Bafra
Ubavo bi bilo kako sto ti razmisluvas i do nekade si vo pravo. I jas bi sakal da e taka.
Sekoja klima e razlicna zatoa postojat i poskapi i poeftini, podobri i polosi .....
Zavisno od kapacitetot na samiot kompresor, algoritmot na rarabota na klima uredot i red drugi raboti mu dozvoluvaat odnosno ne mu dozvoluvaat na samiot kompresor da raboti pod potpolno ili nepotpolno opteretuvanje.
Dve razlicni klimi pri isti nadvoresni uslovi, max. temperatura na freonot koja mozat da ja dostignat e razlicna. Zatoa i razlicna e cenata i sve drugo po red.
Hipoteticki ako vo prostorijata e -20 ne mozes da postignes ista temp. na izduv vo sporedba ako e vnatre +12.
Pri zadadena temp. 30C (max. temp), kompresorot ima gorna granica na opteretuvanje i toj ne moze da postigne pritisoci za koi ne e proektiran.
Nekoi (citaj poskapi, pokvalitetni) i na poniska temp. na izduv mozat da postignat seuste visoki temp. na smetjka na potrosuvackata, nekoi toa ne go mozat, poradi poveke faktori, nekoi nobrijani pogore.
Ako pak nadvor e mnogu ladno a i vo prostorijata vnatre e ladno, a nas ni treba topol izduv. Tuka kompr. treba da raboti po max. optovaruvanje (a i togas dali moze da go postigne toa), no se doveduva vo prasanje samiot kompresor koi na niski tempearturi u treba ladenje (bidejki raboti na max. i toj se zagreva, bidejki sme ja namestile na 30C), pa zatoa softwerot ne mu go dozvoluva toa.
Kako digresija da kazam deka postojat i klima uredi so EVI tehnologija kade imame dopolnitelno ladenje na kompresorot so dodatno vbrizguvanje na gas vo samiot cilinder. No i tuka ima granicni vrednosti do koi temperaturi ke moze da dade "topol" vozduh na izduv, pri laden usis.
Dve razlicni klimi ke dadat razlicna temp. na izduv pri site drugi isti parametri. Toa kako sto kazav zavisi od mnogu parametri na samiot klima ured, kako kompresor, algoritam, toplinski izmenuvac, kolicina na freon vo samiot sistem itn itn ...