Кинеските моторчиња

Dzish

unlike any other...
Член од
15 февруари 2007
Мислења
13.994
Поени од реакции
2.689
Добро бе што мислите дека ке се добие со Малоси каиш? Побрз ке биде? Ветар, малосито може да биде само поквалитетен и поиздржлив, ништо повеќе.
 
Член од
29 јули 2005
Мислења
2.973
Поени од реакции
178
Добро бе што мислите дека ке се добие со Малоси каиш? Побрз ке биде? Ветар, малосито може да биде само поквалитетен и поиздржлив, ништо повеќе.
Работата е што малоси кевлар помалку трае од оригиналниот(малосито околу 5000км а оригиналниот 8000 а можеби и повеќе).....ама многу луѓе не мислат така :)
 

kamiSKaZI

Io Sono Interista
Член од
31 јануари 2007
Мислења
543
Поени од реакции
34
Ајдееееееее тука секој со свое мислење, неможе чоек поука да извлече:bip: :)
Како и да е ке го ставам, па ке ви пишам дали грее помалце, дали грее повеќе...дали иде побрзо, дали не иде побрзо...дали појше ке трае, дали нема појше да трае...дали ке префрла, дали нема да префрла...:) така да у скоро време ке не се разјаснат некои работи...
 
Член од
17 март 2007
Мислења
218
Поени од реакции
2
Работата е што малоси кевлар помалку трае од оригиналниот(малосито околу 5000км а оригиналниот 8000 а можеби и повеќе).....ама многу луѓе не мислат така :)
abe so e 8000 km za eden kajs nekoj minat i po 20000 so eden kajs,ja iam 6300 uste so originalniot kajs,zavisi toa kako go vozis eve primer ako e dolniste i motorot ti e vo ler i ti da mavnes gas naednas i taka poleka poleka se kine :smir:
 
N

n/a

Гостин
Кога и да видам...
или да прочитам нешто за кинескиве моторчиња...
пред очи ми искача фронтменот на паркети на моторџиска забава на саем.
И он вика:
Си купивне и ние моторчина.
Арно ама,оти толку пари имавне,купивне од онија малите,кинески.
И клуб си основавне...:
China shit riders !
 

kamiSKaZI

Io Sono Interista
Член од
31 јануари 2007
Мислења
543
Поени од реакции
34
Кога и да видам...
или да прочитам нешто за кинескиве моторчиња...
пред очи ми искача фронтменот на паркети на моторџиска забава на саем.
И он вика:
Си купивне и ние моторчина.
Арно ама,оти толку пари имавне,купивне од онија малите,кинески.
И клуб си основавне...:
China shit riders !
А и ти да не си член таму? И ако ти се сере од кинески моторчиња со мајка бараш тука, иди на подфорум априлија, таму ти е буржоазија ;) ние сме тука обични смртници:tapp:
 

Dzish

unlike any other...
Член од
15 февруари 2007
Мислења
13.994
Поени од реакции
2.689
А и ти да не си член таму? И ако ти се сере од кинески моторчиња со мајка бараш тука, иди на подфорум априлија, таму ти е буржоазија ;) ние сме тука обични смртници:tapp:
Ама си ме насмеал.... Не го бришам нека седи. Инаку тој погоре имаше напишано China shit rider, што е доста поразлично од болдираното.
 
Член од
10 февруари 2006
Мислења
385
Поени од реакции
90
Дечкото има од оние големине априлиине :pos2: по се изглеа,China shit rider или неshit се тркала па ако сака не каиш клип нека му се скрши па и нов да купам пак поефтино ке ми биде од 1 априлиа,btw машина ко машина што има клип блок радилица варијатор и ролни - се заебуваат ако не ги одржаваш правилно -останатото е потрошен материјал
 
Член од
7 јули 2008
Мислења
131
Поени од реакции
4
Абе кинезите на марс ке појдат додека ние направиме мотор. Па затоа не вреѓајте ги. Вакви биле такви биле. Пиаџо и се од него не се со злато па да вредат толку. Кај нив цената е голема од 2 причини:

1. Скапа работна сила
2. 30% од профитот оди за реклами

Со значи дека ако е 2500 - 30% = 1750

Е сеа вие размислете што плаќате, моторот или рекламите
 

korun

lame
Член од
21 октомври 2007
Мислења
389
Поени од реакции
28
Работата е што малоси кевлар помалку трае од оригиналниот(малосито околу 5000км а оригиналниот 8000 а можеби и повеќе).....ама многу луѓе не мислат така :)
Кај 4-тактни мотори, малоси е поиздржлив, а кај двотактни дават и на брзина

Абе кинезите на марс ке појдат додека ние направиме мотор. Па затоа не вреѓајте ги. Вакви биле такви биле. Пиаџо и се од него не се со злато па да вредат толку. Кај нив цената е голема од 2 причини:

1. Скапа работна сила
2. 30% од профитот оди за реклами

Со значи дека ако е 2500 - 30% = 1750

Е сеа вие размислете што плаќате, моторот или рекламите
Досега немам видено некоја огромна пропаганда за рекламирање на Piaggiо, а 30% од приход за реклами значит, ги собираш Мобимак, Вип, и Космофон рекламине и пак имаш помалце “пропаганден материјал“ (или како да го наречам). Ако трнек кинезине на Марс ке требит сервис да носет со нив по пат, така да знајш. Мојон е 17 години стар, ак најш таков кинески, пушти ми една персонална. Вистина се ефтини и можд авредет за парите, ама не мојш све да споредвиш без врска...
 
Член од
29 јули 2005
Мислења
2.973
Поени од реакции
178
Кај 4-тактни мотори, малоси е поиздржлив, а кај двотактни дават и на брзина
Мене муабетот ми беше за 2 тактни....помалку ќе ти издржи од оригиналниот каиш, поевтин е, а кај сите мотори различно се однесува, прашај го кактусот он кога имал малоси кевлар поспор му бил моторот него со оригиналниот каиш.
 
Член од
7 јули 2008
Мислења
131
Поени од реакции
4
Е ти така мислиш дека не трошат пари. Како прво сите учествуваат во некоја трка сто значи треба да плати. И да не набројувам уште колку начини има за рекламирање што не значи дека треба по цел ден да даваат реклами на телевизија.
Инаку од кога памтам кога ке покажеа некоја слика од пекинг хонк гонг и тн секогаж на улиците беше преполно скутери па ако не чинеле сигурен сум дека ке пропаднеле а не ке произведувале со години традиција. Може го немаат ’италианскиот излгед’ ама се многу поекономични и вредат за парите. Априлија 3.5 л /100км а матриксот 2.5л/ 100км. А пошо сега брзо имам земено мотор после 17 години ке ти кажам како се покажал
 
Член од
29 јули 2005
Мислења
2.973
Поени од реакции
178
@traktorist кој те лаже дека матриксот троши 2.5 литра на 100км?
 
Член од
7 јули 2008
Мислења
131
Поени од реакции
4
Јас имам и со 200 денари врвам 110-120 км
 

Kajgana Shop

На врв Bottom