Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
Jas menuvam sam takvi gumici...ne e teško. Samo kanal da imaš. Ne treba centriranje ako ne e udreno trkalo vo dupka i da e rascentrirana prednicata[DOUBLEPOST=1494082967][/DOUBLEPOST]
Nema spas za gumata...iskinati se platnenite konci vo gumata
Гледав на видеово дека е едноставно, али проблем ми е што немам канал, т.е имам канал, али исто како да го немам, стручњациве мои кога ја граделе гаражата не планирале дека ќе возат поголемо возило од застава :D па со оваа не може да го искористам никако, колата ми влегува само на рикверц во гаража, со предница не ја собира, а назад немам простор да ја вратам и да влезам во каналот, ептен е кнап.
 
Гледав на видеово дека е едноставно, али проблем ми е што немам канал, т.е имам канал, али исто како да го немам, стручњациве мои кога ја граделе гаражата не планирале дека ќе возат поголемо возило од застава :D па со оваа не може да го искористам никако, колата ми влегува само на рикверц во гаража, со предница не ја собира, а назад немам простор да ја вратам и да влезам во каналот, ептен е кнап.
Zemi 2-3 klučevi i pojdi kaj nekoj drugar...za 20 minuti ke gi smenite
 
Jas menuvam sam takvi gumici...ne e teško. Samo kanal da imaš. Ne treba centriranje ako ne e udreno trkalo vo dupka i da e rascentrirana prednicata[DOUBLEPOST=1494082967][/DOUBLEPOST]
Nema spas za gumata...iskinati se platnenite konci vo gumata


Спаѓа под гаранција тоа со гумите или да се сликам можам?
 
Луѓенца дајте мислење што гими да купам дали Сава или Тигар? Иначе сакам универзални со димензии 185 -65- 14.. Или дајте предлог друг за димензии за Шкода Фабиа..
 
Освен германско имаш возено нешто друго или искуство имаш од ти реков ми рече
Било кое француско возило е поефтино и поиздржливо од било кое германско и уште во старт си во предност а цената за одржување +/- им е иста дури и во некои случаи француските се поефтини

Италиканските се мн.малце поскапи за купување и одржување од француските ама затоа пак се поефтини од германските

На пасат,ауди,голф за да смениш ребраст треба цела предница да ја демонтираш а за тоа време на три француски или италијански ке им смениш ребраст.

За комфор и удобност нема споредба бидејки секое германско возило е како да се возиш во бобсанка[DOUBLEPOST=1494048921][/DOUBLEPOST]
За истите пари имаш од 2 до 4 години поново и со повеќе опрема француско или италијанско возило

Za toa na audi rebrast kais u service schedule pise na 210.000km da smenam,a na francusko vozilo ke smenis 4 pati u tia 200.000km.Za komfort nema sho da se prae muabet,germansko si e germansko.
 
Луѓенца дајте мислење што гими да купам дали Сава или Тигар? Иначе сакам универзални со димензии 185 -65- 14.. Или дајте предлог друг за димензии за Шкода Фабиа..
sava gjubre od guma. gi zedov lani vo avgust 4 gumi 13ki letni od pneumatik bitola eve godinava ke gi menuvam se iskrivija. kolata ja vozam samo niz grad po potreba kako se iskrivija neznam. trite gumi krivi se. bratmi zede goodyear mnogu dobra guma.
 
Za toa na audi rebrast kais u service schedule pise na 210.000km da smenam,a na francusko vozilo ke smenis 4 pati u tia 200.000km.Za komfort nema sho da se prae muabet,germansko si e germansko.
Само чекај ти да смениш ребраст по сервисен интервал па да видиш што ке ти се случи а јас на француско двапати ке сменам и пак ќе биде двојно поевтионо


Што се однесува до конфорот и амортизацијата ако не си возел или не те возеле во француско возило немаш почуствувано и неможеш да коментираш .

И да германско си е германско,преценето:

АУДИ А 6 Б6 од 2005 6-7к евра а за истите пари добиваш
ЦИТРОЕН Ц5 трета генарација од 2009/10 или
АЛФА РОМЕО 159 2007/8

Голф 3 1.9 тди 90кс 1997 1500 евра
Фиат браво 1.9 тди 100кс 1000 евра..............................................
 
Луѓенца дајте мислење што гими да купам дали Сава или Тигар? Иначе сакам универзални со димензии 185 -65- 14.. Или дајте предлог друг за димензии за Шкода Фабиа..

Ni tie ni tie,Fulda ili Goodyear[DOUBLEPOST=1494147122][/DOUBLEPOST]
Za toa na audi rebrast kais u service schedule pise na 210.000km da smenam,a na francusko vozilo ke smenis 4 pati u tia 200.000km.Za komfort nema sho da se prae muabet,germansko si e germansko.

Daj prati tuka da procitame kaj pisuva deka rebrast se menuva na 210.000 km
 
на рено сет ремени се менуваат на 4 години или на поминати 60.000 км. вкупна цена околу 10.000 со работна рака!

од гума све е срање кај нас, најзадоволен сум од бриџстон турски и гудјеар исто турски, пред две години ставив мишелин британски (ептен не ги бива) се искривиа, треба да ги менувам...
 
на рено сет ремени се менуваат на 4 години или на поминати 60.000 км. вкупна цена околу 10.000 со работна рака!

од гума све е срање кај нас, најзадоволен сум од бриџстон турски и гудјеар исто турски, пред две години ставив мишелин британски (ептен не ги бива) се искривиа, треба да ги менувам...

Koga menuvas gumi zadolzitelno treba prednicata da ja centriras.
 
Здраво сакам да прашам гледам голф 4 е еуро 4 дали може уште да се царини или не?
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom