Општи вело муабети, прашања, совети

  • Креатор на темата Креатор на темата Anonymus1
  • Време на започнување Време на започнување
Бидејќи не планираш да возиш по земја, тогаш хибрид ти е најдобар избор. Ако веќе се одлучиш за МТБ, тогаш гледај да има 29' тркала. Двава точаци се претерано скапи. Pitch-от дури и со декларираниот попуст е скап. Генерално, кој бренд и да го избереш за тие пари го купуваш буквално најосновното што го нудат па разликите од еден производител до друг се нијанси. Затоа кај кого ќе се исценкаш подобро, тоа земи си. :)
 
Prodavam Spezialized pitch sport medium...
Kupen e vo maj godinava od Spezialized prodavnicata 550 evra,pod garancija e edna godina,so dokumenti so se i seuste nema prv servis napraveno...
Tocakot e vozen mnogu malku letovo,ne bi go ni prodal ama idam za stranstvo pa da ne mi skapuva tuka...
Koj e zainteresiran neka mi pise poraka...cenata e i poveke od prifatliva...
 

Attachments

  • IMG_0505.jpg
    IMG_0505.jpg
    1,7 MB · Прегледи: 44
здраво, ве молам за мислење за http://dragbicycles.com/bike/grand-canyon-pro/
цената ми одговара околу 450 евра модел 2015 год. (цената од линкот е за моделот од 2016 со друга опрема и карактеристики) лаик сум за велосипеди и не ги разбирам деловите и геометријата! би го користел за градска "вожња" рекреативно! големина на рам L, тркала 29 мислам (висок сум 182 cm), хид. мех. кочници а од шимано опрема немам појма!
благодарам
 
здраво, ве молам за мислење за http://dragbicycles.com/bike/grand-canyon-pro/
цената ми одговара околу 450 евра модел 2015 год. (цената од линкот е за моделот од 2016 со друга опрема и карактеристики) лаик сум за велосипеди и не ги разбирам деловите и геометријата! би го користел за градска "вожња" рекреативно! големина на рам L, тркала 29 мислам (висок сум 182 cm), хид. мех. кочници а од шимано опрема немам појма!
благодарам
Може инфо од каде го купуваш?
Дали е од некој трговец овде во Скопје, или ти го носат од странство...??

Вака ептен лаички, мислам дека е ОК ценава....
 
Може инфо од каде го купуваш?
Дали е од некој трговец овде во Скопје, или ти го носат од странство...??

Вака ептен лаички, мислам дека е ОК ценава....
Го гледав во Цикло АС Центар и Порта Влае![DOUBLEPOST=1476865337][/DOUBLEPOST]
Вака ептен лаички, мислам дека е ОК ценава....
Цената е добра да, незнам за деловите и опремата, за моите потреби е супер, барем така мислам!
 
Последно уредено:
здраво, ве молам за мислење за http://dragbicycles.com/bike/grand-canyon-pro/
цената ми одговара околу 450 евра модел 2015 год. (цената од линкот е за моделот од 2016 со друга опрема и карактеристики) лаик сум за велосипеди и не ги разбирам деловите и геометријата! би го користел за градска "вожња" рекреативно! големина на рам L, тркала 29 мислам (висок сум 182 cm), хид. мех. кочници а од шимано опрема немам појма!
благодарам

Малку се отидени цениве на новите велосипеди во последно време :toe: Многу повеќе од аспект на опрема добиваш за половен велосипед. Ако си стриктно за ново, мала е разликата помеѓу брендовите. Во тој ценовен ранг (а и поскапо) добиваш основно од опрема (буквално кај сите производители на рамови). За рекреативно возење би требало да ти е сосема доволен Драгот... само пробај пред да купиш, чисто да си погодиш точна големина (тука негде си помеѓу М и L), мислам дека 19 инчи би ти била идеална големина.
 
Мој совет при купување на точак е да се скокнат механичките диск кочници (со сајла), особено ако не знаете и не сакате сами да мајсторишете по точакот. Едноставно се прекомплицирани за неискусни сопственици и бараат премногу грижа за да функционираат идеално.

Или хидроуличен диск или V-brake за човек што не сака да се замара.

