Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
Планирам за зимам бмв 320 д 2000-2002 година, па да не ја зимам така на слепо сакам да отидам до м-кар овластениот сервис на бмв па колку одприлика би ме коштала дијагностика ?
tie 320d dosta se rasiplivi,gledaj da e ubavo odrzuvana. do kaj 3000 denari totalna proverka mozda i pomalce :)
 
Здраво момци,
Имам во план да купам жолта ibiza и бојата е речиси цела избледена на хаубата,двете предни врати и кровот. Освен ова и некој други ситници возилото е "коска", па прашањето ми е дали можам да ја корегирам бојата со некаква паста, каде може да се направи тоа и колку пари чини одприлика ?
Поздрав.
Ako bojata se lupi...a patem bojata nalikuva na taa od taksi kolite, najverovatno kolata e taksi vozena.
So poliranje se koregira sjajot...no ako bohata se vljušti...džabe e
 
Здраво момци,
Имам во план да купам жолта ibiza и бојата е речиси цела избледена на хаубата,двете предни врати и кровот. Освен ова и некој други ситници возилото е "коска", па прашањето ми е дали можам да ја корегирам бојата со некаква паста, каде може да се направи тоа и колку пари чини одприлика ?
Поздрав.
Прашај си со полирање дали би се изедначила бојата, зависи ако е оштетена ќе треба да се фарба[DOUBLEPOST=1509032794][/DOUBLEPOST]
Планирам за зимам бмв 320 д 2000-2002 година, па да не ја зимам така на слепо сакам да отидам до м-кар овластениот сервис на бмв па колку одприлика би ме коштала дијагностика ?
Гледај да биде редизајн со 150 коња
Алтернатива на мкар отиди во биммер, џеповски
 
Планирам за зимам бмв 320 д 2000-2002 година, па да не ја зимам така на слепо сакам да отидам до м-кар овластениот сервис на бмв па колку одприлика би ме коштала дијагностика ?

Земи кола што ќе и го видиш аирот, тоа беемве може да ти се погоди или еден голем проблем плус да имаш.
 
Здраво, малце помош е потребна . Сакам да купам кола, Мерцедес , и се одлучив за Е класа.
Се двоумам помегу два модела:
1. E класа 250 турбо дизел, 150 конја рамно. 1998ма. (w210).
Климатроник, елек.стакла, Мануел менјач, централно на клуч. 300 000 км. Внатре е крем и е премногу сочуван, буквално до најситен детал, гаражиран цело време.
Механички е во ред. регистиран до август и зелен картон, зимки 4 гуми. Каросерија топ.
Со можност газдава да ја прелепи однавор со фолија * со тоа се занимава*, боја мој избор , или да си остане фабричка тегет. плус затемнување на стакла и вадење атест.

2. Е класа 220ка CDI 130 i neso konja, 1999, обична клима, автоматик, 300 000км. Внатре е сочуван онака. Механички е во ред и каросерија е топ. Не е регистиран.

цената им е 3200 евра...
Што мислите за овие два модели ? //турбо дизел/цди.
фалааа
 
Па ипак зимаш кола на старо, мачка во вреќа ти е тоа, затоа и пред да ја купам сакам да одам во овластен сервис да видам шо ќе ми кажат, што е финтата со150 коњ редизајнот многу поарни се ? инаку многу ретки се така да тешко...
 
па затоа и отворив тема, не се разбирам мнг од коли, посекако и на мајстор ке ја носам. неможам да се одлучам мегу овие два модели .... :/
 
Па ипак зимаш кола на старо, мачка во вреќа ти е тоа, затоа и пред да ја купам сакам да одам во овластен сервис да видам шо ќе ми кажат, што е финтата со150 коњ редизајнот многу поарни се ? инаку многу ретки се така да тешко...

Поарни се тие, ги немаат проблемите што ги има постариот модел. Бош пумпа и турбината им страда на старите највеќе. Репарирање или нови ќе те чинат неколку стотини евра. Ја бев загреан за такво и кога разгледував најголем дел беа у фаза на распаѓање и се откажав.
 
250 турбо дизел е подобар од 22ка cdi ?, со потрошувачка како се?
 
Поарни се тие, ги немаат проблемите што ги има постариот модел. Бош пумпа и турбината им страда на старите највеќе. Репарирање или нови ќе те чинат неколку стотини евра. Ја бев загреан за такво и кога разгледував најголем дел беа у фаза на распаѓање и се откажав.
Фала ви на советите баш ме разочаравте, ќе видам што ќе направам, бидејќи за буџетот што го имам апсолутно никој друг автомобил не ме привлекува, можеби ауди а4 али не е тоа тоа како бмв, ипак ќе одам да разгледам неколку па ќе видам што ќе направам.
едит:
За 525 тдс што ќе кажете ? бидејќи цените се тука некаде.
 
Последно уредено:
Здраво, малце помош е потребна . Сакам да купам кола, Мерцедес , и се одлучив за Е класа.
Се двоумам помегу два модела:
1. E класа 250 турбо дизел, 150 конја рамно. 1998ма. (w210).
Климатроник, елек.стакла, Мануел менјач, централно на клуч. 300 000 км. Внатре е крем и е премногу сочуван, буквално до најситен детал, гаражиран цело време.
Механички е во ред. регистиран до август и зелен картон, зимки 4 гуми. Каросерија топ.
Со можност газдава да ја прелепи однавор со фолија * со тоа се занимава*, боја мој избор , или да си остане фабричка тегет. плус затемнување на стакла и вадење атест.

2. Е класа 220ка CDI 130 i neso konja, 1999, обична клима, автоматик, 300 000км. Внатре е сочуван онака. Механички е во ред и каросерија е топ. Не е регистиран.

цената им е 3200 евра...
Што мислите за овие два модели ? //турбо дизел/цди.
фалааа

Земаш 20 години старо возило...Што совет да ти дадат колегите?
Нека не те привлекува значката,Мерцедес се зема максимум 5-6 години стар..
Тие што си ги гледал,се полни со дефекти,стари,сериозна километража,од кај знаеш како е гледан,чуван,дали масло му е менувано навреме,си се загреал за кожата,тури и кур,за 200 денара имаш млеко за кожа се прави џам светло..
Барај ПОНОВО возило,па макар и Корејско,Италијанско,Јапонско итн..
Си ги ѕирнал одоздоле да видиш дали е ТОП? Си ги извозел? Знаеш дали не трошат масло? Дали пали на -10,или му треба старт спреј? Не крцка,не тропа? Карданот позади? Не си играј..
Си присобрал некој денар и одма Мерцедес,не летај..
 
Најголема грешка е парите да ги фукнеш на некој vw, мерцедес или бмв стари по 20 години, тоа се коли за старо железо а не за во сообраќај, за тие пари можеш поново да земеш нешто, опелче, пеженце, пунто некое. Поекономично и за возење и за одржување.
 
Здраво, малце помош е потребна . Сакам да купам кола, Мерцедес , и се одлучив за Е класа.
Се двоумам помегу два модела:
1. E класа 250 турбо дизел, 150 конја рамно. 1998ма. (w210).
Климатроник, елек.стакла, Мануел менјач, централно на клуч. 300 000 км. Внатре е крем и е премногу сочуван, буквално до најситен детал, гаражиран цело време.
Механички е во ред. регистиран до август и зелен картон, зимки 4 гуми. Каросерија топ.
Со можност газдава да ја прелепи однавор со фолија * со тоа се занимава*, боја мој избор , или да си остане фабричка тегет. плус затемнување на стакла и вадење атест.

2. Е класа 220ка CDI 130 i neso konja, 1999, обична клима, автоматик, 300 000км. Внатре е сочуван онака. Механички е во ред и каросерија е топ. Не е регистиран.

цената им е 3200 евра...
Што мислите за овие два модели ? //турбо дизел/цди.
фалааа
Од ова што си го напишал не гледам кој е аргументот воопшто за втората кола...
 
Па ајде според вас што би било најдобро за околу 3500 е ?
 
525 tds strada najmnogu na turbina na bosh i problem imaat so pregrevanje a i teski se za odrzavanje. Opel dizel mnogu nezni,isto stradaat na bosh i problem so greenje. Imas octavia za 3500 evra pd motor 1.9 tdi v-rs so 110 konja najdobar motor i solidna oprema. Site gi kudat vw ali imaat naj izdrzliv motor i lesen za odrzuvanje. Sto mu fali na seat leon cupra 1.9 tdi so 150 konja? 2005 godina 4000 evra kolice za merak. Podobro da lupnis pari na vw ke znajs deka kola vozis. Zedov skoda pred 4 godini ja otepavme od vozenje bez defeci osven redoven servis. Imam i opel dti ali opel dizel ne go biva[DOUBLEPOST=1509047833][/DOUBLEPOST]
Па ајде според вас што би било најдобро за околу 3500 е ?
Seat leon 1.9 tdi 130ks
Ibiza 1.9 tdi 130ks
Octavia 1.9 tdi 110ks
Fiat stilo jtd 116ks
Passat b5.5 1.9 100 ks
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom