Каков бизнис би започнале со 80 - 90 000 евра!?

Член од
14 мај 2009
Мислења
1.581
Поени од реакции
1.850
Дали ваков спортски терен- балон има Битола, ако знае некој како инфо!?
И мислење... би поминало ли таму? Или само по теретаните се Битолчани? :)
Скопјево е пренатрупано ми се чини - ги има балониве у секоја општина по неколку!
 

Makaron

КЕН ЛИИИИ лиду дибу даут јууууууу !!!!
Член од
16 јули 2014
Мислења
7.612
Поени од реакции
11.739
Секогаш имат потреба од вакви работи, кога државата не ги градит приватни лица можат да надополнат.
Но нека небиде класи/чен балон, затворен целосно. Во Охрид што е функкционират буквално како шатор, од земја 2 метра негде прави шипки потоа полукруг, налето одстрана е отворен, имат клупи, трибини мали, назима целосно затворен со прозирен најлон одстрана.

Овие поназад што ги имате ставено многу се клаустрофоби/чни.
 
Член од
10 август 2013
Мислења
541
Поени од реакции
928
Ваков, Еуро 6ка гланц нов еден за почеток од 90тина илјади евра со приколка дали ладилник или церада од 20тина илјади евра направи си фирмица тука во Македонија или во Бугарија (што е пожелно) и чиста работа според мене.:)
 

Attachments

Последно уредено:

Del Boy

You plonker!
Член од
28 септември 2012
Мислења
12.051
Поени од реакции
36.495
Бугарија најпожелно , ни за цемтови ќе те дупат ни ништо. Пичај. Па и немора да е скроз нов , за 50-60.000 евра се наоѓа 2013-2014 година камион со по 150-200 к километража набиена , шо е ништо. Исклучиво ладилник никаква церада, 10 пати повеќе работа ќе имаш.
Познавам човек шо има 5 ладилници , и 4 церади. Овие ладилниците неможат да сопрат , товари вози растоварај и пак одново. Овие церадите имат значително помалце работа и многу често му се паркирани.
Не ни помислувајте да влезете во овој бизнис без 100тина илјади евра. 50-60 ти требат за добар стегнат камион , и 50 ти требат за да почнеш да работиш можни дефеци , нафта , плата за возач.
Ова ми е замисла многу оддамна , и веројатноста до крајот на годината да го реализирам е голема. Плус дома имам еден куп возачи па и парите за плата у фамилијата ќе останува. :)
 

Makaron

КЕН ЛИИИИ лиду дибу даут јууууууу !!!!
Член од
16 јули 2014
Мислења
7.612
Поени од реакции
11.739
И кој има потреба од ладилници ?
 

Del Boy

You plonker!
Член од
28 септември 2012
Мислења
12.051
Поени од реакции
36.495
И кој има потреба од ладилници ?
Па ако си товарен сладолед или свинско месо неможеш во јули месец во приколица со церада да го носиш. Има одредена температура на која се превезува ваква стока.
 

Makaron

КЕН ЛИИИИ лиду дибу даут јууууууу !!!!
Член од
16 јули 2014
Мислења
7.612
Поени од реакции
11.739
Па ако си товарен сладолед или свинско месо неможеш во јули месец во приколица со церада да го носиш. Има одредена температура на која се превезува ваква стока.
Муабетот ми е дали големи фирми кои произведуваат такви производи не се снабдени со свои возила ?

Иначе за овие муабети сум стварно ноб, буквално неписмен.
 

Del Boy

You plonker!
Член од
28 септември 2012
Мислења
12.051
Поени од реакции
36.495
Муабетот ми е дали големи фирми кои произведуваат такви производи не се снабдени со свои возила ?

Иначе за овие муабети сум стварно ноб, буквално неписмен.
Некои се снабдени , некои не. Фирма од Прилеп со 1000 вработени која извезува во Англија нема ниту еден свој камион па плаќа превоз. Тука има и еден куп трговци кои откупуваат земјоделски продукти и го праќаат по Германии Шведски. Искрено не би играл со ова во Македонија кога Бугарија е тука. Отворен европски пазар од Пловдив до најсеверните точки на Шведска , буквално има работа да не престане камионот да одмори. :) Секојпат ќе има стока која треба да се пренесе од точка А до точка Б , кога ќе умре овој бизнис значи се друго е умрено и не се произведува ништо па и немора да се превезува.
Најбитно у овој бизнис е да ти се падне добар камион и кога ќе купуваш да гледаш шо зимаш. Фаличен камион со еден куп дефеци може да те остави на позитивна нула цела година , а недај боже и полошо. Затоа е битно првиот камион да биде шо е можно понов.
 

Makaron

КЕН ЛИИИИ лиду дибу даут јууууууу !!!!
Член од
16 јули 2014
Мислења
7.612
Поени од реакции
11.739
Некои се снабдени , некои не. Фирма од Прилеп со 1000 вработени која извезува во Англија нема ниту еден свој камион па плаќа превоз. Тука има и еден куп трговци кои откупуваат земјоделски продукти и го праќаат по Германии Шведски. Искрено не би играл со ова во Македонија кога Бугарија е тука. Отворен европски пазар од Пловдив до најсеверните точки на Шведска , буквално има работа да не престане камионот да одмори. :) Секојпат ќе има стока која треба да се пренесе од точка А до точка Б , кога ќе умре овој бизнис значи се друго е умрено и не се произведува ништо па и немора да се превезува.
Најбитно у овој бизнис е да ти се падне добар камион и кога ќе купуваш да гледаш шо зимаш. Фаличен камион со еден куп дефеци може да те остави на позитивна нула цела година , а недај боже и полошо. Затоа е битно првиот камион да биде шо е можно понов.
Вака човек кога ќе види, ова е далеку подобар избор за инвестиција од ресторани/кафичи/хотели и такви работи.
 
Член од
16 април 2014
Мислења
7.115
Поени од реакции
11.155
Па веројатно добра инвестиција би била летна ''сала'' за свадби,копија на Стоби.Само сигурно дека со овие пари неможеш да го го направиш за толку гости и би бил поефтина копија.И секако, не мислам со ова да го турнеш стоби и да му бидеш конкуренција туку такво нешто да направиш во твојот град.
 
Член од
11 октомври 2014
Мислења
2.078
Поени од реакции
2.039
Вака човек кога ќе види, ова е далеку подобар избор за инвестиција од ресторани/кафичи/хотели и такви работи.
Во Охрид имат Риа Комерц ....Ристо ..му го заборајв прекарот...возит за Данска-Шведска ,земаат по 4-6000 евра на тура.
 
G

Goldie

Гостин
Некои се снабдени , некои не. Фирма од Прилеп со 1000 вработени која извезува во Англија нема ниту еден свој камион па плаќа превоз. Тука има и еден куп трговци кои откупуваат земјоделски продукти и го праќаат по Германии Шведски. Искрено не би играл со ова во Македонија кога Бугарија е тука. Отворен европски пазар од Пловдив до најсеверните точки на Шведска , буквално има работа да не престане камионот да одмори. :) Секојпат ќе има стока која треба да се пренесе од точка А до точка Б , кога ќе умре овој бизнис значи се друго е умрено и не се произведува ништо па и немора да се превезува.
Најбитно у овој бизнис е да ти се падне добар камион и кога ќе купуваш да гледаш шо зимаш. Фаличен камион со еден куп дефеци може да те остави на позитивна нула цела година , а недај боже и полошо. Затоа е битно првиот камион да биде шо е можно понов.
Добар камион и уште побитно добар возач, твој човек од доверба оти не се дава на секого таква машина.
 
Член од
11 октомври 2014
Мислења
2.078
Поени од реакции
2.039
Добар камион и уште побитно добар возач, твој човек од доверба оти не се дава на секого таква машина.

хаха биди поконкретен шо помалу да те крадит подобро од 100 шофери само 5 се поштени друго е све превара
 

Del Boy

You plonker!
Член од
28 септември 2012
Мислења
12.051
Поени од реакции
36.495
Во Охрид имат Риа Комерц ....Ристо ..му го заборајв прекарот...возит за Данска-Шведска ,земаат по 4-6000 евра на тура.
Македонија - Германија се вози од 2000 евра до кај 2200-2300 зависи каде во Германија. Од тука една тура до Германија , од таму до Македонија , еве ти 4500 евра.
Е сега нормално трошоци еден куп .. процент на возачот , нафта , патарини , амортизација и одржување али и 1200-1300 да останат на тебе супер е. Тоа е од една тура Германија и назад , 2 вакви да правиш во месецот супер си. Ако возиш сам стави си 900 евра месечно плус на контото оти 10 % зимат обично возачите.[DOUBLEPOST=1487092305][/DOUBLEPOST]Ја обожавам оваа работа , особено ако поседуваш камион.

Некоја ваква машинерија и уживај. :D

vko.jpg
 
Последно уредено:

ahil

м-р
Член од
11 јули 2005
Мислења
628
Поени од реакции
618
Го следам муабетот за камионите. Дел се сложувам, но во голем дел не сте во право. Хипотетички доколку решите да почнете со бизнисот во Македонија, речи си 2 години ќе талкате во место. Првата година нема да успеете да аплицирате за ЦЕМТ дозволи, што во превод ви значи ќе возите неколку многу малку од тоа што вие сакате, односно повеќе од тоа што има дозволи. Втората година доколку немате ЕУРО 6 камион ( значи капитал од 70-80.000 евра) пак нема ЦЕМТ и се така... Бугарска фирма ти е друга работа. Повеќе пазар, повеќе пари ама....фирма во Бугарија, шофери комплет со бугарски документи (пасош, возачка дозвола, психолошки тест....)
Не дека нема пари, ама тешко се почнува во бизнисот, особено во Македонија и нема да биде така како што се надевате во разговорот погоре
 

Kajgana Shop

На врв Bottom