Друг совет за наш стандард и наша куповна моќ е половен велосипед со оставање буџет за сервисирање. На пример: си ги собрал сите пари што си можел да ги најдеш и имаш буџет од 600 евра. Ќе си бараш половно точаче за 530-540 евра и со остатокот од парите ќе платиш подмачкување и сервис на сите лагери (1000 денари најчесто), сајлички за брзини (400 денари за бренд Shimano) и нови, оригинални пакни за кочниците (1000-2000 денари зависи од кочниците). Секако, пред купување ќе се осигураш дека велосипедот нема за менување ланци, касети, запчаници, и други поскапи потрошни материјали. :) И да има, сеуште имаш на располагање дел од буџетот за да си ги средиш и тие работи.
 
здраво, ве молам за мислење за http://dragbicycles.com/bike/grand-canyon-pro/
цената ми одговара околу 450 евра модел 2015 год. (цената од линкот е за моделот од 2016 со друга опрема и карактеристики) лаик сум за велосипеди и не ги разбирам деловите и геометријата! би го користел за градска "вожња" рекреативно! големина на рам L, тркала 29 мислам (висок сум 182 cm), хид. мех. кочници а од шимано опрема немам појма!
благодарам

Најубаво да земеш Track или Merida и според ваша висина најубави со 26 или 29 инчи тркала според ваш вкус а за поправање нема голема филизовија и не е тоа ракетна наука.


Sent from my iPhone 5s using Tapatalk
 
Мој совет при купување на точак е да се скокнат механичките диск кочници (со сајла), особено ако не знаете и не сакате сами да мајсторишете по точакот. Едноставно се прекомплицирани за неискусни сопственици и бараат премногу грижа за да функционираат идеално.

Или хидроуличен диск или V-brake за човек што не сака да се замара.


Механичките дискови се поекономични и поедноставни за користење,само затегаш сајла,тераш и многу поретко менуваш пакни во споредба со хидрауличните.
Само проблем е што новите велосипеди се сите со хидраулика.
Освен ако имаш продавница во која продаваш глицерин,тогаш е добар совет.:pos:
 
Лелеее се експерти незнаеш дали да се смееш или да плачеш, поготово последниве двајца!
 
чудно ми е кога пишувате дека хидрауличните кочници не се добар избор, а и самите ги возите!
 
Механичките дискови се поекономични и поедноставни за користење,само затегаш сајла,тераш и многу поретко менуваш пакни во споредба со хидрауличните.
Само проблем е што новите велосипеди се сите со хидраулика.
Освен ако имаш продавница во која продаваш глицерин,тогаш е добар совет.:pos:

Дали напоменав во мојот пост дека механичките кочници се лош избор за НЕИСКУСНИ возачи?
На колку години менуваш глицерин во автомобилот? Дали знаеш дека автомобилот поминува низ полоши услови од велосипедот, бидејќи се чува надвор и ги трпи сите температурни промени од -15 до +40 степени, неговиот систем за кочење треба да запре возило од 1200+ килограми и сепак глицерин се менува многу ретко, некој воопшто не го ни менува.
Ако изиграваш мајсторче сам дома и ги отвараш цревата, капачињата и цуцлите за блидинг, да, ќе треба да менуваш глицерин бидејќи ќе го контаминираш. Ама ако само менуваш пакни, хидроуличните кочници се апсолутно неприкосновени и во кочиона сила, и во сервисни интервали и во осетот на кочење кој го даваат во споредба со класовно еднакви механички кочници.

Не викам дека сите механички кочници се лоши. Avid BB7 и TRP Spyre се прекрасни механички кочници, но и цената им е таму некаде рамо до рамо со убави квалитетни хидроулични.
 
Postoi nekoa tehnika za gumcinjata ns vbrake da me mi fakaat na bandaz??
Ако е крив бандажот, да го исправиш, или да ги откачиш кочниците, со клуч да ги олабавиш гумичките и да ги наместиш како сакаш.
 
Август земав нов точак, па сакам да ве прашам сега откако температурите ќе се симнуваат (ретко ќе се вози) дали е потребно да се вади ланецот (да се чисти/подмачка) или да го оставам. Точакот е возен претежно по асфалт (иако е МТБ) па дали треба да се вади ланецот ?
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom