacot e zakrecen so mraz.
Ovde ima uste edna rabota vo vrska ednoredni i dvoredni izmenuvaci i defrosti.
Moe mislenje e podobro ednoreden izmenuvac smesten vo golema kutija od dvoreden so ista povrsina no zbutan vo mala kutija. Zosto? Ednostavno golemiot izmenuvac ce ima dvojno pogolema izlozena povrsina za zafacanje na mraz i toj ce se zafati so dva pati potenok sloj nego na dvoredniot kade vnatresniot red e cist no beskoristen. Sega koga ce dojde na red defrostot, mnogu pobrzo i poefikasno ce se stopi mrazot od ednoredniot..... a za dvoredniot ce treba povece vreme i pogolem utrosok na energija.