Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

Torte Mobile

Модератор
Член од
29 ноември 2007
Мислења
7.099
Поени од реакции
1.887
Имам проблем со радиото во кола се онака радио слушам ама за цеде кога ќе ставам ми дава ерор има некое чаре?
Очигледно ласерот е зезнат ... ако не ти се отвара поправа, земи си фм трансмитер и со усб и со мемориска и нема пее
 
Член од
14 мај 2016
Мислења
3
Поени од реакции
0
Немора да се мешаат уљето и водата. Зависи каде е оштетен дихтунгот. Можи да се случи(мене ми се има случувано на Фиат 1300 пред многу години) да се оштети на спојот на компресиониот дел и делот каде циркулира водата.
механичарот го провери лично тој, вика нема помешано вода со уље, демек диктунгот бил во ред ( ако може да се одреди со гледање без да се отвори) од нигде не течело вода, цревата биле во ред, не пуштале нигде , не биле подуени, освем едно кое било подвиткано и имало воздух примено но го среди тоа, го остави во место да работи 30 минути, се уклучија перките, капачето од балончето го извади работеше добро колата ,ми вика возиго така неколку дена па после ке смениме антифриз нема што да се поправа си било се во ред ја возев и вчера и денес, но мене ме плаши што треба на подолг пат да возам а вечерва забележав дека мал дел од водата од ладњакот фали а зголемено е нивото на вода во балончето ( над максимум-до врв ) и некако моторот кога работи во лер како да некако треси (повисоко пана пониско работи иако сабајле пред да ја стартувам ја проверив беше во ред и во ладњакот и во балончето,, совет, мислење препорака ве молам
 
Последно уредено:

.Sky.

Заменик министер без титула
Член од
15 февруари 2013
Мислења
6.857
Поени од реакции
7.241
Очигледно ласерот е зезнат ... ако не ти се отвара поправа, земи си фм трансмитер и со усб и со мемориска и нема пее
колку пари одат без мемориска пошто имам дома мемориска и кај да најдам...?
 
Член од
24 август 2009
Мислења
535
Поени од реакции
72
колку пари одат без мемориска пошто имам дома мемориска и кај да најдам...?

Имаш у аутолидер у чаир по 3-4 стотки се само гледај трансмитерот да подржува таква картичка како што имаш, али квалитетот на звукот е крш...
Се наоѓа солидни Kenwood радиа само со усб во нептун ги има се движат 50-60тина евра.
 
Член од
17 март 2015
Мислења
204
Поени од реакции
324
Denes gledav i resen sum za kupuvanje na megan 2003, e sega vo placov ima dva so 1. 5 i 1. 9 dci motor. Poiskusnive sto se razbiraat vo koli ili nekoj sto ima vakov model, neka pomogne pri izborot.
 

Torte Mobile

Модератор
Член од
29 ноември 2007
Мислења
7.099
Поени од реакции
1.887
колку пари одат без мемориска пошто имам дома мемориска и кај да најдам...?
Околу 400-500 денари, има различни модели ... ниеден не оди со мемориска, туку имаат слот за мемориска (микроСД)
 

Jax Rebel

Navajo Rider
Член од
6 јули 2008
Мислења
5.271
Поени од реакции
2.271
У пичку матер, таман реков се сменив на колата и рајат ќе терам цело лето, ми се поеба нешто.

Прееска после работа кога да ја запалам, мислам дека порано го пуштив клучот или кумплугот (зборев на телефон дур ја палев и нешто несмасно ко да направив). Колата запали ама почна да тресе и ко да сакаше да изгасне. Ја изгасив и пак ја запалив и се си беше топ. Се довезов до дома и пак да излезам, ја палам и пак истото се дешава, пали колата ама тресе (воланот и мењачот највеќе) и го смени звукот ептен, ко на тропкање е звукот. Не прима гас многу добро, т.е. прима, педалата работи, обртаите идат ама колата тешко поаѓа и чудно брчи. Појдам во 1ва ќе сменам во 2ра и на ~35kmh осеќам гребење некаде напред во патосот под ладицата. Менувам во 3та и го снемува, на ~50kmh истото се случува, менувам во 4та и го снемува.

Исто сега приметив дека кога е угасена мењачот слободно си работи, менува од 1ва во 2ра во 3та без притиснат кумплуг. Кога ќе ја запалам се тресе ко споулавен.

Што би можело да е?
Дечки, да апдејтирам, го средив ова. Излезе дека е бобината. Ставив друга бобина и си работи беспрекорно :)

Инаку, нова бобина кошта 10 500 денари. Научив и дека на турбо колите има 4 бобини, по една за секој цилиндар и една кошта 2500. Кај мене е една за сите 4 цилиндри (како на сликата подолу*) и кошта 10 500.

Јас ја најдов на старо, од човек во Бутел кој што растура коли. Му се јавив по телефон и кажа дека во четвртокот му донеле ист модел на Ауди за растурање и дека ќе ми ја чува. Бев вчера и ја видов колата. Нова, донесена од Швајцарија со возење (имаше лепенка дека уште е регистрирана) ја беа размонтирале скроз. Ја зедов бобината за 2700 денари. Успат си зедов и еден зглоб за предното тркало бидејќи стариот ми крцка на полн лев/десен. Него го исценкав за 900 денари.

Гледав што уште може да си земам ко резервни делови, ама не ми се најде ништо. Чисто за споредба, ден пред Нова Година, менував на мојата дискови и плочки и ги платив нови 3800 денари. Човеков ми ги даваше за 600 денари, а беа ептен нови сериозно, ги видов и беа ептен сочувани. Амортизерите ги сменив пред 2 недели, 2500 еден, овој ми ги даваше за 1000 денари еден.

Знам дека не е исто ново и користено, ама од сега нови делови за вака стара кола јас не купувам :)

*бобина
[DOUBLEPOST=1463327575][/DOUBLEPOST]
У пичку матер, таман реков се сменив на колата и рајат ќе терам цело лето, ми се поеба нешто.

Прееска после работа кога да ја запалам, мислам дека порано го пуштив клучот или кумплугот (зборев на телефон дур ја палев и нешто несмасно ко да направив). Колата запали ама почна да тресе и ко да сакаше да изгасне. Ја изгасив и пак ја запалив и се си беше топ. Се довезов до дома и пак да излезам, ја палам и пак истото се дешава, пали колата ама тресе (воланот и мењачот највеќе) и го смени звукот ептен, ко на тропкање е звукот. Не прима гас многу добро, т.е. прима, педалата работи, обртаите идат ама колата тешко поаѓа и чудно брчи. Појдам во 1ва ќе сменам во 2ра и на ~35kmh осеќам гребење некаде напред во патосот под ладицата. Менувам во 3та и го снемува, на ~50kmh истото се случува, менувам во 4та и го снемува.

Исто сега приметив дека кога е угасена мењачот слободно си работи, менува од 1ва во 2ра во 3та без притиснат кумплуг. Кога ќе ја запалам се тресе ко споулавен.

Што би можело да е?
Дечки, да апдејтирам, го средив ова. Излезе дека е бобината. Ставив друга бобина и си работи беспрекорно :)

Инаку, нова бобина кошта 10 500 денари. Научив и дека на турбо колите има 4 бобини, по една за секој цилиндар и една кошта 2500. Кај мене е една за сите 4 цилиндри (како на сликата подолу*) и кошта 10 500.

Јас ја најдов на старо, од човек во Бутел кој што растура коли. Му се јавив по телефон и кажа дека во четвртокот му донеле ист модел на Ауди за растурање и дека ќе ми ја чува. Бев вчера и ја видов колата. Нова, донесена од Швајцарија со возење (имаше лепенка дека уште е регистрирана) ја беа размонтирале скроз. Ја зедов бобината за 2700 денари. Успат си зедов и еден зглоб за предното тркало бидејќи стариот ми крцка на полн лев/десен. Него го исценкав за 900 денари.

