Schürrle
can't be touched
- Член од
- 19 ноември 2008
- Мислења
- 3.024
- Поени од реакции
- 2.060
Moze ako e stvarno euro 4Здраво сакам да прашам гледам голф 4 е еуро 4 дали може уште да се царини или не?
Moze ako e stvarno euro 4Здраво сакам да прашам гледам голф 4 е еуро 4 дали може уште да се царини или не?
центрирам и балансирам редовно, не штедам пари за тоа...Koga menuvas gumi zadolzitelno treba prednicata da ja centriras.
Treba da ja gledas I godinata na proizvodstvo na gumata.Ne smeat da bidat postari od 3 godini.центрирам и балансирам редовно, не штедам пари за тоа...
мишелинот е за никаде, кој знае која категорија ја носат кај нас
и тоа го гледам, се сум се едуцирал, начитал...ама џабе, мишелинот е тапа гума, никогаш повеќе не би ја зел, па и џабе да ми ја даваат! крај!Treba da ja gledas I godinata na proizvodstvo na gumata.Ne smeat da bidat postari od 3 godini.
Со оригиналните од фабрика на секоја ќе ги минеш толку без да се скини, откако ќе смениш прв пат не е баш паметно да возиш повеќе од 50-60 000 со еден каиш, деловите што се носат кај нас се со Ш квалитет.Za toa na audi rebrast kais u service schedule pise na 210.000km da smenam,a na francusko vozilo ke smenis 4 pati u tia 200.000km.Za komfort nema sho da se prae muabet,germansko si e germansko.
Eve kaj pisuva.Ni tie ni tie,Fulda ili Goodyear[DOUBLEPOST=1494147122][/DOUBLEPOST]
Daj prati tuka da procitame kaj pisuva deka rebrast se menuva na 210.000 km
Kaj nas ides u ovlasten servis ili specijalist za germanski vozila i ti stavaat originalni delovi so 2 godini garancija.Со оригиналните од фабрика на секоја ќе ги минеш толку без да се скини, откако ќе смениш прв пат не е баш паметно да возиш повеќе од 50-60 000 со еден каиш, деловите што се носат кај нас се со Ш квалитет.
Нема врска германско/италијанско/француско, како ќе се погоди, имам пријатели што возат германски возила во класа со моето и имаат потрошено 3 пати повеќе од јас на реното во 5 години откако ми е купено. Ако купуваш ново возило, мое мислење е дека е најпаметно јапонско, имам пријатели со Mitsubishi Outlander, Honda CR-V, Mitsubishi Lancer,Toyota Corolla и сите се презадоволни од возилата.
2 години даваат и на други места за ребраст не само во овластен, ама 2 години и 210000км не е исто, за 2 години 210 000 таксист да работиш нема да ги спукаш, просечно едвај 20 000 годишно се возат во Македонија.Eve kaj pisuva.
Прегледај го приврзокот 170339[DOUBLEPOST=1494172644][/DOUBLEPOST]
Kaj nas ides u ovlasten servis ili specijalist za germanski vozila i ti stavaat originalni delovi so 2 godini garancija.
Zboruvam za bilo kakov del ne samo za rebrast. Vo mk da, ali tuka kaj mene se vozat i preku 100.000km godisno.2 години даваат и на други места за ребраст не само во овластен, ама 2 години и 210000км не е исто, за 2 години 210 000 таксист да работиш нема да ги спукаш, просечно едвај 20 000 годишно се возат во Македонија.
motor na lance i rajat na sekoj 100 000 km se menuva.Ni tie ni tie,Fulda ili Goodyear[DOUBLEPOST=1494147122][/DOUBLEPOST]
Daj prati tuka da procitame kaj pisuva deka rebrast se menuva na 210.000 km
и ќе си возиш југо 45motor na lance i rajat na sekoj 100 000 km se menuva.
Na jugoto motorot ne e na lanceи ќе си возиш југо 45
југо 45 напишав, впрочем...Na jugoto motorot ne e na lance
skoda e na lance opel ima na lance golf istoи ќе си возиш југо 45
Ova go izvedoa taka što kaišnicata ja napravija ekscentrik što ke pravi kontra vibracii i zategnuvanja od tie na bregastata.Eve kaj pisuva.
Прегледај го приврзокот 170339.