Па ако си товарен сладолед или свинско месо неможеш во јули месец во приколица со церада да го носиш. Има одредена температура на која се превезува ваква стока.И кој има потреба од ладилници ?
Муабетот ми е дали големи фирми кои произведуваат такви производи не се снабдени со свои возила ?Па ако си товарен сладолед или свинско месо неможеш во јули месец во приколица со церада да го носиш. Има одредена температура на која се превезува ваква стока.
Некои се снабдени , некои не. Фирма од Прилеп со 1000 вработени која извезува во Англија нема ниту еден свој камион па плаќа превоз. Тука има и еден куп трговци кои откупуваат земјоделски продукти и го праќаат по Германии Шведски. Искрено не би играл со ова во Македонија кога Бугарија е тука. Отворен европски пазар од Пловдив до најсеверните точки на Шведска , буквално има работа да не престане камионот да одмори.Муабетот ми е дали големи фирми кои произведуваат такви производи не се снабдени со свои возила ?
Иначе за овие муабети сум стварно ноб, буквално неписмен.
Вака човек кога ќе види, ова е далеку подобар избор за инвестиција од ресторани/кафичи/хотели и такви работи.Некои се снабдени , некои не. Фирма од Прилеп со 1000 вработени која извезува во Англија нема ниту еден свој камион па плаќа превоз. Тука има и еден куп трговци кои откупуваат земјоделски продукти и го праќаат по Германии Шведски. Искрено не би играл со ова во Македонија кога Бугарија е тука. Отворен европски пазар од Пловдив до најсеверните точки на Шведска , буквално има работа да не престане камионот да одмори.Секојпат ќе има стока која треба да се пренесе од точка А до точка Б , кога ќе умре овој бизнис значи се друго е умрено и не се произведува ништо па и немора да се превезува.
Најбитно у овој бизнис е да ти се падне добар камион и кога ќе купуваш да гледаш шо зимаш. Фаличен камион со еден куп дефеци може да те остави на позитивна нула цела година , а недај боже и полошо. Затоа е битно првиот камион да биде шо е можно понов.
Во Охрид имат Риа Комерц ....Ристо ..му го заборајв прекарот...возит за Данска-Шведска ,земаат по 4-6000 евра на тура.Вака човек кога ќе види, ова е далеку подобар избор за инвестиција од ресторани/кафичи/хотели и такви работи.
Добар камион и уште побитно добар возач, твој човек од доверба оти не се дава на секого таква машина.Некои се снабдени , некои не. Фирма од Прилеп со 1000 вработени која извезува во Англија нема ниту еден свој камион па плаќа превоз. Тука има и еден куп трговци кои откупуваат земјоделски продукти и го праќаат по Германии Шведски. Искрено не би играл со ова во Македонија кога Бугарија е тука. Отворен европски пазар од Пловдив до најсеверните точки на Шведска , буквално има работа да не престане камионот да одмори.Секојпат ќе има стока која треба да се пренесе од точка А до точка Б , кога ќе умре овој бизнис значи се друго е умрено и не се произведува ништо па и немора да се превезува.
Најбитно у овој бизнис е да ти се падне добар камион и кога ќе купуваш да гледаш шо зимаш. Фаличен камион со еден куп дефеци може да те остави на позитивна нула цела година , а недај боже и полошо. Затоа е битно првиот камион да биде шо е можно понов.
Добар камион и уште побитно добар возач, твој човек од доверба оти не се дава на секого таква машина.
Македонија - Германија се вози од 2000 евра до кај 2200-2300 зависи каде во Германија. Од тука една тура до Германија , од таму до Македонија , еве ти 4500 евра.Во Охрид имат Риа Комерц ....Ристо ..му го заборајв прекарот...возит за Данска-Шведска ,земаат по 4-6000 евра на тура.