Цитати

Mondonico

ВАР експерт
Член од
15 јануари 2013
Мислења
Поени од реакции
"Дали постои контрола? Постои само контролна служба. Се разбира, таа не е тука да пронаоѓа грешки во груба смисла на зборот, бидејќи грешки и не постојат, но дури и да се случи една грешка како во Вашиот случај, кој смее непобитно да тврди дека тоа е грешка."

Замок - Франц Кафка

:cuc:

Erich Zann

Модератор
Член од
13 мај 2012
Мислења
Поени од реакции
kafka.PNG

Интересно е тоа што во краток расказ од Кафка, се спомнува Букефал, Александар и Македонија.

There are plenty of men who know how to murder people; the skill needed to reach over a banqueting table and pink a friend with a lance is not lacking; and for many Macedonia is too confining, so that they curse Philip, the father -- but no one, no one at all, can blaze a trail to India.

Последно уредено:
Член од
20 април 2014
Мислења
Поени од реакции
- Sakas da se ebes, a da ne ti ulava. Turat ti go plakash. Izvadat ti go pa sakash. -
- Kuro u gazo ili glavata u jazo. -
- Zmija da te apne ili magare da ti go bapne. - (epa ti vidi sea ;) )
- Istocno makedonski narodni biseri -

.Sky.

Заменик министер без титула
Член од
15 февруари 2013
Мислења
Поени од реакции
"Кога на човека тагата му седнува во скутот и кога се уверува дека го промашил животот, посакува да заврши со своите маки. Потоа, се разбира, ја прифаќа судбината како сопатник и не умира туку со искра надеж оди во непознатото."

"Да ги разбереш човечките карактери ќе ти требаат два животи. Како се формира човек со силна омраза, врела желба за катастрофа, што ја глода туѓата среќа, свесно што го разурнува делото на градителите? Апсурден облик на смртта, прерано дојдена зима, мрачна иднина."

"Природата уште еднаш докажа дека не постои глупа и проста душа, туку само слепило на разумот кое во човека го разбудува ѕверот. Затоа светот не пропаѓа ами бескрајно пати."

Извадоци од романот:
Дува од Божин Павловски

Член од
28 јануари 2015
Мислења
Поени од реакции
``Таа е ебено брилијантна. Нејзиниот мозок постојано работи и тоа на десетици нивоа. Таа е како бескрајно, археолошко копање: штотуку мислиш дека си стигнал до последниот слој, кога замавнуваш со копачот уште еднаш и наоѓаш цел нов свет под него. Лавиринт од тунели и бескрајни бездни.`` (``Ејми ја нема``)

Erich Zann

Модератор
Член од
13 мај 2012
Мислења
Поени од реакции
Расел.
Tyка спие одговорот за Драган Таневски, Жива меѓу мртвите и останата публикувана литература во тој стил. Доволно е човек да тркни до библиотека, да застани во ред и да набљудува што зема да чита женската популација опфатена подолу :)

rasel.jpg

Член од
23 август 2013
Мислења
Поени од реакции
Eileen Goudge - Bones and Roses

"I'm sorry [...] I wasn't thinking."
"No, you weren't"

P

Patience

Гостин
Нешто се случи во мене. Во тоа веќе не можам да се сомневам. Тоа нешто дојде како некоја болест, не како обична извесност, не како очигледност. Тоа навлезе подмолно, лека-полека, се почувствував некако чудно, малку неудобно, тоа е сѐ. Кога тоа еднаш се вгнезди, веќе не се помрдна, остана така спокојно, а јас можев да се убедувам себеси дека не ми е ништо, дека сето тоа е само лажно возбудување. А ете сега, тоа се развива...

Жан Пол Сартр - Тегобност

Трипл Што?

#Протестирам
Член од
30 декември 2017
Мислења
Поени од реакции
„Една оригинална мисла е повредна од илјада бесмислени цитати“.

- Диоген

Miss.Independent

Me,Myself & I
Член од
26 јуни 2013
Мислења
Поени од реакции
„Да бидеш сакан длабоко од некого – тоа ти дава сила, да сакаш некого длабоко - тоа ти дава храброст.“ – Лао Цу

Член од
30 јули 2014
Мислења
Поени од реакции
Nekad sam bio krut da ne mogu bit krući,
svaki dan sve ljući i ljući, pun žuči,
od nervoze tijelo mi se trese i grči,
pušim jednu za drugom, organizam mučim,
a ova rap igra te tjera da se kurčiš,
samoprezentiraš ko najtvrđi, najluđi,
JA, JA I JA, ostali su tuđi,
svijet je neprijatelj kojeg poželim istući
jer se stvari ne odvijaju kako sam zamislio
pa sam sve prokleo bio, u katakombu se skrio,
spustio rolete da ne dopire Sunce,
al iz dubine duše, nešto me van vuče
- glas koji šapuće da sve je u redu,
nema razloga za strah, nema razloga za mrak.
Bio sam žedan, gladan, prljav i jadan,
sad pijem s izvora ljepote, miran OVDJE I SADA.

by Иван Вуковиќ.

Нема крај лимбово.

D

Daedalus

Гостин
"Gonar,” answered Bran sombedy, "this day I stood still and watched a man of mine die on the cross of Rome. What his name or his rank, I do not know. I do not care. He might have been a faithful unknown warrior of mine, he might have been an outlaw. I only know that he was mine; the first scents he knew were the scents of the heather; the first light he saw was the sunrise on the Pictish hills. He belonged to me, not to Rome. If punishment was just, then none but me should have dealt it. If he were to be tried, none but me should have been his judge. “The same blood flowed in our veins; the same fire maddened our brains; in infancy we listened to the same old tales, and in youth we sang the same old songs. He was bound to my heart- strings, as every man and every woman and every child of Pictland is bound. It was mine to protect him; now it is mine to avenge him.”
"But in the name of the gods, Bran,” expostulated the wizard, "take your vengeance in another way! Return to the heather—mass your warriors—join with Cormac and his Gaels, and spread a sea of blood and flame the length of the great Wall!”
"All that I will do,” grimly answered Bran. "But now — now—I will have a vengeance such as no Roman ever dreamed of! Ha, what do they know of the mysteries of this ancient isle, which sheltered strange life long before Rome rose from the marshes of the Tiber?”
"Bran, there are weapons too foul to use, even against Rome!”
Bran barked short and sharp as a jackal.
"Ha! There are no weapons I would not use against Rome! My back is at the wall. By the blood of the fiends, has Rome fought me fair? Bah! I am a barbarian king with a wolfskin mantle and an iron crown, fighting with my handful of bows and broken pikes against the queen of the world. What have I? The heather hills, the wattle huts, the spears of my shock-headed tribesmen! And I fight Rome—with her armored legions, her broad fertile plains and rich seas — her mountains and her rivers and her gleaming cities — her wealth, her steel, her gold, her mastery and her wrath. By steel and fire I will fight her—and by subtlety and treachery—by the thorn in the foot, the adder in the path, the venom in the cup, the dagger in the dark; aye,” his voice sank somberly, "and by the worms of the earth!”
"But it is madness!” cried Gonar. "You will perish in the attempt you plan—^you will go down to Hell and you will not return! What of your people then?”
"If I can not serve them I had better die,” growled the king.
"But you can not even reach the beings you seek,” cried Gonar. "For untold centuries they have dwelt apart. There is no door by which you can come to them. Long ago they severed the bonds that bound them to the world we know.”
"Long ago,” answered Bran somberly, "you told me that nothing in the universe was separated from the stream of Life — a saying the truth of which I have often seen evident. No race, no form of life but is close-knit somehow, by some manner, to the rest of Life and the world. Somewhere there is a thin link connecting those I seek to the world I know. Somewhere there is a Door. And somewhere among the bleak fens of the west I will find it.”
Stark horror flooded Gonar’s eyes and he gave back crying, "Wo! Wo! Wo! to Pictdom! Wo to the unborn kingdom! Wo, black wo to the sons of men! Wo, wo, wo, wo!”

Worms of the Earth - Robert E. Howard

Kajgana Shop

На врв Bottom