- Член од
- 14 август 2008
- Мислења
- 2.441
- Поени од реакции
- 1.013
Безбедно е, само што е побезбедно со летни.dali e bezbedno sega letovo da se voze so zimski gumi
Безбедно е, само што е побезбедно со летни.dali e bezbedno sega letovo da se voze so zimski gumi
Vo nikoj slucaj. Zimski gumi vo leto mnogu brzo se trosat, gubat od svoite svojstva pa so toa kocenjeto im e nikakvo, vrtenjeto vo krivini nestabilno i opteretuvanjeto e maksimalno sto na pogolemi brzini e golema moznosta za da puknat. Taka da ne ti se isplati. Zemi si poubavo Nexen letni i uzivaj si, i da ti se 16 bandazi kje platis 10.000 mkd za site 4 novi i kje uzivas. Jas takvi si zemav za audivo i extra mi se.dali e bezbedno sega letovo da se voze so zimski gumi
Ili tie Star Fire amerikanski ama vo Srbija gi pravat, tie se najeftini.Vo nikoj slucaj. Zimski gumi vo leto mnogu brzo se trosat, gubat od svoite svojstva pa so toa kocenjeto im e nikakvo, vrtenjeto vo krivini nestabilno i opteretuvanjeto e maksimalno sto na pogolemi brzini e golema moznosta za da puknat. Taka da ne ti se isplati. Zemi si poubavo Nexen letni i uzivaj si, i da ti se 16 bandazi kje platis 10.000 mkd za site 4 novi i kje uzivas. Jas takvi si zemav za audivo i extra mi se.
Јас неам сретнато таква марка до сеа да ти кажемIli tie Star Fire amerikanski ama vo Srbija gi pravat, tie se najeftini.
1. Денес ти бил денотДечки, имам 2 прашања.
1. Пред околу 2 месеци сменив задни амортизери на колата. Не сум сигурен што марка се, знам само дека имам 2 години гаранција.
Еве недела веќе кога возам, осеќам скрцање нешто, ми одеше звукот ко од напред, ама денес конечно го лоцирав дека скрцањето доаѓа од задниот десен амортизер. Добро работи амортизерот, ама скрца, она како кога ќе седнуваш на стар кревет па некој федер ќе скрца. Да го враќам кај што го купив (и кај што ми го местеа) за да го проверат или има начин сам да го средам ова, да го подмачкам некако или нешто?
2. Подолго време имам проблем со антифризот во колата. Имено прилично брзо ми истекува и во просек на секои 3-4 недели дотурам антифриз. Денес конечно лоцирав што е проблемот (откако вторпат ми се случи иста работа). Прво, пред неколку недели на кружен тек вртев полн лев и дур вртев ми свирна и светна сијаличката за антифриз. Кога застанав после беше истечен. Денес пак ми се случи, влегував на паркингот на Бриколаж, со полн лев пак. Дур вртев, ми светна пак сијаличката и просвире тоа за антифриз. Застанав, гледам нема, истекол. Ми се случи значи 2 пати кога вртев со полн лев и тоа не малку колку да појде туку баш полн лев беше со 50-60 брзина. Идеја за ова? Има врска некако антифризот со воланот?
2. Моите амортизери 2 месеци еве веќе одат без никаков проблем, пред 5-6 дена почна ова да ми скрца, така да не верувам дека не се легнати уште.1. Денес ти бил денот
2. Репарирав јас еднаш задни амортизери и исто така крцкаа првата недела послем тоа легнаа и немаше никаков звук
3. Рече си застанал денес, се врати за да видиш дали има мокро на улицата? и не ми се верува дека е проблемот од пун леви па и плус наеднаш цел да истече шо значи константно од некаде пушта
Sent from my iPhone using Tapatalk
Како се вика тоа флуросцентно средство и каде го има? Секој пат кога дотурам гледам да не видам од кај истекува, ама не се гледа, не пристапно е некако, цревото оди директно надолу под моторот и не може вака озгора гледано да се види што е и како е.Можи да биди и гумицата што го држи амортизерот. Знаат и гумиците да шкрипат како метал. провери од кај што си ги купил, дали се стегнати на шрафови или звукот е внатре во амортизерот. тоа можиш и сам да го направиш, со тоа што ја ставаш колата на канал, и со рацете одоздола ја занишуваш колата и гледаш од каде доаѓа звукот. Ти треба само канал
А за антифризот, треба прво да се одреди каде го губи-надворешно преку црева-радијатор, или внатрешно во самиот мотор(го согорева и испарува низ ауспух ). Прегледај ги сите црева, спојки, радијаторот од сите страни....
Ако не се најди, еден од методите е како кај клима уредите. Да се стави од таа флуоросцентната боја внатре и со специјални наочари да видиш каде ``свети``
Може фабрички е такво возилото..Иначе убав лик има,за око е коска..Бегај од коли кои на прв видик делуваат дека некој ја купил за да беснее со неа. Општо правило во цел свет е да се избегнуваат коли кои имаат спуштано амортизери, нешто преправано на моторот, мотор појак него што шасијата носи(на пример АМГ кај Мерцедес кој се наоѓа и за 3000 евра, или појаките тројки кај БМВ)
Gore mnogu fakja kumplugotЛуѓе некој да сподели искуство со симптоми,знаци на ламела пред откажување? Што и како се знаците кои се јавуваат од ваши искуства и слушања.
Фала многу