- Член од
- 7 јуни 2014
- Мислења
- 1.116
- Поени од реакции
- 1.262
почитувани од @klimi.mk како прво Ви благодарам што конечно се огласивте и да расчистиме некои работи, друго реков дека нема да се мешам повеќе и да влегувам во дуел со Вас или со Вашите подржувачи и ќе Ве оставам да си работите како што сакате чесно или нечесно секому на чест нека му служи (тоа што гаранцијата ја дава друг или и другите прават така не ве ослободува од одговорноста да бидете фер пред потрошувачите кои можеби ќе Ви ги дадат и последните пари за уредот - едноставно бидете подобри од другите еден мора д почне нели?).
понатаму
следно
а дека не постои гаранција за механички оштетувања сте во право, но еве на пример имам купено од продавница (името е небитно) ТВ, ФРИЖИДЕР, МАШИНА ЗА ПЕРЕЊЕ, ШПОРЕТ...каде добивам 5 год. гаранција без да треба секоја година да му платам на некој одредена сума за да ја добијам поправете ме ако грешам - ШТО Е РАЗЛИКАТА ПОМЕЃУ КЛИМАТА И НАБРОЕНИТЕ УРЕДИ.
процентот е добиен по следнава моја логика ако годишниот сервис е пр. 10 евра (а по кажување на форумов е и повеќе ) и за 9 год треба да платам 90евра тогаш тоа е дополнителни 30% од првично планираната и уплатена сума поправете ме ако грешам.
и за крај наместо да мислите дека сите се против Вас! прифатете ја секоја критика добронамерно и подобрете се, да неможе никој да се буни основано или неосновано, бидете први кои ќе бидат отворени и фер со потрошувачот бидејќи нели мотото е потрошувачот е секогаш во право или во МК тоа не важи.
п.с доколку сметате дека имам нешто лично против Вас како фирма пишете ми тука или во ПП ќе ги избришам сите постови во кои сте спомнати.револтот знаете кон што е насочен.
Ви благодарам и вии посакувам се најдобро.
понатаму
Ако јас купам онлајн од кај Вас како ќе знам дали има допнителни улови за да ја добијам целосната гаранција, а дека не лажам и Ве кодошам непотребно еве и принтсккрин од целата постапка за купување онлајн дека во ниеден момент нема да дојам предупредување за тоа под кои услови ја добивам целосната гаранцијаГаранцијата ја дава GREE ние ја проследуваме, се рабои за целосна со редовен годишен сервис. Не се крие истото и убаво пишува во самиот гаранет лист, кој го побарал го добил.
следно
сум купувал онлајн не само од МК туку и од Кина и др. места така да во тренд сум со новите технологии и ги подржувам беѕусловно, она што ме иритира е криење основни податоци, според Вашите параметри треба да се јавувам во кина или уса ако купувам од алиекспрес или амазон ви се молам .Си створил револт БЕЗ воопшто да не контактираш. Ако си го отворил нашиот сајт и го разгледаш добро ке видеш дека имаме телефонски броеви за контакт, физичка локација во CapitolMall, поштенска адреса, точен назив на фирма и СИТЕ детали. Може да не контактирате и да проверете дали ке се скорие или не некоја информација.
Друго имате законска основа да го вратете уредот ( во оригинал пакување ) ако случајно има проблем и не го сакате истото така да и да сте дадиле пари а не сте прашале и информирале имате можност да го вратете.
Светот оди напред и online продажбата е иднината а вие се револтиате затоа што ние работеме online, стварно не ми е јасно.
моќеби не се крие но со една ѕвездичка може да се напомене дека постојат услови за да се добие,Каде лажеме ? Гаранцијата е 10 години. Ние имаме веб страница со однапред определени параметри. Секој производител си има свој гарантен лист и Сите производители си имаат услови за гарација ( непостои безусловна гаранција бидејќи услов е и физички да не е оштетен уредот како пример ) не е ниту прегледно ниту технички возможно за секоја клима или бренд детално да објаснуваме такви ситни детали. Сепак се работи за веб страница. На веб страницта не сме пишале дека НЕМА услови па да лажеме. ниту пак наплаќаме % за да важи гаранцијата. Воедно не се доплаќа за да добиеш гаранција туку за целосна гаранција потребен е редовен сервис(одржување). Ова ниту го криеме ниту имаме намера да го криеме. истите услови ги има и Vivax и Tesla и Kyato и скоро секој друг бренд ... Ова не е нешто ново ниту пак се крие. Повторно наместо да обвинувате можете да контактирате на БИЛО кој официјален канал за контакт со нас ( телефон, маил, пошта па дури и FB ) и ке ги добиете сите информации.
а дека не постои гаранција за механички оштетувања сте во право, но еве на пример имам купено од продавница (името е небитно) ТВ, ФРИЖИДЕР, МАШИНА ЗА ПЕРЕЊЕ, ШПОРЕТ...каде добивам 5 год. гаранција без да треба секоја година да му платам на некој одредена сума за да ја добијам поправете ме ако грешам - ШТО Е РАЗЛИКАТА ПОМЕЃУ КЛИМАТА И НАБРОЕНИТЕ УРЕДИ.
процентот е добиен по следнава моја логика ако годишниот сервис е пр. 10 евра (а по кажување на форумов е и повеќе ) и за 9 год треба да платам 90евра тогаш тоа е дополнителни 30% од првично планираната и уплатена сума поправете ме ако грешам.
и за крај наместо да мислите дека сите се против Вас! прифатете ја секоја критика добронамерно и подобрете се, да неможе никој да се буни основано или неосновано, бидете први кои ќе бидат отворени и фер со потрошувачот бидејќи нели мотото е потрошувачот е секогаш во право или во МК тоа не важи.
п.с доколку сметате дека имам нешто лично против Вас како фирма пишете ми тука или во ПП ќе ги избришам сите постови во кои сте спомнати.револтот знаете кон што е насочен.
Ви благодарам и вии посакувам се најдобро.