Бензинците слабо ги познавам,па и толку моќен 2.2,нема потреба,трошоклија невиден..Повеќе сум по дизелите..Знам за 2.0 DTI 75kW=100 КС..Солиден мотор,тивок звук,снажен,ама околу електрониката на бош пумпата е срање..Еден другар ја зема,катастрофа..Неговиот примерок ептен отепан..Летва менуваше,цел мотор,турбини 2,бош пумпи,и никако да ја управи..Сеа му губи вода од казанчето во кабината што е..
Вакво нешто си турил..И јас ставив,ама на десниот,а крцка и левиот сеа..
Кога ќе се скине манжетната тогаши на левиот ќе го сменам..
Кога менуваш зглоб,треба со таа маста што е внатре цел зглоб да го преполниш,да му нашибаш од таа маста,да џврка,оти ја тураш манжетната,стегата и тоа е тоа..Или ако сакаш да го заштедиш зглобот,не го мотај воланот скроз до крај..Ако треба за паркирање на двапати влези,ама немој наеднаш,така го мачиш и него..Или на горниште кога тргаш во кривина,полека,со повеќе гас и не го мотај скроз скроз до крај..
[DOUBLEPOST=1515717405][/DOUBLEPOST]
Се се поправа..Си имал ли нов Форд од салон купен,ти да си прв газда?Ако си го имал,и ти се расипувал како еден член Голф 6 што има,па ѓубре невидено,е така ќе ти верувам..
Купуваме коли со по 200.000 км неодржувани,го собираме ѓубрето од Запад и сакаме да возиме..
Епа не бива..Пак ќе речам,кога се купува половна кола,треба да имаш среќа тој претходниот газда,т.е човекот што ти ја продава да ја одржувал колку-толку,барем основата..