Скутерчиња: Се за и околу нив

  • Креатор на темата Креатор на темата _FireFox_
  • Време на започнување Време на започнување
Ги нема тие тука во Словенија. За Кимко што би кажал?


Kymco Bet&Win екстра скутер, 2 тактен со водено ладење, за низ град топ исто и People 50, а 4 тактно Agility City... Инаку препорака Aprilia SR 50 R, Gilera Runner 50 или Yamaha Aerox ( која цена иде нов Аерокс во Словенија ? ), па Piaggio Energy и Kymco ...
 
фала ти многу ке проверам, а ролните сигурно не се или? пошто скоро ги мењав[DOUBLEPOST=1460976568][/DOUBLEPOST]
фала ти многу ке проверам, а ролните сигурно не се или? пошто скоро ги мењав
Дали моторот тресе кога тргаш? Можно е да е од ролните, можно е и да е до каишот.
 
Ги нема тие тука во Словенија. За Кимко што би кажал?
Јас имам кимко и сум презадоволен, веројатно нема да го менувам, освен ако не одам на поголема кубикажа од пеефче, ама немам потреба, сакам поголемо ауто а моторот и така ми е за низ град за летоска за низ гужви
сега имам Kymco Super 8 со 4Т машина, потрошња 2 литра, ако го возиш сам и умререно испод 2 ќе троши, со мене оди 65, со стандард се како што е ништо не менувано сетапи, ролни ово оно, издуви итн. се е фабричко

сум поминал досега кинез лингбен, па два кивеј па сега кимкото е одлично
возење и удобност има одлична, големи тркала, долга шасија итн ... мене ми треба да си завршам работа низ град не ми треба да се тркам со децана кој има побрз ...
 
Дечки што би припоручиле за до 2к евра? Yamaha Neos, Piaggio Zip/Typhoon/Fly/Liberty, Aprillia SR Motard?
Daelim S-Five :icon_mrgr: Nema smrt.50-ka,dvotaktno,honda motor.
s-five.jpg
 
Да ве прашам за цревото што влегува во граната за што служи и од кај доаѓа
 

Attachments

  • received_1161771117166324.jpeg
    received_1161771117166324.jpeg
    188,4 KB · Прегледи: 20
Kymco Bet&Win екстра скутер, 2 тактен со водено ладење, за низ град топ исто и People 50, а 4 тактно Agility City... Инаку препорака Aprilia SR 50 R, Gilera Runner 50 или Yamaha Aerox ( која цена иде нов Аерокс во Словенија ? ), па Piaggio Energy и Kymco ...
Околу 2700 се нови Јамаха Аерокс.
Daelim S-Five :icon_mrgr: Nema smrt.50-ka,dvotaktno,honda motor.
Нема нов од овие, само еден половен најдов 2001, 3к превозени :icon_mrgr:
http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=9316134&show=1
 
Околу 2700 се нови Јамаха Аерокс.

Нема нов од овие, само еден половен најдов 2001, 3к превозени :icon_mrgr:
http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=9316134&show=1
Ne veruvam deka e od 2001,kolku sto znam prviot vakov model e napraven vo 2006(mozda i gresam).Posle toa 2007 i 2010.Skoro isti se.3000 km ne e nisto,jas imam videno i nad 30,000.Jas go imam od 2007,skoro 17,000 .Za godinite sto gi ima,ne e mnogu izminat :icon_mrgr:.Koska e,nema da zazalis ako zemes vakvo.Ima dve blokazi,ako gi trgnes odi 75.Inaku na 45 e blokirano,a tera i do 50 na udolnica ili ako e zagrean.:icon_mrgr:
Skoro 9 godini,samo gurtna imam smeneto i toa lani.Toa dovolno govori za kvalitetot.

A kako sto rekov ima honda motor,toa e golem plus.

Ti rece zasto do 2000 evra,a ja go kupiv 1800 evra pred 9 godini.Poslednata verzija ne znam kolku pari e i dali gi ima uste.:)

I onie Kymco gi falat dosta.

Ako najdes novo Daelimce pisi sto cena ima,cisto me interesira.
 
Јас имам кимко и сум презадоволен, веројатно нема да го менувам, освен ако не одам на поголема кубикажа од пеефче, ама немам потреба, сакам поголемо ауто а моторот и така ми е за низ град за летоска за низ гужви
сега имам Kymco Super 8 со 4Т машина, потрошња 2 литра, ако го возиш сам и умререно испод 2 ќе троши, со мене оди 65, со стандард се како што е ништо не менувано сетапи, ролни ово оно, издуви итн. се е фабричко

сум поминал досега кинез лингбен, па два кивеј па сега кимкото е одлично
возење и удобност има одлична, големи тркала, долга шасија итн ... мене ми треба да си завршам работа низ град не ми треба да се тркам со децана кој има побрз ...
не тресе, а што може да е до ролните? да се изместиле? ама не тресе не е до ролните сигурно
 
