Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
Има ли кај нас да се провери дали се реални километрите на кола? Дали биле враќани и слично?
 
Хладњакот е нов менуван пред 5,6 месеци. Ќе проверам термостат и остало, вентилатор можеби...

Му фали воздух како под притисок , отвори капачето таму кај што туриш антифриз и таму дувај (нешто како со балон да дуваш) и види ако спадне количина антифриз и дотури му уште антифриз. И друга работа кога загреан мотор стискај цревата каде што се движи антифризот ако е жешко и тврдо тогаш провери термостатот ,а ако е жешко и мек тогаш нема доволно воздух што треба да циркулира антифризот како што треба.


Sent from my iPad Air 2 using Tapatalk
 
Му фали воздух како под притисок , отвори капачето таму кај што туриш антифриз и таму дувај (нешто како со балон да дуваш) и види ако спадне количина антифриз и дотури му уште антифриз. И друга работа кога загреан мотор стискај цревата каде што се движи антифризот ако е жешко и тврдо тогаш провери термостатот ,а ако е жешко и мек тогаш нема доволно воздух што треба да циркулира антифризот како што треба.


Sent from my iPad Air 2 using Tapatalk
Не смее да има воздух во хладњакот и цревата.
Ако има воздух ќе грее повеќе.
Воздух може да прими само ако е прегреана бидејќи тогаш се гори диктонот и ќе ги дува цревата а кога ќе ја отвориш капачката од хладњакот или резрварчето за вода ќе издишува како кога си рсклатил шише кока кола.
Ако ептен е изгорен диктонот кога ќе отвориш капачката водата ќе летне нагоре
 
Не смее да има воздух во хладњакот и цревата.
Ако има воздух ќе грее повеќе.
Воздух може да прими само ако е прегреана бидејќи тогаш се гори диктонот и ќе ги дува цревата а кога ќе ја отвориш капачката од хладњакот или резрварчето за вода ќе издишува како кога си рсклатил шише кока кола.
Ако ептен е изгорен диктонот кога ќе отвориш капачката водата ќе летне нагоре

Изгледа обратно сум мислел инаку баша така е, сепак треба нешто да се провери за секој случај да не прегрева бидејќи антифризот не циркулира како што треба .


Sent from my iPad Air 2 using Tapatalk
 
Не....... малку гледам обратно пишувате за воздухот во ладњакот.

Воздух во системот влегува при промена на некој дел какоп црево, ладњак, антифриз.....треба да се согледа дека новите коли имаат затворен систем на ладење(како домашните парни котли).

Значи кога ќе се тури антифриз, треба да се испушти воздухот кој се собира на најгорните делови од главата на моторот. Таму некаде треба да има шрафче кое се одвртува и се додека излегува воздух, треба да се држи одтворено. И така неколку пати. Обично јас ја развозувам колата и на неколку дена повторно испуштам воздух се додека не запре целосно излегувањето на меурчина.

Кај мене на Цитроенот има на две места-едното(имбус) е на врвот на главата, а другото е пластично шрафче на цревото за топла вода за парното.

Доколу не се испушти воздухот, моторот ќе загрева
 
Абе не тресете глупости и ако не знаете не пишувајте нормална е таа температура и таму треба да седи стрелката на 95 а може да се качи и до 107 и таму е во нормала но ке се оклчи перката во втора брзина и ке падне температурата.Вози си ја колата и уживај за точно инфо имаш и гоогле и други сервиси, јас 6 години возам опел и добро сум информиран и кај мене се тие температури нема никаков проблем.

Како може до 107 да е нормала?Водата врие на 100 степени..Или за Опел тие хемиски работи не важат?Како кај мене ем е дизел,повеќе од 88-90 НЕ СМЕЕ да крене?Треба стрелката за температура да биде закована на едно место,или ако нема,стрелката да биде околу средината,не треба НАД средината,туку може и под неа..
 
Нормална работна температура на бензинец или дизел и на која ттреба да се вклучат перките 75-85 максимум 90 степени,додека термостатот на блокот најрано треба да отвори на 55-60 степени да има моторот воздушно ладење
Се што е над 90 степени укажува на некаков проблем
 
Не....... малку гледам обратно пишувате за воздухот во ладњакот.

Воздух во системот влегува при промена на некој дел какоп црево, ладњак, антифриз.....треба да се согледа дека новите коли имаат затворен систем на ладење(како домашните парни котли).