Гледав што уште може да си земам ко резервни делови, ама не ми се најде ништо. Чисто за споредба, ден пред Нова Година, менував на мојата дискови и плочки и ги платив нови 3800 денари. Човеков ми ги даваше за 600 денари, а беа ептен нови сериозно, ги видов и беа ептен сочувани. Амортизерите ги сменив пред 2 недели, 2500 еден, овој ми ги даваше за 1000 денари еден.

Знам дека не е исто ново и користено, ама од сега нови делови за вака стара кола јас не купувам :)

*бобина
 
Член од
15 март 2013
Мислења
955
Поени од реакции
620
Мајстори свирка на пежо 107 не работи.Некогаш свири некогаш не.
Каде да го бараме проблемов?Исто заден бришач дали ќе пасува од некоја друга кола на пример спарк ?
 

аллександар

Вечно ненаспан
Член од
5 мај 2006
Мислења
7.381
Поени од реакции
2.522
ајде и ја со мојава мака.... мислам дека си го знам проблемот ама да се консултирам пак со вас прво...

се работи за нисан сани бензинец - пред 5 6 години смеша уље и вода смени татко ми дихтунг на глава се опраи ама не го исчистил системот за ладење и од уљето цел систем е запушен да не кажам... е сеа... у последниве 2 3 месеца почна да работи перка за температура а температурата нормална... и задње сеа шо се деси - отварам хауба ги фаќам цревата НАДУЕНИ..... после 2 километра возење едново црево од хладњак у мотор што иде се скина.. истече водата што истече и сеа од таму само воздух вруќ искача......

могуче пак да е дихтунг на глава или? :S како да проверам и што да правам да знам дали е тоа муката или е нешто друго???
 
Член од
16 јули 2014
Мислења
842
Поени од реакции
573
Дечки, да апдејтирам, го средив ова. Излезе дека е бобината. Ставив друга бобина и си работи беспрекорно :)

Инаку, нова бобина кошта 10 500 денари. Научив и дека на турбо колите има 4 бобини, по една за секој цилиндар и една кошта 2500. Кај мене е една за сите 4 цилиндри (како на сликата подолу*) и кошта 10 500.

Јас ја најдов на старо, од човек во Бутел кој што растура коли. Му се јавив по телефон и кажа дека во четвртокот му донеле ист модел на Ауди за растурање и дека ќе ми ја чува. Бев вчера и ја видов колата. Нова, донесена од Швајцарија со возење (имаше лепенка дека уште е регистрирана) ја беа размонтирале скроз. Ја зедов бобината за 2700 денари. Успат си зедов и еден зглоб за предното тркало бидејќи стариот ми крцка на полн лев/десен. Него го исценкав за 900 денари.

Гледав што уште може да си земам ко резервни делови, ама не ми се најде ништо. Чисто за споредба, ден пред Нова Година, менував на мојата дискови и плочки и ги платив нови 3800 денари. Човеков ми ги даваше за 600 денари, а беа ептен нови сериозно, ги видов и беа ептен сочувани. Амортизерите ги сменив пред 2 недели, 2500 еден, овој ми ги даваше за 1000 денари еден.

Знам дека не е исто ново и користено, ама од сега нови делови за вака стара кола јас не купувам :)

*бобина
[DOUBLEPOST=1463327575][/DOUBLEPOST]

Дечки, да апдејтирам, го средив ова. Излезе дека е бобината. Ставив друга бобина и си работи беспрекорно :)

Инаку, нова бобина кошта 10 500 денари. Научив и дека на турбо колите има 4 бобини, по една за секој цилиндар и една кошта 2500. Кај мене е една за сите 4 цилиндри (како на сликата подолу*) и кошта 10 500.

Јас ја најдов на старо, од човек во Бутел кој што растура коли. Му се јавив по телефон и кажа дека во четвртокот му донеле ист модел на Ауди за растурање и дека ќе ми ја чува. Бев вчера и ја видов колата. Нова, донесена од Швајцарија со возење (имаше лепенка дека уште е регистрирана) ја беа размонтирале скроз. Ја зедов бобината за 2700 денари. Успат си зедов и еден зглоб за предното тркало бидејќи стариот ми крцка на полн лев/десен. Него го исценкав за 900 денари.

Гледав што уште може да си земам ко резервни делови, ама не ми се најде ништо. Чисто за споредба, ден пред Нова Година, менував на мојата дискови и плочки и ги платив нови 3800 денари. Човеков ми ги даваше за 600 денари, а беа ептен нови сериозно, ги видов и беа ептен сочувани. Амортизерите ги сменив пред 2 недели, 2500 еден, овој ми ги даваше за 1000 денари еден.

Знам дека не е исто ново и користено, ама од сега нови делови за вака стара кола јас не купувам :)

*бобина
Aj edno prasanje za tebe. Daj broj od toj sto rastura Audi u Butel. Posto jas imam Audi A4 2004 i mi trebaat farovi pa da vidam i uste nesto drugo sitno sto ima da dokrpam ;)
 
Член од
16 јули 2014
Мислења
842
Поени од реакции
573
Дечки, да апдејтирам, го средив ова. Излезе дека е бобината. Ставив друга бобина и си работи беспрекорно :)

Инаку, нова бобина кошта 10 500 денари. Научив и дека на турбо колите има 4 бобини, по една за секој цилиндар и една кошта 2500. Кај мене е една за сите 4 цилиндри (како на сликата подолу*) и кошта 10 500.

Јас ја најдов на старо, од човек во Бутел кој што растура коли. Му се јавив по телефон и кажа дека во четвртокот му донеле ист модел на Ауди за растурање и дека ќе ми ја чува. Бев вчера и ја видов колата. Нова, донесена од Швајцарија со возење (имаше лепенка дека уште е регистрирана) ја беа размонтирале скроз. Ја зедов бобината за 2700 денари. Успат си зедов и еден зглоб за предното тркало бидејќи стариот ми крцка на полн лев/десен. Него го исценкав за 900 денари.

Гледав што уште може да си земам ко резервни делови, ама не ми се најде ништо. Чисто за споредба, ден пред Нова Година, менував на мојата дискови и плочки и ги платив нови 3800 денари. Човеков ми ги даваше за 600 денари, а беа ептен нови сериозно, ги видов и беа ептен сочувани. Амортизерите ги сменив пред 2 недели, 2500 еден, овој ми ги даваше за 1000 денари еден.

Знам дека не е исто ново и користено, ама од сега нови делови за вака стара кола јас не купувам :)

*бобина
[DOUBLEPOST=1463327575][/DOUBLEPOST]

Дечки, да апдејтирам, го средив ова. Излезе дека е бобината. Ставив друга бобина и си работи беспрекорно :)

Инаку, нова бобина кошта 10 500 денари. Научив и дека на турбо колите има 4 бобини, по една за секој цилиндар и една кошта 2500. Кај мене е една за сите 4 цилиндри (како на сликата подолу*) и кошта 10 500.

Јас ја најдов на старо, од човек во Бутел кој што растура коли. Му се јавив по телефон и кажа дека во четвртокот му донеле ист модел на Ауди за растурање и дека ќе ми ја чува. Бев вчера и ја видов колата. Нова, донесена од Швајцарија со возење (имаше лепенка дека уште е регистрирана) ја беа размонтирале скроз. Ја зедов бобината за 2700 денари. Успат си зедов и еден зглоб за предното тркало бидејќи стариот ми крцка на полн лев/десен. Него го исценкав за 900 денари.

Гледав што уште може да си земам ко резервни делови, ама не ми се најде ништо. Чисто за споредба, ден пред Нова Година, менував на мојата дискови и плочки и ги платив нови 3800 денари. Човеков ми ги даваше за 600 денари, а беа ептен нови сериозно, ги видов и беа ептен сочувани. Амортизерите ги сменив пред 2 недели, 2500 еден, овој ми ги даваше за 1000 денари еден.

Знам дека не е исто ново и користено, ама од сега нови делови за вака стара кола јас не купувам :)

*бобина
Aj edno prasanje za tebe. Daj broj od toj sto rastura Audi u Butel. Posto jas imam Audi A4 2004 i mi trebaat farovi pa da vidam i uste nesto drugo sitno sto ima da dokrpam ;)
 
Член од
8 јануари 2012
Мислења
10.318
Поени од реакции
15.489
ајде и ја со мојава мака.... мислам дека си го знам проблемот ама да се консултирам пак со вас прво...

се работи за нисан сани бензинец - пред 5 6 години смеша уље и вода смени татко ми дихтунг на глава се опраи ама не го исчистил системот за ладење и од уљето цел систем е запушен да не кажам... е сеа... у последниве 2 3 месеца почна да работи перка за температура а температурата нормална... и задње сеа шо се деси - отварам хауба ги фаќам цревата НАДУЕНИ..... после 2 километра возење едново црево од хладњак у мотор што иде се скина.. истече водата што истече и сеа од таму само воздух вруќ искача......

могуче пак да е дихтунг на глава или? :S како да проверам и што да правам да знам дали е тоа муката или е нешто друго???
системот најдобро се чисти со сода бикарбона. ставаш 5-6 пакетчина од по 100 грама во системот и ја загреваш колата. кога добро ќе заврти водата(можиш да ја повозиш и 2-3 дена,нема мака), ја исушташ. по можност ако има услови на колата после тоа од една страна да влегува вода, а од друга да излегува, да ја испериш внатрешноста добро.

ако треба повтори го ова пак ако водата не е доволно чиста во системот.
незаборави да испуштиш воздух, пошто мислам дека ова и ти правело проблем после кинењето на цревото. си продолжил да возиш со воздух во системот.

другата можнист за проблемот е или пробиен дихтонг на галва или искривена глава[DOUBLEPOST=1463354405][/DOUBLEPOST]
Aj edno prasanje za tebe. Daj broj od toj sto rastura Audi u Butel. Posto jas imam Audi A4 2004 i mi trebaat farovi pa da vidam i uste nesto drugo sitno sto ima da dokrpam ;)
И јас сум заинтересиран за делови за Ауди. Пиши ако имаш број или дај координати од мапс
 

аллександар

Вечно ненаспан
Член од
5 мај 2006
Мислења
7.381
Поени од реакции
2.522
системот најдобро се чисти со сода бикарбона. ставаш 5-6 пакетчина од по 100 грама во системот и ја загреваш колата. кога добро ќе заврти водата(можиш да ја повозиш и 2-3 дена,нема мака), ја исушташ. по можност ако има услови на колата после тоа од една страна да влегува вода, а од друга да излегува, да ја испериш внатрешноста добро.

ако треба повтори го ова пак ако водата не е доволно чиста во системот.
незаборави да испуштиш воздух, пошто мислам дека ова и ти правело проблем после кинењето на цревото. си продолжил да возиш со воздух во системот.

другата можнист за проблемот е или пробиен дихтонг на галва или искривена
сода бикарбона ставив еднаш 3 или 4 мали лажички ама не ја сменив водата.... а за воздух незнам од каде да и испуштам - никаде не најдов отвор за испуштање на воздух....
 

Jax Rebel

Navajo Rider
Член од
6 јули 2008
Мислења
5.271
Поени од реакции
2.271
Член од
8 јануари 2012
Мислења
10.318
Поени од реакции
15.489
сода бикарбона ставив еднаш 3 или 4 мали лажички ама не ја сменив водата.... а за воздух незнам од каде да и испуштам - никаде не најдов отвор за испуштање на воздух....
Се тура повеќе сода, се вози некоја ден и се испушта водата. За воздух испуштање има некое шрафче, само треба да го пронајдиш, иначе колата секогаш ќе ти загрева бидејќи во најгорниот дел од моторот ќе има воздух а не вода.
Кај мене на Цитроенот има две места, едниот е имбус шраф на врвот на главата, а другиот е на цревото за вода што влегува во ладњакот за парното

 

Kajgana Shop

На врв Bottom