Работата е што малоси кевлар помалку трае од оригиналниот(малосито околу 5000км а оригиналниот 8000 а можеби и повеќе).....ама многу луѓе не мислат такаДобро бе што мислите дека ке се добие со Малоси каиш? Побрз ке биде? Ветар, малосито може да биде само поквалитетен и поиздржлив, ништо повеќе.
abe so e 8000 km za eden kajs nekoj minat i po 20000 so eden kajs,ja iam 6300 uste so originalniot kajs,zavisi toa kako go vozis eve primer ako e dolniste i motorot ti e vo ler i ti da mavnes gas naednas i taka poleka poleka se kine :smir:Работата е што малоси кевлар помалку трае од оригиналниот(малосито околу 5000км а оригиналниот 8000 а можеби и повеќе).....ама многу луѓе не мислат така
А и ти да не си член таму? И ако ти се сере од кинески моторчиња со мајка бараш тука, иди на подфорум априлија, таму ти е буржоазија ние сме тука обични смртнициКога и да видам...
или да прочитам нешто за кинескиве моторчиња...
пред очи ми искача фронтменот на паркети на моторџиска забава на саем.
И он вика:
Си купивне и ние моторчина.
Арно ама,оти толку пари имавне,купивне од онија малите,кинески.
И клуб си основавне...:
China shit riders !
Ама си ме насмеал.... Не го бришам нека седи. Инаку тој погоре имаше напишано China shit rider, што е доста поразлично од болдираното.А и ти да не си член таму? И ако ти се сере од кинески моторчиња со мајка бараш тука, иди на подфорум априлија, таму ти е буржоазија ние сме тука обични смртници
Кај 4-тактни мотори, малоси е поиздржлив, а кај двотактни дават и на брзинаРаботата е што малоси кевлар помалку трае од оригиналниот(малосито околу 5000км а оригиналниот 8000 а можеби и повеќе).....ама многу луѓе не мислат така
Досега немам видено некоја огромна пропаганда за рекламирање на Piaggiо, а 30% од приход за реклами значит, ги собираш Мобимак, Вип, и Космофон рекламине и пак имаш помалце “пропаганден материјал“ (или како да го наречам). Ако трнек кинезине на Марс ке требит сервис да носет со нив по пат, така да знајш. Мојон е 17 години стар, ак најш таков кинески, пушти ми една персонална. Вистина се ефтини и можд авредет за парите, ама не мојш све да споредвиш без врска...Абе кинезите на марс ке појдат додека ние направиме мотор. Па затоа не вреѓајте ги. Вакви биле такви биле. Пиаџо и се од него не се со злато па да вредат толку. Кај нив цената е голема од 2 причини:
1. Скапа работна сила
2. 30% од профитот оди за реклами
Со значи дека ако е 2500 - 30% = 1750
Е сеа вие размислете што плаќате, моторот или рекламите
Мене муабетот ми беше за 2 тактни....помалку ќе ти издржи од оригиналниот каиш, поевтин е, а кај сите мотори различно се однесува, прашај го кактусот он кога имал малоси кевлар поспор му бил моторот него со оригиналниот каиш.Кај 4-тактни мотори, малоси е поиздржлив, а кај двотактни дават и на брзина
Колку кубици ? и мене исто ми трошиЈас имам и со 200 денари врвам 110-120 км