Значи кога ќе се тури антифриз, треба да се испушти воздухот кој се собира на најгорните делови од главата на моторот. Таму некаде треба да има шрафче кое се одвртува и се додека излегува воздух, треба да се држи одтворено. И така неколку пати. Обично јас ја развозувам колата и на неколку дена повторно испуштам воздух се додека не запре целосно излегувањето на меурчина.

Кај мене на Цитроенот има на две места-едното(имбус) е на врвот на главата, а другото е пластично шрафче на цревото за топла вода за парното.

Доколу не се испушти воздухот, моторот ќе загрева

Значи да пробам да испуштам воздух? :)
 
Како може до 107 да е нормала?Водата врие на 100 степени..Или за Опел тие хемиски работи не важат?Како кај мене ем е дизел,повеќе од 88-90 НЕ СМЕЕ да крене?Треба стрелката за температура да биде закована на едно место,или ако нема,стрелката да биде околу средината,не треба НАД средината,туку може и под неа..
Водата врие на 100 степени, ама антифризот на над 120, мислам дека точно беше 123. На крај на краиштата, приметете скалата по која се движи стрелката за температура на таблата до колку е пишана, и на колку и е црвеното поле.
Јас сметам дека Опелот на Ники е ОК.
 
На 307 1.6 hdi во последно време осеќам дека послабо влече. Како можам да проверам дали турбото треба чистење или дали воопшто работи?
 
На 307 1.6 hdi во последно време осеќам дека послабо влече. Како можам да проверам дали турбото треба чистење или дали воопшто работи?
ja imam 1.4 hdi i isto taka slabo vlecese. koga ja staviv na komp najde greska" prekin na krug" nesto povrzano so razni pritisoci okolu turbinata. majstorot za 5 min ja resi rabotata. Ja digna kolata i negde najdolu ispod motorot najde snop na creva koi sto odat kon turbinata i zamena dve spojki (gumeni) od po 5 cm i sirina okolu pola santim koi gi spojuvat crevata. Spojkite bea celosno ispukani kade sto se gubese pritisokot za pravilna rabota na turbinata. Sega super vleci
 
  • Ми се допаѓа
Reactions: Lu5
Како може до 107 да е нормала?Водата врие на 100 степени..Или за Опел тие хемиски работи не важат?Како кај мене ем е дизел,повеќе од 88-90 НЕ СМЕЕ да крене?Треба стрелката за температура да биде закована на едно место,или ако нема,стрелката да биде околу средината,не треба НАД средината,туку може и под неа..[/quote]
Абе тоа вашето рекла казала каква вода какви бакрачи имаш антифиз за таа намена што врие над 120 степени и колата на човекот е ок не го тератје да си губи време и нерви и пари по мајстори од вашите чаршиски муабети без поткепени информации и знаења.А околу заковањето на стрелката и не заковањето има 2 вида на показатели- стрелки едните ја покажуваат реалната температура и стрелката варира во текот на работата на моторот а другите покажуваат фиксна вреднос пример 90 степени а температурата варира во опсег од 70 до 95 и но се смета за нормала и затоа стрелката е закована.
 
Последно уредено:
Абе тоа вашето рекла казала каква вода какви бакрачи имаш антифиз за таа намена што врие над 120 степени и колата на човекот е ок не го тератје да си губи време и нерви и пари по мајстори од вашите чаршиски муабети без поткепени информации и знаења.

Чисто да видиш како изгледа шалт-табла на Опел Астра..Каде имаш тука 107 степени што ти ги кажуваш за нормални,стави ги наочарите,и види..Поарно деактивирај го профилот,или не трескај зелени кога ПОЈМА НЕМАШ..Ќути,дај им предност на поискусните да кажат тоа што треба..

maxresdefault.jpg
 
Од 100 до црвеното е 107 степени и е во рангот на нормалата но ако ова е опел астра дизел стрелката ке биде закована некаде околу 90 степени истото е и кај вектрите дизели.
 
Од 100 до црвеното е 107 степени и е во рангот на нормалата но ако ова е опел астра дизел стрелката ке биде закована некаде околу 90 степени истото е и кај вектрите дизели.

Ова е Опел Астра бензин,бидејќи има 7000 обртаи...Ако е Астра дизел,ќе има 6000 обртаи максимум..Бензинците имаат пониска работна температура од дизелите..
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom