Најекономично греење и ладење

Член од
7 јуни 2014
Мислења
1.116
Поени од реакции
1.262
почитувани од @klimi.mk како прво Ви благодарам што конечно се огласивте и да расчистиме некои работи, друго реков дека нема да се мешам повеќе и да влегувам во дуел со Вас или со Вашите подржувачи и ќе Ве оставам да си работите како што сакате чесно или нечесно секому на чест нека му служи (тоа што гаранцијата ја дава друг или и другите прават така не ве ослободува од одговорноста да бидете фер пред потрошувачите кои можеби ќе Ви ги дадат и последните пари за уредот - едноставно бидете подобри од другите еден мора д почне нели?).

понатаму
Гаранцијата ја дава GREE ние ја проследуваме, се рабои за целосна со редовен годишен сервис. Не се крие истото и убаво пишува во самиот гаранет лист, кој го побарал го добил.
Ако јас купам онлајн од кај Вас како ќе знам дали има допнителни улови за да ја добијам целосната гаранција, а дека не лажам и Ве кодошам непотребно еве и принтсккрин од целата постапка за купување онлајн дека во ниеден момент нема да дојам предупредување за тоа под кои услови ја добивам целосната гаранција

следно
Си створил револт БЕЗ воопшто да не контактираш. Ако си го отворил нашиот сајт и го разгледаш добро ке видеш дека имаме телефонски броеви за контакт, физичка локација во CapitolMall, поштенска адреса, точен назив на фирма и СИТЕ детали. Може да не контактирате и да проверете дали ке се скорие или не некоја информација.
Друго имате законска основа да го вратете уредот ( во оригинал пакување ) ако случајно има проблем и не го сакате истото така да и да сте дадиле пари а не сте прашале и информирале имате можност да го вратете.
Светот оди напред и online продажбата е иднината а вие се револтиате затоа што ние работеме online, стварно не ми е јасно.
сум купувал онлајн не само од МК туку и од Кина и др. места така да во тренд сум со новите технологии и ги подржувам беѕусловно, она што ме иритира е криење основни податоци, според Вашите параметри треба да се јавувам во кина или уса ако купувам од алиекспрес или амазон ви се молам .
Каде лажеме ? Гаранцијата е 10 години. Ние имаме веб страница со однапред определени параметри. Секој производител си има свој гарантен лист и Сите производители си имаат услови за гарација ( непостои безусловна гаранција бидејќи услов е и физички да не е оштетен уредот како пример ) не е ниту прегледно ниту технички возможно за секоја клима или бренд детално да објаснуваме такви ситни детали. Сепак се работи за веб страница. На веб страницта не сме пишале дека НЕМА услови па да лажеме. ниту пак наплаќаме % за да важи гаранцијата. Воедно не се доплаќа за да добиеш гаранција туку за целосна гаранција потребен е редовен сервис(одржување). Ова ниту го криеме ниту имаме намера да го криеме. истите услови ги има и Vivax и Tesla и Kyato и скоро секој друг бренд ... Ова не е нешто ново ниту пак се крие. Повторно наместо да обвинувате можете да контактирате на БИЛО кој официјален канал за контакт со нас ( телефон, маил, пошта па дури и FB ) и ке ги добиете сите информации.
моќеби не се крие но со една ѕвездичка може да се напомене дека постојат услови за да се добие,
а дека не постои гаранција за механички оштетувања сте во право, но еве на пример имам купено од продавница (името е небитно) ТВ, ФРИЖИДЕР, МАШИНА ЗА ПЕРЕЊЕ, ШПОРЕТ...каде добивам 5 год. гаранција без да треба секоја година да му платам на некој одредена сума за да ја добијам поправете ме ако грешам - ШТО Е РАЗЛИКАТА ПОМЕЃУ КЛИМАТА И НАБРОЕНИТЕ УРЕДИ.

процентот е добиен по следнава моја логика ако годишниот сервис е пр. 10 евра (а по кажување на форумов е и повеќе ) и за 9 год треба да платам 90евра тогаш тоа е дополнителни 30% од првично планираната и уплатена сума поправете ме ако грешам.

и за крај наместо да мислите дека сите се против Вас! прифатете ја секоја критика добронамерно и подобрете се, да неможе никој да се буни основано или неосновано, бидете први кои ќе бидат отворени и фер со потрошувачот бидејќи нели мотото е потрошувачот е секогаш во право или во МК тоа не важи.

п.с доколку сметате дека имам нешто лично против Вас како фирма пишете ми тука или во ПП ќе ги избришам сите постови во кои сте спомнати.револтот знаете кон што е насочен.
Ви благодарам
и вии посакувам се најдобро.
 
Член од
2 март 2017
Мислења
1.396
Поени од реакции
441
Член од
5 ноември 2017
Мислења
20
Поени од реакции
14
Член од
26 август 2017
Мислења
422
Поени од реакции
895
dali ima klimi Made in Germani i dokolku bi imalo koi se zatoa ovde sve sto gi gledam 99% se made in cina
najdobra e ili deka e na popust
Druze se macis i ti ko i site nie koga sme kupuvale pa da ti kazam sto mislam.
Made in Germany ke ides u Germany edino tamu veke ostana takva roba koja btw duplo i jace ke si kosta..
Najdobra klima eve veke 907 strani ne se utvrdi koja e :)
Za tvojata situacija so ne mnogu ama sepak dovolno golem prostor od 32-35m2 relativno dobro izoliran mislam deka best baj vo momentov ti e Hansolot so Sanyo-to za 40 000den. Nikoj ne se pozali ni tuka ni bilo kade od taa klima naprotiv samo pofalni zborovi deka modulira dobro i deka gree zverski i solidno pokriva prostorii do 30m2 bez problem...Garancijata od 10god koja si bara dodatni 800-900den godisno site ja izkritikuvaa ama nikoj 10godisniot mir ne go akcentira tuku samo trosokot se spomnuva..
Toa e moeto mislenje vo momentov pa ako se opametat uvoznicive na Fuji da se zamesaat posolidno vo rezidencijalniov sektor so spustanje na ceni mozebi ke vidime vistinski izbor i vistinska bitka za prestiz vo mk..Dotogas ostanuva situacijata vakva ko sto e...
 
Член од
5 ноември 2017
Мислења
20
Поени од реакции
14
Druze se macis i ti ko i site nie koga sme kupuvale pa da ti kazam sto mislam.
Made in Germany ke ides u Germany edino tamu veke ostana takva roba koja btw duplo i jace ke si kosta..
Najdobra klima eve veke 907 strani ne se utvrdi koja e :)
Za tvojata situacija so ne mnogu ama sepak dovolno golem prostor od 32-35m2 relativno dobro izoliran mislam deka best baj vo momentov ti e Hansolot so Sanyo-to za 40 000den. Nikoj ne se pozali ni tuka ni bilo kade od taa klima naprotiv samo pofalni zborovi deka modulira dobro i deka gree zverski i solidno pokriva prostorii do 30m2 bez problem...Garancijata od 10god koja si bara dodatni 800-900den godisno site ja izkritikuvaa ama nikoj 10godisniot mir ne go akcentira tuku samo trosokot se spomnuva..
Toa e moeto mislenje vo momentov pa ako se opametat uvoznicive na Fuji da se zamesaat posolidno vo rezidencijalniov sektor so spustanje na ceni mozebi ke vidime vistinski izbor i vistinska bitka za prestiz vo mk..Dotogas ostanuva situacijata vakva ko sto e...
hansol -20 ili -30 a za garancijata e bas ok bidejki rabotam vo ovlasten servis za koli iznam kako e
 
Член од
2 март 2017
Мислења
1.396
Поени од реакции
441
Член од
26 септември 2016
Мислења
166
Поени од реакции
190
Имам неколку реплики, ке пробам да бидам краток и со дирекно образложување:

почитувани од @klimi.mk како прво Ви благодарам што конечно се огласивте и да расчистиме некои работи, друго реков дека нема да се мешам повеќе и да влегувам во дуел со Вас или со Вашите подржувачи и ќе Ве оставам да си работите како што сакате чесно или нечесно секому на чест нека му служи (тоа што гаранцијата ја дава друг или и другите прават така не ве ослободува од одговорноста да бидете фер пред потрошувачите кои можеби ќе Ви ги дадат и последните пари за уредот - едноставно бидете подобри од другите еден мора д почне нели?).
Почнувате со индирекно наведување дека работеме нечесно. така формулираната реченица "чесно-нечесно секому на честа" во МК се користи кога сакаш на некого индирекно да му кажеш дека работи нечесно.
Таквата критика безусловно би ја прафатил ако по било кој елемент сте не контактирале за информација и сте добиле лажен одговор, сте биле клиент и сте биле лошо услужени или измамени и слично. Вие освен со обвинувања тука на овој форум никако поинаку не сте имале контакт со нас.

понатаму

Ако јас купам онлајн од кај Вас како ќе знам дали има допнителни улови за да ја добијам целосната гаранција, а дека не лажам и Ве кодошам непотребно еве и принтсккрин од целата постапка за купување онлајн дека во ниеден момент нема да дојам предупредување за тоа под кои услови ја добивам целосната гаранција
Ова би го земал како добронамерна критика каде би можеле да се подобреме иако незнам дали е до мене но начинот на кој е формулирано повеќе ми личи на обвинување.
Како одговор и објаснување ке се вратам на една ваша реченица назад:
....едноставно бидете подобри од другите еден мора д почне нели?
Кога почнавме со нашиот проект немаше никакви информации за никакви клими. сајтовите кои продаваа ( и offline и online ) имаа само 2-3 во најчест случај неточни и наштелувани параметри за сега кога ние веќе почнавме истите да се трудат многу повеќе ( макар да во 99% е COPY-Paste од нас, копираат и печатни грешки некогаш ) што значи ние сме почнале и ако не следете редовно ке забележете не сме застанале туку редовно се "ажурираме"
Е сега за извесувањето, проблемот е што таквиот тип на известување не е лесно да се формулира и од технички и од административен аспект, како такво истото може да биде нејасно за најголем дел од посетителите за тоа стоеме ние тука за било каква информација да не контактираат и да разјаснеме. Да речеме правете online нарачка без да не контактирате, плаќате и го добивате уредот дома со гаранција, ја читате гаранцијата и оп не ви се допаѓа, имате секакво право да го вратете и целиот износ ке ви биде вратен. Вие во никој случај не сте оштетени.
следно

сум купувал онлајн не само од МК туку и од Кина и др. места така да во тренд сум со новите технологии и ги подржувам беѕусловно, она што ме иритира е криење основни податоци, според Вашите параметри треба да се јавувам во кина или уса ако купувам од алиекспрес или амазон ви се молам .
Напротив, основните податоци се јавно истакнати, ова што вие го барате се екстра податоци и ме интересира дали пример на сајтовите во Кина, Америка, Европа кога правете нарачка секогаш ја добивате целосната документација online? Дали кога пример ( само како споредбен пример ) ке одете на сајт за автомобили и гледате гаранција 3,5,10 години имате детално известување дека истата бара редовен сервис ? Во 90% од случајот одговорот е не, не затоа то некој сака да скрие ( можеби и некој и сака да скрие ) туку затоа што тоа се дополнителни информации а не основни.
За тел контакт ние ниту сме во Америка ниту во Кина, Македонија е помала од едно Кинеско село, по цел ден се зборува на телефони еден телефонски повик ако нешто не е јасно да бидеме реални за 99% од нас воопшто не е проблем. Исто немој да правете споредба со Aliexpress и Amazon дека се поотворени со подетални информации за производите кои се нудат, таму во 90% од случаевите немате никакви информации кои и што ви продава.

моќеби не се крие но со една ѕвездичка може да се напомене дека постојат услови за да се добие,
а дека не постои гаранција за механички оштетувања сте во право, но еве на пример имам купено од продавница (името е небитно) ТВ, ФРИЖИДЕР, МАШИНА ЗА ПЕРЕЊЕ, ШПОРЕТ...каде добивам 5 год. гаранција без да треба секоја година да му платам на некој одредена сума за да ја добијам поправете ме ако грешам - ШТО Е РАЗЛИКАТА ПОМЕЃУ КЛИМАТА И НАБРОЕНИТЕ УРЕДИ.
Видете, ние не ја правеме гаранцијата, ние ја проследуваме, гаранцијата не ја даваме ние туку производителот и увозникот и ова прашање треба да им го поставете на нив. Но еве да се потрудам да објаснам, скоро сите од овие уреди кои ги набројавте немаат потреба од одржување затоа што и после 3 години телевизорот ке работи исто. клима уредот од друга страна ако не се чисти редовно се намалува моќноста со тоа се зголемува оптеретувањето и нормално со сетоа тоа се намалува животниот век, процентот на дефекти е далеку поголем во тој случај. Тука не збореме за 3 или 5 години гаранција туку за 10 години гаранција што е долг период.
процентот е добиен по следнава моја логика ако годишниот сервис е пр. 10 евра (а по кажување на форумов е и повеќе ) и за 9 год треба да платам 90евра тогаш тоа е дополнителни 30% од првично планираната и уплатена сума поправете ме ако грешам.
Видете ако земете проста математика да правете да изгледа како така. НО треба да сватите една работа, вие не плаќате само за да ви се продолжи гаранцијата ( не само кај GREE туку и кај другите брендови ) вие плаќање за сервисна услуга која е строго препорачлива и кај клими кои не се под гаранција. Вие ги гледате 100 евра за 10 години како трошок кој треба да го дадете но не ја гледате бенефицијата ( настрана гаранцијата ) каде нечист и неодржуван клима уред има намалена моќност а со тоа и зголемена потрошувачка на ел.енергија, таа нечистотија во внатрешната единица од прашина, мртви бубачки и бактерии кои се собираат во годините ја дишете вие. Трошокот кој вие ќе го дадете за сервисно одржување повеќе или помалку ке го извадете со заштеда по другите параметри.
Нас лично ако не прашате би го укинле ние сервисното одрување. 2-3 години гаранција без одрување за нас е најиделано, ем нема да имаме обврска толку долг период, и истовремено нема да имаме обврска ниту за одржување, ако мислете дека од тоа сервисно одржување остануваат многу пари се лажете, за нас е повеќе малтретирање и обврска отколку заработка.

и за крај наместо да мислите дека сите се против Вас! прифатете ја секоја критика добронамерно и подобрете се, да неможе никој да се буни основано или неосновано, бидете први кои ќе бидат отворени и фер со потрошувачот бидејќи нели мотото е потрошувачот е секогаш во право или во МК тоа не важи.
Критики прифаќаме, но вашите постови страници наназад не се критики туку обвинувања и напаѓања, точно потрошувачот е секогаш во право но вие ниту сте не контактирале ниту сте купиле од нас.
За тоа дека не сме фер и отворени сте првите кои посочиле, наназад имаме многу позитивни критики за спротивното дека напротив сме фер, отворени, професионални и флексибилни.


За крај да се потрудам да разјаснеме неколку работи.
Проектот клими.мк навидум можеби на некој му изгледа како обична веб страница, истото е МНОГУ повеќе од сајт, со многу голема организација, администрација, технички и логистички предизвици и слично. Не се работи за OpenCart веб страна или wordpress сајт кој сме седнале и за 1-2 дена сме го направиле па ајде ке си играме продавница, се работи за сериозен проект со уникатен и комплексен систем кој е програмиран, дизајниран и аранжиран од 0 ( нула ) . Истиот е правен за комплетен менаџмент на сите параметри и со тоа СЕКОЈА и најмала промена ( па макар и една ѕвездичка ) пред да се имплементира ДЕТАЛНО се анализира и од технички и од административни па и од маркетинг причини. Така да таа една ѕвезда, или промена по друг аспект кој на вас ви изгледа како ситница и банална работа може да повлекува ( и најчесто повлекува ) уште еден куп други работи за кои на прв поглед не се забележуваат.
Пред да не обвинете за нешто најдобро е првен да не контактирате, ние секогаш сме разположени за реална и искрена дискусија.

[DOUBLEPOST=1510095104][/DOUBLEPOST]
dali ima klimi Made in Germani i dokolku bi imalo koi se zatoa ovde sve sto gi gledam 99% se made in cina
такво нешто немам сретнато, но 99 од тоа што имате е секако во кина произведено, од мобилен телефон, облека дел од мебелот ел апарати и слично. Тоа што е од Кина веќе одамна не се гледа како хендикеп бидејќи и во Кина има производи со висок квалитет и со низок квалитет.
Но ако сакате надвор од кина можете:
Panasonic е во Малезија
Mitsubishi е во Јапонија
Toshiba е исто Малезија ако не се лажам.[DOUBLEPOST=1510095557][/DOUBLEPOST]
Исправка, MSAN групацијата чии бренд е VIVAX ги дистрибуира на Балканов, инаку колку што имам инфо се правени во фабрика на AUX и се со Midea компресор поточно GMCC која е компанија на Мидеа и Тошиба-Кариер. Реално GMCC ти се компресори на мидеа но во реклами најчесто ке ги најдете како Тошиба бидејќи нормално Тошиба е далеку поатрактивно име :).

П.С. Извинете за печатните грешки :)
 
Последно уредено:
Член од
26 септември 2016
Мислења
166
Поени од реакции
190
@klimi.mk me interesira dali znaete sto model ( koja marka ) na kompresor ima VIVAX AEZI 18 BTU
Имавме детално сервисно го добивме пред 2-3 години кога испаднаа како модел во него пишува GMCC ASM135D23UFZ
Инаку тој модел веќе нема да го има.
 

Vanlok

deus ex machina
Член од
30 мај 2009
Мислења
26.034
Поени од реакции
34.456
клима уредот од друга страна ако не се чисти редовно се намалува моќноста со тоа се зголемува оптеретувањето и нормално со сетоа тоа се намалува животниот век, процентот на дефекти е далеку поголем во тој случај. Вие ги гледате 100 евра за 10 години како трошок кој треба да го дадете но не ја гледате бенефицијата ( настрана гаранцијата ) каде нечист и неодржуван клима уред има намалена моќност а со тоа и зголемена потрошувачка на ел.енергија
Дали ова значи дека со плаќање на редовниот годишен сервис, се добива и целосно чистење на внатрешната и надворешната единица од клима уредот?
 
Член од
26 септември 2016
Мислења
166
Поени од реакции
190
Дали ова значи дека со плаќање на редовниот годишен сервис, се добива и целосно чистење на внатрешната и надворешната единица од клима уредот?
Во кратки црти под редовен сервис спаѓа и чистење на внатрешна единица о соодветно средство за чистење и дезинфекција, по потреба и надворешна ( најчесто едноставно миење со вода е доволно бидејќи сепак е надвор ), проверка на основни функции и по потреба притисок на фреон и слично.
Има не велам не некој сервисери ке дојдат ке ја вклучат ке те праша дува ли ке ти земат пари и ке заминат но во таква ситуација според мене треба да реагирате.
 

Kajgana Shop

На врв Bottom