Другар ми сака да си купи скутерче. Има буџет од околу 1000-1200 евра. Се мисли помеѓу половна Априлиа ср 50 2010 модел со 17.000 поминато или нов garelli gsp 50. Конкретно ме интересира оваа гарелито бидејќи до сега немам возено вакво, а многу го фалат демек бил многу добар за цената
 
Другар ми сака да си купи скутерче. Има буџет од околу 1000-1200 евра. Се мисли помеѓу половна Априлиа ср 50 2010 модел со 17.000 поминато или нов garelli gsp 50. Конкретно ме интересира оваа гарелито бидејќи до сега немам возено вакво, а многу го фалат демек бил многу добар за цената

Па види сега, Гарелито вози Минарели машина, неа ја возат исто и некои од Хамачи моторите и Бенели 50ките. За цената Гарелито е одлично според мене, има голем простор за тунинг и солидно прима. Јас не би размислувал боопшто, ќе си отидам у салон и се враќам дома со Гарелито.
 
Има ли некаков лимит фабричката електроника на Benelli 49x?
 
Ај пал ако може мала помош...од што може толку многу да ми ја одзема гаста да нејќе да прими како што треба и не работи во место без гас?! Што може да биде проблемот
 
Другар ми сака да си купи скутерче. Има буџет од околу 1000-1200 евра. Се мисли помеѓу половна Априлиа ср 50 2010 модел со 17.000 поминато или нов garelli gsp 50. Конкретно ме интересира оваа гарелито бидејќи до сега немам возено вакво, а многу го фалат демек бил многу добар за цената
Garelli-то носи Minarelli машина која е копија од Aerox. Па исто како и на Аеrox, фабрички доаѓа најмногу лимитирано со ауспухот, едноставно таа работа го кочи моторчето да вади луди перформанси. Фабричко Garelli после вадење на блокажите одеше 75км/х и влечеше слабо. Со промена на ауспухот, ставивме црвен од оние од баотиан што се + опруги,ролни и голем федер добивме крајна од 92km/h со поспоро убрзување, а со полесни ролни (3,5г) убрзава ЕКСТРА и идеше 83km/h.
(Брзините се мерени со GPS.)
Значи со минимален трошок ( околу 50 евра ) ќе возиш моторче што ќе иде рамо до рамо со стандард априлија ср50 па дури и би ја поминал при забрзување во вожња. Е сега ако сакаш да одиш чекор напред можеш да ставиш спортски ауспух од типот Giannelli Extra i ќе лепи 90, а ќе убрзава уште појако само ќе имаш послаб старт до 30кмх после го полни ауспухот и едноставно влече до степен да ти вади насмевка шеска до шеска:D ... Е сега кинез како кинез, некои од Garelli имаат мана со електрониката.. Исто со светлата знаат да рикнат, а резервни тешко се наоѓаат. Си има водено ладење па треба да си водиш сметка за течност и да го одржаваш.. Најискрено како и за секое друго, колку ќе си чуваш толку ќе си имаш.. И битно е да се погоди.. Кинез ако е од старт усран, што сакаш прави му таков си останува..
 
Па види сега, Гарелито вози Минарели машина, неа ја возат исто и некои од Хамачи моторите и Бенели 50ките. За цената Гарелито е одлично според мене, има голем простор за тунинг и солидно прима. Јас не би размислувал боопшто, ќе си отидам у салон и се враќам дома со Гарелито.
Garelli-то носи Minarelli машина која е копија од Aerox. Па исто како и на Аеrox, фабрички доаѓа најмногу лимитирано со ауспухот, едноставно таа работа го кочи моторчето да вади луди перформанси. Фабричко Garelli после вадење на блокажите одеше 75км/х и влечеше слабо. Со промена на ауспухот, ставивме црвен од оние од баотиан што се + опруги,ролни и голем федер добивме крајна од 92km/h со поспоро убрзување, а со полесни ролни (3,5г) убрзава ЕКСТРА и идеше 83km/h.
(Брзините се мерени со GPS.)
Значи со минимален трошок ( околу 50 евра ) ќе возиш моторче што ќе иде рамо до рамо со стандард априлија ср50 па дури и би ја поминал при забрзување во вожња. Е сега ако сакаш да одиш чекор напред можеш да ставиш спортски ауспух од типот Giannelli Extra i ќе лепи 90, а ќе убрзава уште појако само ќе имаш послаб старт до 30кмх после го полни ауспухот и едноставно влече до степен да ти вади насмевка шеска до шеска:D ... Е сега кинез како кинез, некои од Garelli имаат мана со електрониката.. Исто со светлата знаат да рикнат, а резервни тешко се наоѓаат. Си има водено ладење па треба да си водиш сметка за течност и да го одржаваш.. Најискрено како и за секое друго, колку ќе си чуваш толку ќе си имаш.. И битно е да се погоди.. Кинез ако е од старт усран, што сакаш прави му таков си останува..
Тој повеќе е настроен на априлиата, го бендиса мојот и сега сака и тој но мислам дека секогаш е подобро да се зема ново моторче одколку старо, а овие гарели гледам како позната марка се па се надевам ќе му се погоди. Во секој случај подобро ваков да земе одколку некое hamachi или boatian.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom