Фала ти, но нема потреба да ме потсетуваш. И трет ти велам.
Бидејки ipsissimus, Let 3 и јас не ги знаеме значењата на тие зборови објасни ги ти.
Sent from my SM-G318H using Tapatalk
Веќе се објаснети, посебно стихот од Стариот Завет/Постанокот.
Моето објаснување на стиховите не ќе ти биде од корист, оти после објаснувањето:
- ќе изнесуваш твои погрешни ставови (како и до сега) и,
- ќе продолжиш да поставуваш нови и нови прашања, но не оти си јааако заинтересиран, туку со цел да го разводниш муабетот и да си најдеш уште „подлоги„ за оправдување на своето неверие.
Пак ќе те потсетам; самиот се пофали дека на форумов доаѓаш со предзнаење, кое очигледно го немаш, оти, како што ти посочив, простото препишување на стихови е само просто препишување и ни оддаделку не е исто што и „предзнаење„.[DOUBLEPOST=1505837187][/DOUBLEPOST]
Вие сте експерти за лаги, заблуди и манипулации, секојдневно може да се увериме во тоа. Колку само соодветно сте си го одбрале она - бедни по дух.
Објасни го /протолкувај го значењето на состојбата „бедни по дух„.
Или, ич да не те прашувам, оти ионака не го знаеш...[DOUBLEPOST=1505837282][/DOUBLEPOST]
Постои само еден грев - ограничување на тоа што е наша суштина, предодреденост, вистинска природа која ние телемитите ја нарекуваме - чиста вистинска волја. Зборот на гревот е еден, но со оглед на тоа што секој е уникатен и посебен и неговата чиста волја е уникатна и посебна, па нејзиното ограничување може да биде различно за секого.
Во овој контекст не е погрешно ни да се каже дека ограничувањето на чистата волја е промашување. Тоа промашување може да резултира со низа психолошки, ментални па и биолошки последици.
Ако гревот е ограничување, тогаш како ли „изгледа„ неограничувањето...
Ќе подобјасниш или ич да не чекам?